Goeie tip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oeh dan moet je de ertc4 crack laden om direct naar level 5 van wasdrf te springen.
Larp ze LLquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik ga nu naar bed om te kijken of mijn vrouw nog een rollenspel elf/wizard wil spelen.
Succes, die van mij speelt doornroosje...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goeie tip.
Ik ga nu naar bed om te kijken of mijn vrouw nog een rollenspel elf/wizard wil spelen.
De tijden dat je als 19twink crusader op je wapen had.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had een 19twink met die fishing boots en hat 2x allebei.
2k hp had ik
Oh, ik ga geen wow spelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
[..]
Ja blijkbaar wel. Misschien moeten wij het ook eens proberen.
+15 agi mi mangquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De tijden dat je als 19twink crusader op je wapen had.
Nee, maar als warrior had ik geen agility nodig, als was het toen nog een stat voor warriors.quote:
Is dat beeldspraak voor volblaffen?quote:
Nee eigenlijk niet, maar blaf ze dan maarquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is dat beeldspraak voor volblaffen?
Misschien kun je haar wakker kussen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Succes, die van mij speelt doornroosje...
o had ook nog 19pala twink dat was ook baas in premadesquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar als warrior had ik geen agility nodig, als was het toen nog een stat voor warriors.
Verslavingsgevoelig?quote:
Doe ik meid. Ik zal aan je denken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar blaf ze dan maar
Nah ze heeft al eens een keer in haar slaap gemept. Dat doet keipijn als het raak is...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Misschien kun je haar wakker kussen?
Met je staafmixer.
Die orbs ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:44 schreef Smoofie het volgende:
Crusader was ook echt onbetaalbaar in vanilla, fucking orbs.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah ze heeft al eens een keer in haar slaap gemept. Dat doet keipijn als het raak is...
Film is wel oke, jammer van het einde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Saind het volgende:
Leonardo DiCaprio is nu zo naar de joden dat ie kwijlend z'n Countach in kruipt, niet meer in staat om te lopen.
Ik kan dit wel waarderen.
Die Leo ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Saind het volgende:
Leonardo DiCaprio is nu zo naar de joden dat ie kwijlend z'n Countach in kruipt, niet meer in staat om te lopen.
Ik kan dit wel waarderen.
Ik wil eigenlijk naar bed maar wil het wel zienquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Film is wel oke, jammer van het einde.
Is die screener goeie kwaliteit ja?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Film is wel oke, jammer van het einde.
Komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Sta je dan met je broek op je enkels te creperen van de pijn terwijl zij, de slaap uit haar ogen wrijvend, je aankijkt of ze water ziet branden. Ik ben heel visueel ingesteld.
Snap ik niet. Dat moet toch hilarisch zijn geweest. Zo een klap in je ballen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt.
Toen kon ik er niet mee lachen eigenlijk.
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snap ik niet. Dat moet toch hilarisch zijn geweest. Zo een klap in je ballen.
Haha keipijn. Stomme Belg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nah ze heeft al eens een keer in haar slaap gemept. Dat doet keipijn als het raak is...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken geen sex. 2 dagen vanwege pijn, 12 dagen omdat ze steeds in de lach schoot...
Dat heb ik ook ooit gehad. 2 weken geen seks. Toen kwam ik per abuis langs een open zwaaiende deur van het damesvoetbalelftal. 2 weken geen seks gehad. Ook niet met mezelf.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad. 2 weken geen seks. Toen kwam ik per abuis langs een open zwaaiende deur van het damesvoetbalelftal. 2 weken geen seks gehad. Ook niet met mezelf.
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...quote:
Ten opzichte van die vriendinnen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...
Ik kan je verzekeren dat ze het aan haar vriendinnen heeft verteldquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze het ook aan haar vriendinnen had verteld... die keken me vreemd aan sindsdien. Het is een wonder dat ik geen permanente faalangst heb ontwikkeld...
Het was een zwarte periode in mijn nog prille sexleven...quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ten opzichte van die vriendinnen?
Vrouwen zijn gemeen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ze het aan haar vriendinnen heeft verteldHad ik wel gedaan tenminste.
ik zou zoiets nooit vertellen ik ben liefquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En mannen vertellen elkaar zeker nooooit wat he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |