Je hebt geen 2000e gewonnen. Fijne avond!quote:
Maar dit geldt voor de hele serie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Jennifer er uit gaat spring ik van het balkon.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dit geldt voor de hele serie.
Ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar dit geldt voor de hele serie.
Mart post door het slotje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:25 schreef DaMart het volgende:
Gaat wel lekker... de mensen die ik niet ken achter elkaar eruit.
Nu Freek nog.
Mag ik je dan een duwtje geven?quote:
Ik vond hem ook wel leuk als kandidaat, vrij fanatiek.quote:
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betekent dit nu dat Owen niet de mol is? Ken het programma niet zo goed verder
Nou dat hebben we gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarschijnlijk de slimste figuur nu vertrokken. Zeer intelligente gozer
Art is de mol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:27 schreef Maartel het volgende:
Huuuh, Owen bewoog al zijn mond voordat er geluid uit kwam tijdens zijn afscheid met Art...?
Jan WIllem is heul geen vrouwquote:
Jan Willem is toch veel te saai om al die uitzendingen mee te maken.quote:
Zijn acties vond ik anders niet zo briljant.. vandaar mijn molquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarschijnlijk de slimste figuur nu vertrokken. Zeer intelligente gozer
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben Hongkong nu al een beetje zat
Welnee, beetje de kat uit de boom kijken en dan gaat ie shinen als het wat minder druk is met zoveel kandidatenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan Willem is toch veel te saai om al die uitzendingen mee te maken.
Ja of niet natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Tinos85 het volgende:
Jennifer sloopt de telefoon volgende week. Beetje te obvious...
Noem een Mol van vroeger die zo saai is als hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, beetje de kat uit de boom kijken en dan gaat ie shinen als het wat minder druk is met zoveel kandidaten
Yvon Jaspersquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Noem een Mol van vroeger die zo saai is als hem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |