Was gewoon Mao toch?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Er zit een heel snelle flits ergens halverwege bij een beeld van Owen van een gezicht. Even kijken of we dat zo terug kunnen vinden, maar de regie is weer lekker bezig met cijfers en montageflitsen.
Ze heeft in VRijland gespeeld. Lekker tussen de koeienquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Sofie, is ze vrijgezel, heeft ze kinderen?
ik wil zo graag met haar trouwen.
http://www.shownu.nl/verhaal/zoon-voor-sofie-van-den-enkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze is momenteel weer zwanger zelfs, van de tweede.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
quote:Zo zeg. Dat was spannend! Ik heb het natuurlijk over de executie op de markt. De zwarte vrijstelling heeft z’n intrede gedaan en hoe!
Het zet alles op scherp en niemand is veilig voor dat ding. Behalve ik dan, maar dat hoeven de anderen niet te weten. Wat mij verder vooral opvalt aan die opdracht op de markt is dat helemaal niemand naar het geld heeft gezocht. Met zulke kandidaten heb je geen mol meer nodig zou je denken, maar niets is minder waar.
Het gaat lekker en ik kan ongezien m’n gang gaan.
Hoewel... ongezien... Wat vond je van de opera? En van de tv-studio? Je hebt me gezien, dat is zeker. Maar of je me gezíen hebt, dat weet ik nog zo net niet. Jammer voor Owen. Ik had ‘m er graag nog wat langer bij gehad, maar aan de andere kant: wie zou er dan naar huis moeten? Ik niet, dat is ook zeker...
Wat een sloerie..quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ze is momenteel weer zwanger zelfs, van de tweede.
Word morgen uitgelegd in de Roodshowquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Owen met de muziek die je vorige week bij radio 2 hoorde voor de afvaller. Was David Bowie. Wat houdt deze connectie in.
Tygo zei wel: "Ah nee Owie!" toen hij afviel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heeft Owen met de muziek die je vorige week bij radio 2 hoorde voor de afvaller. Was David Bowie. Wat houdt deze connectie in.
Ja dat klopt.. Vandaar David Bowie Owie Bowiequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
Tygo zei wel: "Ah nee Owie!" toen hij afviel.
Nee, naar de Filipijnenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.
Haar geclaimde schot was wel briljant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anne-Marie Jung vond ik ook vrij saai als mol.
Dan blijft de vraag: waarom? Mij viel het ook direct op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |