nu helemaal makkelijk, elke dag zn daily Q enzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
in vanilla waren die bg factions echt veel makkelijker dan later
Nee manquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Allemaal sneller juist later . In vanilla kwam je zonder premade team helemaal nergens. Gelukkig was ik al 15 jarige trouw stable defender dagen langquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
is dat zo ja? het duurt nu tering lang volgens mij inderdaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Vanilla duurde tyfus lang voor rep man. VOoral WSG en ABquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel, je kon toch tokens inleveren toen voor rep
In TBC slomer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vanilla duurde tyfus lang voor rep man. VOoral WSG en AB
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal sneller juist. In vanilla kwam je zonder premade team helemaal nergens. Gelukkig was ik al 15 jarige trouw stable defender dagen lang
hoe was het in TBC sneller danquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss omdat je op een tyfus server zat .
Die titels heb je nu niet meer helaas. Al ben ik nu wel professorquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
smoofie had grand marshal in classic zegt ie
Wel, van ranked bgquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Die titels heb je nu niet meer helaas. Al ben ik nu wel professor
Euhm, nee. High warlord.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
smoofie had grand marshal in classic zegt ie
Marks werden toen gebruikt voor mounts kopen, je kreegt nu meer rep bij bijv flag capture of win.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel want je kon geen marks meer inleveren voor rep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |