Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
waar gaat dit over, die herschreven harry potter?
daar doe ik helemaal niet neerbuigend over. ik was alleen de naam van dat stuk vergeten, dus dit leek me de best mogelijke beschrijving.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doen
of je moet er niet zo veel achter zoeken, zoals bij de meeste cabaretshows van de afgelopen pakweg 20 jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.
Meh in dit specifieke geval eerder juist een schrijnend gebrek daar aan. Bij zelfspot reflecteer je trouwens doorgaans aan je eigen persoon niet aan anderen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.
Wat is daar de grap eigenlijk achter?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doen
hij is best leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar de grap eigenlijk achter?
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gespeelde sketches en vertelde verhalen niet spiegelen aan je eigen leven of de absurditeit herkennen dus is het voor jou niet grappig.
Sommige mensen noemen dit ook wel autisme.
Ongelovigen. Ik distantieer mij even van dit stukje hel op aarde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar de grap eigenlijk achter?
Evertonquote:
omdat die niet bestaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Het gaat nu al een uur over cabaret en er is nog geen 1 vrouwelijke cabaretier genoemd.
Claudia de Breijquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Elan het volgende:
Het gaat nu al een uur over cabaret en er is nog geen 1 vrouwelijke cabaretier genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |