quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.
Sommige mensen noemen dit ook wel autisme.
Ongelovigen. Ik distantieer mij even van dit stukje hel op aarde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar de grap eigenlijk achter?
Evertonquote:
omdat die niet bestaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Het gaat nu al een uur over cabaret en er is nog geen 1 vrouwelijke cabaretier genoemd.
Claudia de Breijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Het gaat nu al een uur over cabaret en er is nog geen 1 vrouwelijke cabaretier genoemd.
Vrouwen zijn ook zelden grappig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Vrouwen zijn per definitie ook niet grappig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Hallo klein konijn, heb jij mij gemist zoals ik jou heb gemist?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongelovigen. Ik distantieer mij even van dit stukje hel op aarde.
Heil Brad/ Brad is rechtvaardig.
[..]
Everton
Dat ligt er maar net aan of jij mij gemist hebt zoals ik jou gemist heb, maar dat kan bijna niet missenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo klein konijn, heb jij mij gemist zoals ik jou heb gemist?
Newcastle united
Ik ben oprecht blij dat we er exact hetzelfde over denkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan of jij mij gemist hebt zoals ik jou gemist heb, maar dat kan bijna niet missen
Dundee United
Hallo Stijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Onlogisch, ouwe beunhaas nog de beste wensen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie ook niet grappig.
Nee, van God zelf dit keerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je gratie verkregen van de here Jezus?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga even Utopia kijken. Tot later
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt geluk dat Caland hier niet meer post.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
jij kijkt toch ook?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat Caland hier niet meer post.
Anders zou die je even haarfijn hebben uitgelegd hoe hij hierover denkt.
Ik ga ook eens kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef onlogisch het volgende:
Ja is leuk.quote:
jeetjequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja is leuk.
Maar heb het nu 2x gemist en je kan het nergens terugkijken dus fuck it.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat vindt je van Marshall Matters 2?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik het een zesje vanwege twee a drie leuke tracks. De rest kon met het vuil mee.
Thanksquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jeetje![]()
Gewoon op de site hoor
http://www.utopiatv.nl/vi(...)view/clip/2014-01-09
Alsjeblieftquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Thanks.
Maandag hadden ze het er over in het Utopiatopic dat terugkijken nog niet kon .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |