Ik gebruikte het niet tijdens sex, maar om tot sex te komen was dit perfect. Nog een beetje K-Ci & Jojo erbij, Kut Klose (ja zo heette echt een damesgroep) en afsluiten met Keith Sweat. Je had geen glijmiddel nodig brada..quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:33 schreef Adames het volgende:
[..]
van die zwarte muziek wordt gezegd dat het ideaal is tijdens de seks, maar dit overtreft dan weer alles
dat werkt alleen bij negerinnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gebruikte het niet tijdens sex, maar om tot sex te komen was dit perfect. Nog een beetje K-Ci & Jojo erbij, Kut Klose (ja zo heette echt een damesgroep) en afsluiten met Keith Sweat. Je had geen glijmiddel nodig brada..
Hij kan er ook niets aan doen. Het is een ziekte.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik gebruikte het niet tijdens sex, maar om tot sex te komen was dit perfect. Nog een beetje K-Ci & Jojo erbij, Kut Klose (ja zo heette echt een damesgroep) en afsluiten met Keith Sweat. Je had geen glijmiddel nodig brada..
Nope, ik heb geen negerinnen geneukt in die periode.quote:
Een kenner.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor. Opwarmen met Marvin Gaye echter. Let's get it on.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope, ik heb geen negerinnen geneukt in die periode.![]()
Van deze hoefden ze alleen maar de eerste zin te horen en je zat weer in de taxi terug naar hun kamers.![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van deze hoefden ze alleen maar de eerste zin te horen en je zat weer in de taxi terug naar hun kamers.![]()
Kees Zweetquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
raar voor een scorcesefilmquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moet 18+ zijn, je ziet alles naakt.
Zou voor taal - en drugsgebruik in de US alleen al 18+ zijn hoorde ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkele moeite brada, geen enkele moeite. Mooie tijden
Hang eens wat minder de neger uit, whiteboy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen enkele moeite brada, geen enkele moeite. Mooie tijden
Nee man. Is de film met het meeste Fuck er in. Dat is in 'murica heel wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je ziet gvd een fucking lul, homos die elkaar pijpen, om de paar min naakte wijven, volledig naakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou voor taal - en drugsgebruik in de US alleen al 18+ zijn hoorde ik.
Zijn concert in Ahoy, was echt, echt slecht.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[..]
Hang eens wat minder de neger uit, whiteboy.
So hé. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden. Ondanks Keith Sweat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zijn concert in Ahoy, was echt, echt slecht.![]()
Als ik naar het rijtje kijk waar ik ben geweest, zit er maar 1 uitzondering tussen:
Toni Braxton
R Kelly
Keith Sweat
Real Hot R&B Event
en
U2...
Dat kunnen ze allemaal zijn, maar ik gok Ginuwine.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So hé. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden. Ondanks Keith Sweat.
Je hebt toch nog zo een neger. Ik ben zijn naam kwijt. Die liep altijd met ontbloot bovenlijf rond. Chica's gingen daar helemaal los op.
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kunnen ze allemaal zijn, maar ik gok Ginuwine.
Of nee, Usher waarschijnlijk...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
So hé. Daar zou ik niet dood gevonden willen worden. Ondanks Keith Sweat.
Je hebt toch nog zo een neger. Ik ben zijn naam kwijt. Die liep altijd met ontbloot bovenlijf rond. Chica's gingen daar helemaal los op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |