Hoe hij met woorden omgaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Mijn favoriet is overigens Kees Torn. Heerlijke vent.
Herman Finkers. En Toon Hermans natuurlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Erg sterk in overbrengen inderdaad en ook een enorme droogkloot. De helft van zijn grappen word door een deel van het publiek niet eens begrepen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
Heb elke show 3 keer gezien, blijf weer nieuwe dingen horen. Heb hem 1 keer gezien in het theater, maar was echt te moeilijk om alles mee te krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Erg sterk in overbrengen inderdaad en ook een enorme droogkloot. De helft van zijn grappen word door een deel van het publiek niet eens begrepen.
vooral toen die gehandicapten belachelijk maakte in Roermond, was briljantquote:
Ben ik van de week ook tegengekomen ja. Vond hem wel geestig.quote:
Toon is inmiddels wel wat gedateerd. Ook te politiek geëngageerd om nu nog echt goed te kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Herman Finkers. En Toon Hermans natuurlijk.
Ik zag zijn show op tv (weet even de naam niet meer) waarin hij onder meer een overhemd ging kopen, geweldig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
vooral toen die gehandicapten belachelijk maakte in Roermond, was briljant
http://www.nu.nl/achterkl(...)-micha-wertheim.htmlquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag zijn show op tv (weet even de naam niet meer) waarin hij onder meer een overhemd ging kopen, geweldig.
Geweldige mimiek.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
Toon is inmiddels wel wat gedateerd. Ook te politiek geëngageerd om nu nog echt goed te kunnen begrijpen.
Oh ja nu ik het lees kan ik het me nog wel herinneren ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)-micha-wertheim.html
Het is ook geen Robin Braam natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
“Ik was vooral een playboy, maar eentje die wel blafte, maar nooit beet. Ik lag goed bij de vrouwen, flirtte erop los, had kansen zat het te doen, maar het bleef bij babbelen. Ik was een beetje zoals ik later als spits werd: een hoop gedoe, maar nooit scoren.”
aldus Pelle
quote:
Wij zijn daar te intelligent voor.quote:
Ik was eens in Sittard en had niks te doen, wilde toen naar het Toon Hermans huis gaan, leek me wel leuk om te bezoekenquote:
gvd robin braamquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook geen Robin Braam natuurlijk
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn daar te intelligent voor.
Eerder een gebrek aan zelfspot.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn daar te intelligent voor.
Ik mis even de overeenkomst tussen cabaret verzorgd door een ander en zelfspot.quote:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Karina het volgende:
En deze is ook grappig. Gewoon heel flauw.
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik mis even de overeenkomst tussen cabaret verzorgd door een ander en zelfspot.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik was eens in Sittard en had niks te doen, wilde toen naar het Toon Hermans huis gaan, leek me wel leuk om te bezoeken
Wist ik veel dat dat een opvanghuis voor terminale kankerpatiënten is
Ik denk dat ik na 5 minuten al buikpijn heb van het lachenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lig je na een half uur echt helemaal in een deuk
ja nog net op tijd gezien, het troosteloze gebouw deed ook al wat anders vermoedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sta je dan aan de ingang vragend of er ook rondleidingen gegeven worden.
Ik vind mezelf best grappig, maar het hele cabaretier gebeuren vind ik gewoon niet grappig. Dat er iemand even op een podium gaat staan grappen vertellen.quote:
doe nou nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.
Sommige mensen noemen dit ook wel autisme.
quote:
Theo Maassen was goed jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand trouwens de oudejaarsconference gezien? Was het nog enigsinds grappig?
Vind je Hans Liberg wat dan? Die vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Adames het volgende:
overigens kan ik cabaretiers die niet muzikaal onderlegd zijn niet serieus nemen, pijnlijk om dan een hele show naar ze te luisteren
Je bent zelf week.quote:
Bradquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ook niet direct een fan van cabaret. Maar ik vind dan ook enkel mijzelf grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |