Zijn acties vond ik anders niet zo briljant.. vandaar mijn molquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:26 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarschijnlijk de slimste figuur nu vertrokken. Zeer intelligente gozer
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben Hongkong nu al een beetje zat
Welnee, beetje de kat uit de boom kijken en dan gaat ie shinen als het wat minder druk is met zoveel kandidatenquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan Willem is toch veel te saai om al die uitzendingen mee te maken.
Ja of niet natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Tinos85 het volgende:
Jennifer sloopt de telefoon volgende week. Beetje te obvious...
Noem een Mol van vroeger die zo saai is als hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, beetje de kat uit de boom kijken en dan gaat ie shinen als het wat minder druk is met zoveel kandidaten
Yvon Jaspersquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Noem een Mol van vroeger die zo saai is als hem.
Was dat niet een envelop met geld?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef iBenny het volgende:
Jennifer heeft een brief gepakt in het labyrinth
Nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze gaan waarschijnlijk nog naar New York toe.
500,-quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Was dat niet een envelop met geld?
Anne-Marie Jung vond ik ook vrij saai als mol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Waar gaan die brieven dan over?quote:
Nee we hebben toch al beelden gezien van een mannetje dat die brieven ophaalt bij één of ander tropisch eiland? Dat is niet in de United States of America.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:33 schreef essnhills het volgende:
Ik denk niet dat ze naar New York gaan..
Ja had ik ook niet verwacht maar Roodbeen is nog saaier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anne-Marie Jung vond ik ook vrij saai als mol.
Weet jij veel wat hij "achter de schermen" uitvoertquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat eiland dat ze aan het begin van de 1e aflevering lieten zien.. Dat was net new york.. en daar werden die brieven geleverd.. Zogenaamd Ellis Island.. Daarom denk ik niet dat ze naar New York gaan eigenlijk..quote:
Ja dat zei ik begin van deze aflevering alquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee we hebben toch al beelden gezien van een mannetje dat die brieven ophaalt bij één of ander tropisch eiland? Dat is niet in de United States of America.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |