Je hebt geen 2000e gewonnen. Fijne avond!quote:
Maar dit geldt voor de hele serie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Jennifer er uit gaat spring ik van het balkon.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dit geldt voor de hele serie.
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dit geldt voor de hele serie.
Mart post door het slotje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef DaMart het volgende:
Gaat wel lekker... de mensen die ik niet ken achter elkaar eruit.
Nu Freek nog.
Mag ik je dan een duwtje geven?quote:
Ik vond hem ook wel leuk als kandidaat, vrij fanatiek.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betekent dit nu dat Owen niet de mol is? Ken het programma niet zo goed verder
Nou dat hebben we gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarschijnlijk de slimste figuur nu vertrokken. Zeer intelligente gozer
Art is de mol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:27 schreef Maartel het volgende:
Huuuh, Owen bewoog al zijn mond voordat er geluid uit kwam tijdens zijn afscheid met Art...?
Jan WIllem is heul geen vrouwquote:
Jan Willem is toch veel te saai om al die uitzendingen mee te maken.quote:
Zijn acties vond ik anders niet zo briljant.. vandaar mijn molquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarschijnlijk de slimste figuur nu vertrokken. Zeer intelligente gozer
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben Hongkong nu al een beetje zat
Welnee, beetje de kat uit de boom kijken en dan gaat ie shinen als het wat minder druk is met zoveel kandidatenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan Willem is toch veel te saai om al die uitzendingen mee te maken.
Ja of niet natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Tinos85 het volgende:
Jennifer sloopt de telefoon volgende week. Beetje te obvious...
Noem een Mol van vroeger die zo saai is als hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, beetje de kat uit de boom kijken en dan gaat ie shinen als het wat minder druk is met zoveel kandidaten
Yvon Jaspersquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Noem een Mol van vroeger die zo saai is als hem.
Was dat niet een envelop met geld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
Jennifer heeft een brief gepakt in het labyrinth
Nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.
500,-quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was dat niet een envelop met geld?
Anne-Marie Jung vond ik ook vrij saai als mol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Waar gaan die brieven dan over?quote:
Nee we hebben toch al beelden gezien van een mannetje dat die brieven ophaalt bij één of ander tropisch eiland? Dat is niet in de United States of America.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
Ik denk niet dat ze naar New York gaan..
Ja had ik ook niet verwacht maar Roodbeen is nog saaier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anne-Marie Jung vond ik ook vrij saai als mol.
Weet jij veel wat hij "achter de schermen" uitvoertquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat eiland dat ze aan het begin van de 1e aflevering lieten zien.. Dat was net new york.. en daar werden die brieven geleverd.. Zogenaamd Ellis Island.. Daarom denk ik niet dat ze naar New York gaan eigenlijk..quote:
Ja dat zei ik begin van deze aflevering alquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee we hebben toch al beelden gezien van een mannetje dat die brieven ophaalt bij één of ander tropisch eiland? Dat is niet in de United States of America.
We hebben nog een heel seizoen, misschien doet hij nog iets briljants. Of misschien is hij de mol helemaal niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ja had ik ook niet verwacht maar Roodbeen is nog saaier.
Ik denk dat je hem even de tijd moet geven.. niet iedereen treedt direct evenveel op de voorgrond. Ik verwacht eigenlijk dat ie later in het spel veel meer in beeld komt en aandacht opeistquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ja had ik ook niet verwacht maar Roodbeen is nog saaier.
Onzin, hij is de molquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
We hebben nog een heel seizoen, misschien doet hij nog iets briljants. Of misschien is hij de mol helemaal niet.
Ah, ik hoorde alleen New York, lette even niet goed op toen Jennifer erover sprak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat eiland dat ze aan het begin van de 1e aflevering lieten zien.. Dat was net new york.. en daar werden die brieven geleverd.. Zogenaamd Ellis Island.. Daarom denk ik niet dat ze naar New York gaan eigenlijk..
Ja de adressering van die brieven was dus Ellis Islandquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde alleen New York, lette even niet goed op toen Jennifer erover sprak.
Ja, denk ik ook hoor. Maar ik ben bang voor een tunnelvisie.quote:
Was gewoon Mao toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zit een heel snelle flits ergens halverwege bij een beeld van Owen van een gezicht. Even kijken of we dat zo terug kunnen vinden, maar de regie is weer lekker bezig met cijfers en montageflitsen.
Ze heeft in VRijland gespeeld. Lekker tussen de koeienquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sofie, is ze vrijgezel, heeft ze kinderen?
ik wil zo graag met haar trouwen.
http://www.shownu.nl/verhaal/zoon-voor-sofie-van-den-enkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze is momenteel weer zwanger zelfs, van de tweede.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
quote:Zo zeg. Dat was spannend! Ik heb het natuurlijk over de executie op de markt. De zwarte vrijstelling heeft z’n intrede gedaan en hoe!
Het zet alles op scherp en niemand is veilig voor dat ding. Behalve ik dan, maar dat hoeven de anderen niet te weten. Wat mij verder vooral opvalt aan die opdracht op de markt is dat helemaal niemand naar het geld heeft gezocht. Met zulke kandidaten heb je geen mol meer nodig zou je denken, maar niets is minder waar.
Het gaat lekker en ik kan ongezien m’n gang gaan.
Hoewel... ongezien... Wat vond je van de opera? En van de tv-studio? Je hebt me gezien, dat is zeker. Maar of je me gezíen hebt, dat weet ik nog zo net niet. Jammer voor Owen. Ik had ‘m er graag nog wat langer bij gehad, maar aan de andere kant: wie zou er dan naar huis moeten? Ik niet, dat is ook zeker...
Wat een sloerie..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is momenteel weer zwanger zelfs, van de tweede.
Word morgen uitgelegd in de Roodshowquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Owen met de muziek die je vorige week bij radio 2 hoorde voor de afvaller. Was David Bowie. Wat houdt deze connectie in.
Tygo zei wel: "Ah nee Owie!" toen hij afviel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Owen met de muziek die je vorige week bij radio 2 hoorde voor de afvaller. Was David Bowie. Wat houdt deze connectie in.
Ja dat klopt.. Vandaar David Bowie Owie Bowiequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Tygo zei wel: "Ah nee Owie!" toen hij afviel.
Nee, naar de Filipijnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.
Haar geclaimde schot was wel briljant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anne-Marie Jung vond ik ook vrij saai als mol.
Dan blijft de vraag: waarom? Mij viel het ook direct op.quote:
De enveloppen moesten worden geadresseerd aan "Ellis Island". Nou heeft Jennifer inderdaad gelijk dat New York City een bekend eiland heeft dat Ellis Island heet (vlak naast het vrijheidsbeeld), maar het is niet echt logisch dat ze nu vanaf Hong Kong opeens naar New York gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht ook New York dat Jennifer zei.
En hoezo is WIDM een real life soap?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:01 schreef Molline het volgende:
Ligt het aan mij, of is dit topic moeilijk te vinden.... Wel een apart forum voor Utopia, belachelijk!
Vroeger noemden we het gewoon een spelletje op TVquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En hoezo is WIDM een real life soap?
RLS is dood dus is eigenlijk is RLS een verkapt MOL-subforum. Alleen met een andere naam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Sooooowwwww.
http://www.dumpert.nl/med(...)wie_is_de_zoom_.html
Duh, ze gaan echt niet naar New York.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik blijf erbij dat ze naar de Filippijnen gaan
Denk je anders kans te maken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sofie blijft leuk. met een jennifer op plaats 2.
Hoe zit het met jennifer, vrijgezel?
Snapte het ook al niet, uiteindelijk naar lang zoeken gevondenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nicequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Sooooowwwww.
http://www.dumpert.nl/med(...)wie_is_de_zoom_.html
Lijkt mij meer op Yuri Irsenovich Kim http://www.todayifoundout(...)1/12/kim-jong-il.jpgquote:
Dankjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:09 schreef DaMart het volgende:
Wat extra beelden van de aflevering:
http://avro.nl/wieisdemol/Player/widm_14_terugblik_afl2/video
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |