niet gezien, van wat ik heb gehoord wel leuk, al was hij bij tijden onnodig grof/niet grappig en wat gestolen grappen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand trouwens de oudejaarsconference gezien? Was het nog enigsinds grappig?
Hilarisch als hij elke show dezelfde grappen doet. Maar nu DWDD kijken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je Hans Liberg wat dan? Die vind ik echt verschrikkelijk.
Spangas zet ik over een paar minuten opquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hilarisch als hij elke show dezelfde grappen doet. Maar nu DWDD kijken.
Of in jouw geval Spangas.
ken hem wel ja, is dan ook weer niet mijn favoriet,quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je Hans Liberg wat dan? Die vind ik echt verschrikkelijk.
hans teeuwen en jan jaap hebben allebei een vriendin die eva heetquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Jan Jaap van der Wal heeft nog best een lekker wijf trouwens nu we het toch over cabaretiers hebben.
Dat is geen cabaret dat is een bijbel. Als de levenswaarheden cabaret worden dan wordt het een sekte.quote:
Wat leuk dat je dit feitje met ons wilde delen zeg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Adames het volgende:
[..]
hans teeuwen en jan jaap hebben allebei een vriendin die eva heet
Als er een cabaretier is die totaal niet grappig is, is het die Jan Jaap wel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Jan Jaap van der Wal heeft nog best een lekker wijf trouwens nu we het toch over cabaretiers hebben.
dan stem ik voor guido weijersquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een cabaretier is die totaal niet grappig is, is het die Jan Jaap wel.
Youp van het Hek, alleen zijn kerstliedje Flappie was leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als The Bear Harmony gaat dissen moet ik altijd lachen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen cabaret dat is een bijbel. Als de levenswaarheden cabaret worden dan wordt het een sekte.
Met zijn hazenlip.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kon ik nog wel een paar keer om glimlachen.quote:
Ik vind hem wel grappig opzichquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Youp van het Hek, alleen zijn kerstliedje Flappie was leuk.
Dat sowieso, maar dat maakt het nog geen cabaret. Dat maakt het een veelzijdig boekwerk waar ook over de gemoedstoestand van zijn volgelingen wordt nagedacht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als The Bear Harmony gaat dissen moet ik altijd lachen.
Ik hoop dat je me kunt vergeven.
Ik vind het een zwak punt om maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Je hoeft echt niet knap te zijn om grappig te zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Met zijn hazenlip.
Lijkt wel alsof hij een maatschappelijk voorbeeld moet zijn dat lelijke mensen ook iets kunnen bereiken in het leven of zo want zijn shows worden redelijk goed bezocht.
alleen al oudejaarsconference 89 is al genoeg om hem meer credits te geven.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Youp van het Hek, alleen zijn kerstliedje Flappie was leuk.
waar gaat dit over, die herschreven harry potter?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat maakt het nog geen cabaret. Dat maakt het een veelzijdig boekwerk waar ook over de gemoedstoestand van zijn volgelingen wordt nagedacht.
Nouja vorig jaar nog liep hij ergens te blaten over de vadsige (toen nog) kroonprins en hoe die toch aan zo'n lekker wijf gekomen zou zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het een zwak punt om maar over iemand zijn uiterlijk te beginnen. Je hoeft echt niet knap te zijn om grappig te zijn.
Maar die jongen is gewoon fucking saai.
Niet relevant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja vorig jaar nog liep hij ergens te blaten over de vadsige (toen nog) kroonprins en hoe die toch aan zo'n lekker wijf gekomen zou zijn.
Als je er dan zelf zo uit ziet mis je op dat moment bij mij wel een stukje overtuiging zeg maar.
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja vorig jaar nog liep hij ergens te blaten over de vadsige (toen nog) kroonprins en hoe die toch aan zo'n lekker wijf gekomen zou zijn.
Als je er dan zelf zo uit ziet mis je op dat moment bij mij wel een stukje overtuiging zeg maar.
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
waar gaat dit over, die herschreven harry potter?
daar doe ik helemaal niet neerbuigend over. ik was alleen de naam van dat stuk vergeten, dus dit leek me de best mogelijke beschrijving.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doen
of je moet er niet zo veel achter zoeken, zoals bij de meeste cabaretshows van de afgelopen pakweg 20 jaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.
Meh in dit specifieke geval eerder juist een schrijnend gebrek daar aan. Bij zelfspot reflecteer je trouwens doorgaans aan je eigen persoon niet aan anderen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien was dat juist wel de grap. Dat hij hem juist maakt terwijl dat hij een hazenlip heeft. Zelfspot dit dat.
Wat is daar de grap eigenlijk achter?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar hoef je niet zo neerbuigend over te doen
hij is best leukquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is daar de grap eigenlijk achter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |