Heb ik ook last van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef jcdragon het volgende:
ligt het aan mij of is het geluid heel zacht?
Ik vond het een goede hint, maar dat ze dat nu hier laten zien vind ik wel opvallend.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zoiets met zo'n zaklamp zou ik ook wel doen als ik niet echt de mol was, maar gewoon die internet fanatiekelingen een beetje voor de gek houden.
Moest mijn geluid best hard doen, maar toen was het wel te horen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef TLC het volgende:
Je kon er geen fluit van horen en het lag dus niet aan mn computer
Prima memmen ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die vond ik echt leuk. Terechte winnares.
Ik mag er nog niet in van mijn geloof, dus dan blijft dat over.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is ook alleen maar uiterlijkheden met jou he?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik mag er nog niet in van mijn geloof, dus dan blijft dat over.
Hij is toch altijd al zo, is gewoon zijn bouw volgens mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
Tygo is echt eng dun geworden zeg. Ik vind 'm in WIDM al zo mager. Geef 'm een hamburger.
Mollen eten niet zoveel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Cee het volgende:
Tygo is echt eng dun geworden zeg. Ik vind 'm in WIDM al zo mager. Geef 'm een hamburger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |