quote:
Even testen hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
Mmm ik weet niet wie Korrak isquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Even testen hoor.
Karina. Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
In het begin van AV stond er een beest, korrak in het midden. Gaf een buff maar moest je voor samenspelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik weet niet wie Korrak isEn bedoel je met midfield dat veld bij AV?
Oh wacht volgens mij is dat er nog wel, ik wist alleen de naam niet. Bij Alliance komen er Druids die helpen als je samenspeelt alleen doet niemand dat meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In het begin van AV stond er een beest, korrak in het midden. Gaf een buff maar moest je voor samenspelen.
Nee dat is anders. Hij is jaren en jaren geleden uit het spel gehaald om de BG te versnellen. Vroeger duurde elk potje 8+ uurquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht volgens mij is dat er nog wel, ik wist alleen de naam niet. Bij Alliance komen er Druids die helpen als je samenspeelt alleen doet niemand dat meer.
Oh dan weet ik het niet iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is anders. Hij is jaren en jaren geleden uit het spel gehaald.
beetje jammer dit hoor karina.quote:
Ja he? Nu vist LR achter het net. Staat me wel vaag iets van bij maar niemand deed het.quote:
Hoor ik ook over Het Dinerquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Paranoia (2013) - IMDb
Ik ben deze aan het laagladen. Boek was echt geweldig, film lijkt minder te zijn.
eigenlijk welquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Nu vist LR achter het net. Staat me wel vaag iets van bij maar niemand deed het.
Zegt jou helemaal niks he
Jimbo onderschattenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Nu vist LR achter het net. Staat me wel vaag iets van bij maar niemand deed het.
Zegt jou helemaal niks he
quote:
Serieusquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eigenlijk wel
sterker nog, lr en ik speelde tegen elkaar op de zelfde server
Ik ben ook jong geweestquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
SerieusIk had jou toch niet als WoW speler gezien.
ja kwam later idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:23 schreef Smoofie het volgende:
Weekly BG was toch pas in TBC? Tenminste, weekend was het vooral.
Hij noemt je jong...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof leeftijd er iets mee te maken heeft
Vond ik ook een leuk boek.quote:
Heuj sjaakquote:
Oh wacht inderdaad, dat merkte ik niet eens op. Damn. Complimentjes, ik zie ze niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij noemt je jong...
Ik begrijp ineens waarom mijn nieuwste versiertruc niet aankwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |