heb vroeger guild wars gespeeld, moet wel toegeven, muziek was briljantquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het klinkt gewoon kwalitatief beter, weet niet hoe ik het moet beschrijven, ben geen echte kenner van orchestral music.
Het is een vaardigheid die je aan kunt leren. Hoeveel dingen kon je eerst niet en kun je nu wel? Zelfde met dat.quote:
Natuurlijk klinkt het beter. Er is enorm over nagedacht en het is vrij complex.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het klinkt gewoon kwalitatief beter, weet niet hoe ik het moet beschrijven, ben geen echte kenner van orchestral music.
Idd, ook de muziek van Elder scrolls, Supreme commander en meegewerkt aan die van WoW.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
heb vroeger guild wars gespeeld, moet wel toegeven, muziek was briljant
alle elder scrolls?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, ook de muziek van Elder scrolls, Supreme commander en meegewerkt aan die van WoW.
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ADD brein dat ooit voor elkaar gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een vaardigheid die je aan kunt leren. Hoeveel dingen kon je eerst niet en kun je nu wel? Zelfde met dat.
mee eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
Ik vind die Keet upton maar een eng lijf hebben eigenlijk. Ze onbeholpen en motorisch gestoord
flesje rood?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Smoofie, morgen moeten we hier even op verdergaan. Wat linkdumpjes etc, dan ben ik klaar met m'n tentamen en ga ik m'n flesje rood opentrekken.
Als ze plat op haar rug ligt en die tieten golven naar boven bij elke stoot, vraag ik me af of jij daar nog moeilijk over doet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
Ik vind die Keet upton maar een eng lijf hebben eigenlijk. Ze onbeholpen en motorisch gestoord
Ik vind die sessie sowieso niet tof.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Dan is deze sessie ineens niet meer dope?
gewoon pillen slikkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ADD brein dat ooit voor elkaar gaat krijgen.
Net zoals ik nooit profvoetballer zou kunnen worden
Sowieso ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
WoW had wel epische muziek vroeger of niet Inso
Prima.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Smoofie, morgen moeten we hier even op verdergaan. Wat linkdumpjes etc, dan ben ik klaar met m'n tentamen en ga ik m'n flesje rood opentrekken.
Ja, dezelfde als vorige keer. Had 'm toen maar niet opengemaakt omdat ik in m'n eentje was en niet meer dan een stevig glas wou drinken.quote:
ja ik weet totaal niet waar je het over hebt, ik denk niet dat je spa rood bedoeltquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als vorige keer. Had 'm toen maar niet opengemaakt omdat ik in m'n eentje was en niet meer dan een stevig glas wou drinken.
Dat is weer iets heel anders. Maar als ze overeind staat en naakt rondloopt is ze volgens mij weer even eng.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze plat op haar rug ligt en die tieten golven naar boven bij elke stoot, vraag ik me af of jij daar nog moeilijk over doet.
Niemand weet waar die gek het over heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik weet totaal niet waar je het over hebt, ik denk niet dat je spa rood bedoelt
Ook de Dawn of War muziek gemaakt, van Warhammer 40k. EN company of Heroes.quote:
Ook al bereik jij maar 50% het resultaat van 'normale' mensen, dan nog is het winst en iets om over na te denken ipv constant benzo's en dergelijke troep te nemen om je maar enigszins goed te laten functioneren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ADD brein dat ooit voor elkaar gaat krijgen.
Net zoals ik nooit profvoetballer zou kunnen worden
ja die ken ik allemaal niet, maar toffe gast dus iigquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook de Dawn of War muziek gemaakt, van Warhammer 40k. EN company of Heroes.
Een flesje rode wijn natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Adames het volgende:
[..]
ja ik weet totaal niet waar je het over hebt, ik denk niet dat je spa rood bedoelt
Je vriendin zal er vast lekkerder uitzien idd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is weer iets heel anders. Maar als ze overeind staat en naakt rondloopt is ze volgens mij weer even eng.
Een flesje rood = rode wijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
Ik wil nog eens met Kapi in een oude lada door het land reizen om overal wijnboertjes te bezoeken.
He, rustig aan he boertje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niemand weet waar die gek het over heeft.
Hij weet gewoon precies hoe hij de sfeer in de muziek moet creëeren waarvoor de soundtrack is bedoeld. Bijvoorbeeld met 40k, zonder te weten wat bij wat hoort kun je gewoon horen welke soundtrack bij welke faction hoort.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ja die ken ik allemaal niet, maar toffe gast dus iig
Nee. Eigenlijk zijn de meeste vrouwen naakt maar eng.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriendin zal er vast lekkerder uitzien idd.
Ik ben geen groot fan van Lada's. De ouders van een vriendje op de basisschool hadden een Lada die er tijdens een kinderfeestje opeens mee ophield. Sindsdien koester ik een bepaald wantrouwen jegens Lada's.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Dven het volgende:
Ik wil nog eens met Kapi in een oude lada door het land reizen om overal wijnboertjes te bezoeken.
oh tering, goedemiddagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een flesje rode wijn natuurlijk.Jezus, Saind had ik dit allemaal niet hoeven uitleggen hoor.
Lada die er mee ophoudt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van Lada's. De ouders van een vriendje op de basisschool hadden een Lada die er tijdens een kinderfeestje opeens mee ophield. Sindsdien koester ik een bepaald wantrouwen jegens Lada's.
Veel wel idd. Of raar gevormde tieten. Ook zo'n enorme afknapper.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk zijn de meeste vrouwen naakt maar eng.
Ik heb nog een heel leuke anekdote die ik thuis met jullie ga delen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Veel wel idd. Of raar gevormde tieten. Ook zo'n enorme afknapper.
wat risico in je leven, maakt het extra leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben geen groot fan van Lada's. De ouders van een vriendje op de basisschool hadden een Lada die er tijdens een kinderfeestje opeens mee ophield. Sindsdien koester ik een bepaald wantrouwen jegens Lada's.
Ohja, net als 2 seizoenen geleden en afgelopen seizoen waar je met 35 miljoen aan staatssteun op een gelijk aantal punten eindigt en in de onderlinge confrontaties een totale flater slaat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
We eindigen weer ouderwets boven Feyenoord, dit jaar
gewoon Glenkinchiequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:26 schreef Buitendam het volgende:
Waar is Saind de halve slijter als je hem nodig hebt? Advies over een fijne Lowland whisky heb ik nodig.
Er wil wel eens een naar seizoentje tussen zitten, geen probleem. Verder eindigt PSV oudwerwets structureel boven Feyenoord. Traditie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ohja, net als 2 seizoenen geleden en afgelopen seizoen waar je met 35 miljoen aan staatssteun op een gelijk aantal punten eindigt en in de onderlinge confrontaties een totale flater slaat?
Liever zo'n oude Ural motorfiets met zijspan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Lada die er mee ophoudt?Maar dan pakken we een auto die in Bulgarije gemaakt wordt. Great Wall ofzo
verhaal voor een tweede keer gelezen, maar was de tijd zeker opnieuw waardquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:27 schreef Dven het volgende:
Ik ga jullie het einde geven van het volgende verhaal :
De stoptrein richting Deventer ratelt langzaam voorbij. Naast me staat een jongedame. Of beter, een prinses. Zo mooi staat zij daar. Ze rookt gehaast een sigaret. De superieure geur doet een A-merk vermoeden en zij paft zo stevig dat ik even denk dat roken een vorm van sport is. De longen moeten wel baat hebben bij zulke inhalige teugen.
Ik roer langzaam door mijn koffie. Waarom, dat weet ik zelf ook niet. Suiker en melk door de pleur, ik heb het nooit gebliefd. En toch sta ik daar als een halve josti over de bodem van het afvalpapieren bekertje te schrapen. Ik vraag me af of iemand het ziet. En wanneer ze het zien, of ze dan ook weten. Dat in al mijn ijverigheid, ik het toch voor spek en bonen doe. Ik ben het jongetje dat mee mag doen met de grote mannen. M'n punten tellen niet maar dat geeft ook niet. Zolang het er aan de zijkant maar mooi uitziet.
Het golven van mijn koffie. Haast synchroon met het haar van mijn prinsesje. Dat wuift sensueel, aangedreven door perronstocht. Het heeft iets rustgevends. Zij heeft iets rustgevends. De grote blauwe ogen van mijn bosnimfje kijken mij doortastend aan. En ik, ik ren zowaar een keer niet weg. Ik verstop me niet in mijn inmiddels kaalgeschraapte bekerbodem. Nee, ik kijk ook haar aan. En ik verstop me in het moment. Samen. Met haar.
Het prinsesje pakt haast achteloos haar pakje sigaretten. Ze rookt Marlboro's. Even twijfel ik. Op haast erotische wijze brengt ze de sigaret naar haar dieprode en volle lippen. De brok in mijn keel wordt dikker. Haar zachte hand glijdt in haar broek. Mijn adem stokt. Uit haar zak haalt ze een aansteker en brengt deze op subtiele wijze richting de sigaret die haar volle lippen nog verder vult.Ik merk dat haar aansteker dienst weigert: Een geschenk gods en ik sla toe. Langzaam maar vol vertrouwen stap ik op haar af en quasinonchalant bied ik haar een vuurtje aan. Ze kijkt me aan, haar ogen glimmen. Zachtjes probeert ze me te bedanken.
Maar het enige wat ik hoor is een diepe piep gevolgd door het bronstige geluid van een opborrelende en waarschijnlijk bontgekleurde rochel. De substantie slikt ze zichtbaar weer door. Ze kijkt verschrikt.. Toch geen topsport.. Toch geen prinsesje.. Het was allemaal maar schijn.
Ah, joh. Dit is raar.quote:
We zullen zien, vooralsnog hebben ze zichzelf dit seizoen enkel belachelijk gemaakt. René is het met me eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er wil wel eens een naar seizoentje tussen zitten, geen probleem. Verder eindigt PSV oudwerwets structureel boven Feyenoord. Traditie.
Durf ik een flesje rood op te zetten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zullen zien, vooralsnog hebben ze zichzelf dit seizoen enkel belachelijk gemaakt. René is het met me eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
PSV mag blij zijn als ze in het linkerrijtje eindigen met Cocu aan het roer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er wil wel eens een naar seizoentje tussen zitten, geen probleem. Verder eindigt PSV oudwerwets structureel boven Feyenoord. Traditie.
Vies dik ben je.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Elan het volgende:
[..]
PSV mag blij zijn als ze in het linkerrijtje eindigen met Cocu aan het roer.
Mensen van origine vegetarisch dus.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
Fantastisch artikel op nu.nl voor de liefhebbers van tijgernootjes:
http://www.nu.nl/wetensch(...)tijgernoten----.html
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Durf ik een flesje rood op te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uh, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
René, heb je KLB / Zetpil. al gelezen. We hebben er ons gisteren prima vermaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Nederlandse rap is pure aids.
Einde bericht.
Ik zag die edit live.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag nu wel weer opkanjeren.
Je bent zelf een zetpil.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
René, heb je KLB / Zetpil. al gelezen. We hebben er ons gisteren prima vermaakt.
Heb gewoon gelijk en je weet het.quote:
Er is niet zoiets als een edit in de herhaling zien, dus ik vind dit per definitie een rare opmerking.quote:
niet allemaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef GGMM het volgende:
Nederlandse rap is pure aids.
Einde bericht.
Wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet allemaal
ik heb vandaag weer sandwichspread op trouwens
Ik sluit me hierbij aan. Het zou Buitendam sieren om gepaste stilte te betrachten, maar in plaats daarvan overschreeuwt hij zich en bevestigt hij het beeld wat we van hem hadden nog maar eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon gelijk en je weet het.
Cocu kan er geen reet van volledig inconsequent met zijn tactiek en wissels.
Ik denk dat ik dat al minstens 7 jaar niet op heb.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet allemaal
De originele?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet allemaal
Onze Philip, ik vind het maar een baasje. Ik denk ook echt dat die tweede seizoenshelft kakkie gaat beginnen zo in de Arena, maar dat ie daarna behoorlijk rooskleurig wordt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb gewoon gelijk en je weet het.
Cocu kan er geen reet van volledig inconsequent met zijn tactiek en wissels.
Hoe smaakte de kots van de Amerikanen dit keer?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet allemaal
omnivoren, maar hoeveelheid vlees wat mensen aten is overschat. 1-2 maal per week wat vlees is voldoendequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen van origine vegetarisch dus.
jaquote:
is lekker manquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al minstens 7 jaar niet op heb.
ik hoop oprecht dat je gelijk krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onze Philip, ik vind het maar een baasje. Ik denk ook echt dat die tweede seizoenshelft kakkie gaat beginnen zo in de Arena, maar dat ie daarna behoorlijk rooskleurig wordt.
Nee enkel de Paranthrobus bosei. Deze hadden kaken welke sterk genoeg waren om planten in droge periodes te eten (Wortels) en hoefde elkaar dus ook niet te bevechten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen van origine vegetarisch dus.
Vraag me ook af in hoeverre het tegenwoordig nodig is om zoveel vlees te eten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
omnivoren, maar hoeveelheid vlees wat mensen aten is overschat. 1-2 maal per week wat vlees is voldoende
Totaal onnodig. Wel lekker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me ook af in hoeverre het tegenwoordig nodig is om zoveel vlees te eten.
Wat vindt je van Marshall Matters 2?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, die andere smaakt als de duivel.
Persoonlijk vond ik het een zesje vanwege twee a drie leuke tracks. De rest kon met het vuil mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat vindt je van Marshall Matters 2?
Die gast is volgens mij homo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan hier met mijn pet niet bij
http://www.omroepwest.nl/(...)sel-van-ado-den-haag
Bedankt voor deze opheldering.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee enkel de Paranthrobus bosei. Deze hadden kaken welke sterk genoeg waren om planten in droge periodes te eten (Wortels) en hoefde elkaar dus ook niet te bevechten.
De vlees etende soorten moesten innovatiever blijven en hadden sneller groeiende hersenen door de vlees consumptie. Niet voor niks stierf de bosei wel uit bij de volgende klimaatverandering daar waar zijn mensachtige andere soortgenoten overleefde.
Einde verhaal.
Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn. Ooit eens een bizar lekker groentetaart gegeten van herfstgroenten in Amsterdam. Ik zou grof geld betalen voor dat receptje.quote:
PSV is een grafclub.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Labyad in het shirt van Vitesse. Ik ben niet verrast.
Tja Cisse gaat al naar Genk he, dan komen ze bij de 2e leverancier uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Labyad in het shirt van Vitesse. Ik ben niet verrast.
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja Cisse gaat al naar Genk he, dan komen ze bij de 2e leverancier uit.
het is even wennen en kan nu ook wel redelijk vegetarisch koken, maar toch zijn er maar weinig gerechten waar ik toch niet liever een stukje vlees erbij zou hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn. Ooit eens een bizar lekker groentetaart gegeten van herfstgroenten in Amsterdam. Ik zou grof geld betalen voor dat receptje.
Ik vind het ook onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.
zal wel eerst een halfjaarcontract krijgen, kleine gokquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.
Moet haast wel met zo'n cv.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Adames het volgende:
[..]
zal wel eerst een halfjaarcontract krijgen, kleine gok
Bedankt voor de kudosquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
verhaal voor een tweede keer gelezen, maar was de tijd zeker opnieuw waard
ik wou dat ik mezelf kon klonen en dat ik dan van een afstandje naar mezelf kon kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
“Ik was vooral een playboy, maar eentje die wel blafte, maar nooit beet. Ik lag goed bij de vrouwen, flirtte erop los, had kansen zat het te doen, maar het bleef bij babbelen. Ik was een beetje zoals ik later als spits werd: een hoop gedoe, maar nooit scoren.”
aldus Pelle
Heerlijk man wat een enorme droogkloot.quote:
Ik denk altijd dat Smoofie er zo uitzietquote:
nee smoofie heeft kort haar en is gespierd, niet dikquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat Smoofie er zo uitziet
Ook leuk ja.quote:
op het moment dat theo maassen ook maar een beetje diepzinnig wil gaan doen, erger ik me gelijk kapot. ik vind zijn beste en eigenlijk enige leuke stukjes waarin hij de typische brabo is. de raad van elf, maak mij de pis niet lauw, mengvoeders united, etcquote:
Ja ik weet dus niet hoe hij er echt uit ziet hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:34 schreef Adames het volgende:
[..]
nee smoofie heeft kort haar en is gespierd, niet dik
Ik vind Najib niet zo heel grappig nee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook leuk ja.
Nieuwe Najib schijnt ruk te zijn, maar ben daar 2 jaar terug in de Ziggo heen geweest en was die al minder.
Freefight en Most wanted waren epic.
Alles met Ali wordt vanzelf ruk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:39 schreef Elan het volgende:
Theo Maassen in 24 uur met (Ali B) was laatst wel ruk.
Al lag dat ook aan ALi B, wat een clichébrakende debiel is dat zeg.
Ik vind het juist wel grappig als hij zo heerlijk grof is. Ik hou daar wel vanquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:37 schreef Adames het volgende:
[..]
op het moment dat theo maassen ook maar een beetje diepzinnig wil gaan doen, erger ik me gelijk kapot. ik vind zijn beste en eigenlijk enige leuke stukjes waarin hij de typische brabo is. de raad van elf, maak mij de pis niet lauw, mengvoeders united, etc
en hij is vaak gewoon erg grof zonder het absurdisme erin te betrekken. lekker makkelijk scoren wel.
Hij vond het mooi geweest.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Wilfried met dat programma gestopt?
Hij kon het niet combineren met het voetballen bij Vitessequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Wilfried met dat programma gestopt?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso vind ik dat er bij cabaretiers zelden een diepe boodschap uitkomt, hoezeer ze het ook proberen. Dus dan heb ik liever dat ze grappig zijn zonder die boodschap.
Heerenveen ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
PSV is een grafclub.
Einde bericht.
Toch jammer hij was goed op zijn plek daar. Als vervanger hadden ze beter Maxime gekozen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij vond het mooi geweest.
Omgerekend heeft hij bijna 2 maanden van zijn leven "opgesloten" gezeten dus snap dat wel.
OOOOOH BRA BRA POW POWquote:
Dus als je intelligent bent heb je geen humor?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
Cabaret is sowieso niet leuk. Ik ben daar te intelligent voor.
Manolev is wel een goede Bulgaarse cabaretier.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:43 schreef Dven het volgende:
Cabaret is sowieso niet leuk. Ik ben daar te intelligent voor.
Zeikerd ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles met Ali wordt vanzelf ruk.
Klopt, af en toe een kleine glimlachquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Manolev is wel een goede Bulgaarse cabaretier.
scoort wel makkelijk bij pubers, maar het komt toch op allemaal op hetzelfde neer:quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel grappig als hij zo heerlijk grof is. Ik hou daar wel van.
Vanmiddag keek ik nog een keer die uitzending terug dat hij Patricia Paay beledigde bij DWDD. Schitterend.
Ik ben het met Kapiteintje eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn.
Theo probeert het wel, gaat elke keer weer mis.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sowieso vind ik dat er bij cabaretiers zelden een diepe boodschap uitkomt, hoezeer ze het ook proberen. Dus dan heb ik liever dat ze grappig zijn zonder die boodschap.
Om Hans Teeuwen lach ik me ook de pleuris hoor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
scoort wel makkelijk bij pubers, maar het komt toch op allemaal op hetzelfde neer:
hahahha, zei hij dat nou echt? hahah dat kan je toch niet maken, hahaha, wat is hij toch zo grof, hahaha, wat is die toch goed
waar ik trouwens bij hans teeuwen weer vrijwel geen problemen bij heb, omdat die het op een totaal andere manier, het absurde brengt. zijn type als pedofiel is weliswaar ergens grof, maar zet wel een veel mooier personage neer dan simpelweg wat grove opmerkingen maken.
Hans heeft een van de mooiere stukken over god/geloof in de bekende cabaret, daar waar je het veel vaker gewoon ziet in de vorm van gelovigen bashen, wel grappig, maar kom jezelf ook wat simpel over
Manolev doet het er om. Hij wil een internet fenomeen worden.quote:
Hoe hij met woorden omgaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Mijn favoriet is overigens Kees Torn. Heerlijke vent.
Herman Finkers. En Toon Hermans natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Erg sterk in overbrengen inderdaad en ook een enorme droogkloot. De helft van zijn grappen word door een deel van het publiek niet eens begrepen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Heb elke show 3 keer gezien, blijf weer nieuwe dingen horen. Heb hem 1 keer gezien in het theater, maar was echt te moeilijk om alles mee te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg sterk in overbrengen inderdaad en ook een enorme droogkloot. De helft van zijn grappen word door een deel van het publiek niet eens begrepen.
vooral toen die gehandicapten belachelijk maakte in Roermond, was briljantquote:
Ben ik van de week ook tegengekomen ja. Vond hem wel geestig.quote:
Toon is inmiddels wel wat gedateerd. Ook te politiek geëngageerd om nu nog echt goed te kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herman Finkers. En Toon Hermans natuurlijk.
Ik zag zijn show op tv (weet even de naam niet meer) waarin hij onder meer een overhemd ging kopen, geweldig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
vooral toen die gehandicapten belachelijk maakte in Roermond, was briljant
http://www.nu.nl/achterkl(...)-micha-wertheim.htmlquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag zijn show op tv (weet even de naam niet meer) waarin hij onder meer een overhemd ging kopen, geweldig.
Geweldige mimiek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Toon is inmiddels wel wat gedateerd. Ook te politiek geëngageerd om nu nog echt goed te kunnen begrijpen.
Oh ja nu ik het lees kan ik het me nog wel herinneren ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-micha-wertheim.html
Het is ook geen Robin Braam natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
“Ik was vooral een playboy, maar eentje die wel blafte, maar nooit beet. Ik lag goed bij de vrouwen, flirtte erop los, had kansen zat het te doen, maar het bleef bij babbelen. Ik was een beetje zoals ik later als spits werd: een hoop gedoe, maar nooit scoren.”
aldus Pelle
quote:
Wij zijn daar te intelligent voor.quote:
Ik was eens in Sittard en had niks te doen, wilde toen naar het Toon Hermans huis gaan, leek me wel leuk om te bezoekenquote:
gvd robin braamquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook geen Robin Braam natuurlijk
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn daar te intelligent voor.
Eerder een gebrek aan zelfspot.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn daar te intelligent voor.
Ik mis even de overeenkomst tussen cabaret verzorgd door een ander en zelfspot.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
En deze is ook grappig. Gewoon heel flauw.
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mis even de overeenkomst tussen cabaret verzorgd door een ander en zelfspot.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik was eens in Sittard en had niks te doen, wilde toen naar het Toon Hermans huis gaan, leek me wel leuk om te bezoeken
Wist ik veel dat dat een opvanghuis voor terminale kankerpatiënten is
Ik denk dat ik na 5 minuten al buikpijn heb van het lachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lig je na een half uur echt helemaal in een deuk
ja nog net op tijd gezien, het troosteloze gebouw deed ook al wat anders vermoedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sta je dan aan de ingang vragend of er ook rondleidingen gegeven worden.
Ik vind mezelf best grappig, maar het hele cabaretier gebeuren vind ik gewoon niet grappig. Dat er iemand even op een podium gaat staan grappen vertellen.quote:
doe nou nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.
Sommige mensen noemen dit ook wel autisme.
quote:
Theo Maassen was goed jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand trouwens de oudejaarsconference gezien? Was het nog enigsinds grappig?
Vind je Hans Liberg wat dan? Die vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Adames het volgende:
overigens kan ik cabaretiers die niet muzikaal onderlegd zijn niet serieus nemen, pijnlijk om dan een hele show naar ze te luisteren
Je bent zelf week.quote:
Bradquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook niet direct een fan van cabaret. Maar ik vind dan ook enkel mijzelf grappig.
niet gezien, van wat ik heb gehoord wel leuk, al was hij bij tijden onnodig grof/niet grappig en wat gestolen grappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand trouwens de oudejaarsconference gezien? Was het nog enigsinds grappig?
Hilarisch als hij elke show dezelfde grappen doet. Maar nu DWDD kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je Hans Liberg wat dan? Die vind ik echt verschrikkelijk.
Spangas zet ik over een paar minuten opquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hilarisch als hij elke show dezelfde grappen doet. Maar nu DWDD kijken.
Of in jouw geval Spangas.
ken hem wel ja, is dan ook weer niet mijn favoriet,quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je Hans Liberg wat dan? Die vind ik echt verschrikkelijk.
hans teeuwen en jan jaap hebben allebei een vriendin die eva heetquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Jan Jaap van der Wal heeft nog best een lekker wijf trouwens nu we het toch over cabaretiers hebben.
Dat is geen cabaret dat is een bijbel. Als de levenswaarheden cabaret worden dan wordt het een sekte.quote:
Wat leuk dat je dit feitje met ons wilde delen zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
hans teeuwen en jan jaap hebben allebei een vriendin die eva heet
Als er een cabaretier is die totaal niet grappig is, is het die Jan Jaap wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Jan Jaap van der Wal heeft nog best een lekker wijf trouwens nu we het toch over cabaretiers hebben.
dan stem ik voor guido weijersquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een cabaretier is die totaal niet grappig is, is het die Jan Jaap wel.
Youp van het Hek, alleen zijn kerstliedje Flappie was leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als The Bear Harmony gaat dissen moet ik altijd lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen cabaret dat is een bijbel. Als de levenswaarheden cabaret worden dan wordt het een sekte.
Met zijn hazenlip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kon ik nog wel een paar keer om glimlachen.quote:
Ik vind hem wel grappig opzichquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Youp van het Hek, alleen zijn kerstliedje Flappie was leuk.
Dat sowieso, maar dat maakt het nog geen cabaret. Dat maakt het een veelzijdig boekwerk waar ook over de gemoedstoestand van zijn volgelingen wordt nagedacht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als The Bear Harmony gaat dissen moet ik altijd lachen.
Ik hoop dat je me kunt vergeven.
Ik vind het een zwak punt om maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Je hoeft echt niet knap te zijn om grappig te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zijn hazenlip.
Lijkt wel alsof hij een maatschappelijk voorbeeld moet zijn dat lelijke mensen ook iets kunnen bereiken in het leven of zo want zijn shows worden redelijk goed bezocht.
alleen al oudejaarsconference 89 is al genoeg om hem meer credits te geven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Youp van het Hek, alleen zijn kerstliedje Flappie was leuk.
waar gaat dit over, die herschreven harry potter?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat maakt het nog geen cabaret. Dat maakt het een veelzijdig boekwerk waar ook over de gemoedstoestand van zijn volgelingen wordt nagedacht.
Nouja vorig jaar nog liep hij ergens te blaten over de vadsige (toen nog) kroonprins en hoe die toch aan zo'n lekker wijf gekomen zou zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het een zwak punt om maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Je hoeft echt niet knap te zijn om grappig te zijn.
Maar die jongen is gewoon fucking saai.
Niet relevant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja vorig jaar nog liep hij ergens te blaten over de vadsige (toen nog) kroonprins en hoe die toch aan zo'n lekker wijf gekomen zou zijn.
Als je er dan zelf zo uit ziet mis je op dat moment bij mij wel een stukje overtuiging zeg maar.
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja vorig jaar nog liep hij ergens te blaten over de vadsige (toen nog) kroonprins en hoe die toch aan zo'n lekker wijf gekomen zou zijn.
Als je er dan zelf zo uit ziet mis je op dat moment bij mij wel een stukje overtuiging zeg maar.
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
waar gaat dit over, die herschreven harry potter?
daar doe ik helemaal niet neerbuigend over. ik was alleen de naam van dat stuk vergeten, dus dit leek me de best mogelijke beschrijving.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doen
of je moet er niet zo veel achter zoeken, zoals bij de meeste cabaretshows van de afgelopen pakweg 20 jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.
Meh in dit specifieke geval eerder juist een schrijnend gebrek daar aan. Bij zelfspot reflecteer je trouwens doorgaans aan je eigen persoon niet aan anderen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.
Wat is daar de grap eigenlijk achter?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doen
hij is best leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar de grap eigenlijk achter?
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.
Sommige mensen noemen dit ook wel autisme.
Ongelovigen. Ik distantieer mij even van dit stukje hel op aarde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar de grap eigenlijk achter?
Evertonquote:
omdat die niet bestaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Het gaat nu al een uur over cabaret en er is nog geen 1 vrouwelijke cabaretier genoemd.
Claudia de Breijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Het gaat nu al een uur over cabaret en er is nog geen 1 vrouwelijke cabaretier genoemd.
Vrouwen zijn ook zelden grappig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Vrouwen zijn per definitie ook niet grappig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Hallo klein konijn, heb jij mij gemist zoals ik jou heb gemist?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelovigen. Ik distantieer mij even van dit stukje hel op aarde.
Heil Brad/ Brad is rechtvaardig.
[..]
Everton
Dat ligt er maar net aan of jij mij gemist hebt zoals ik jou gemist heb, maar dat kan bijna niet missenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo klein konijn, heb jij mij gemist zoals ik jou heb gemist?
Newcastle united
Ik ben oprecht blij dat we er exact hetzelfde over denkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of jij mij gemist hebt zoals ik jou gemist heb, maar dat kan bijna niet missen
Dundee United
Hallo Stijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch, ouwe beunhaas nog de beste wensen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie ook niet grappig.
Nee, van God zelf dit keerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gratie verkregen van de here Jezus?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga even Utopia kijken. Tot later
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt geluk dat Caland hier niet meer post.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
jij kijkt toch ook?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Caland hier niet meer post.
Anders zou die je even haarfijn hebben uitgelegd hoe hij hierover denkt.
Ik ga ook eens kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Ja is leuk.quote:
jeetjequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja is leuk.
Maar heb het nu 2x gemist en je kan het nergens terugkijken dus fuck it.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat vindt je van Marshall Matters 2?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik het een zesje vanwege twee a drie leuke tracks. De rest kon met het vuil mee.
Thanksquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jeetje![]()
Gewoon op de site hoor
http://www.utopiatv.nl/vi(...)view/clip/2014-01-09
Alsjeblieftquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Maandag hadden ze het er over in het Utopiatopic dat terugkijken nog niet kon .
wat danquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Adames het volgende:
zo, het Bulgaarse voetbal wordt even voor schut gezet door PSV
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt kapiteintje zijn slaapkamer wel.
Ik moest glimlachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het lijkt kapiteintje zijn slaapkamer wel.
De ironie in jouw post.quote:
Jammer dat je nooit kan ontvangen zonder direct uit te delen.quote:
Ik dacht net exact hetzelfde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je nooit kan ontvangen zonder direct uit te delen.
Blijf je net wat te onzeker voor he?
Mooi, het begint met je problemen erkennen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht net exact hetzelfde.
Hoe internet je nu dan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:30 schreef GGMM het volgende:
Overmorgen wordt internet in m'n nieuwe appartement aangesloten.
supersnel glasvezel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah. Krijg je gewoon kabel of supersnel glasvezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |