jaquote:
is lekker manquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat al minstens 7 jaar niet op heb.
ik hoop oprecht dat je gelijk krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onze Philip, ik vind het maar een baasje. Ik denk ook echt dat die tweede seizoenshelft kakkie gaat beginnen zo in de Arena, maar dat ie daarna behoorlijk rooskleurig wordt.
Nee enkel de Paranthrobus bosei. Deze hadden kaken welke sterk genoeg waren om planten in droge periodes te eten (Wortels) en hoefde elkaar dus ook niet te bevechten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mensen van origine vegetarisch dus.
Vraag me ook af in hoeverre het tegenwoordig nodig is om zoveel vlees te eten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
omnivoren, maar hoeveelheid vlees wat mensen aten is overschat. 1-2 maal per week wat vlees is voldoende
Totaal onnodig. Wel lekker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me ook af in hoeverre het tegenwoordig nodig is om zoveel vlees te eten.
Wat vindt je van Marshall Matters 2?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, die andere smaakt als de duivel.
Persoonlijk vond ik het een zesje vanwege twee a drie leuke tracks. De rest kon met het vuil mee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat vindt je van Marshall Matters 2?
Die gast is volgens mij homo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan hier met mijn pet niet bij
http://www.omroepwest.nl/(...)sel-van-ado-den-haag
Bedankt voor deze opheldering.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee enkel de Paranthrobus bosei. Deze hadden kaken welke sterk genoeg waren om planten in droge periodes te eten (Wortels) en hoefde elkaar dus ook niet te bevechten.
De vlees etende soorten moesten innovatiever blijven en hadden sneller groeiende hersenen door de vlees consumptie. Niet voor niks stierf de bosei wel uit bij de volgende klimaatverandering daar waar zijn mensachtige andere soortgenoten overleefde.
Einde verhaal.
Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn. Ooit eens een bizar lekker groentetaart gegeten van herfstgroenten in Amsterdam. Ik zou grof geld betalen voor dat receptje.quote:
PSV is een grafclub.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Labyad in het shirt van Vitesse. Ik ben niet verrast.
Tja Cisse gaat al naar Genk he, dan komen ze bij de 2e leverancier uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:45 schreef Buitendam het volgende:
Labyad in het shirt van Vitesse. Ik ben niet verrast.
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tja Cisse gaat al naar Genk he, dan komen ze bij de 2e leverancier uit.
het is even wennen en kan nu ook wel redelijk vegetarisch koken, maar toch zijn er maar weinig gerechten waar ik toch niet liever een stukje vlees erbij zou hebbenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vegetarisch eten kan ook heerlijk zijn. Ooit eens een bizar lekker groentetaart gegeten van herfstgroenten in Amsterdam. Ik zou grof geld betalen voor dat receptje.
Ik vind het ook onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.
zal wel eerst een halfjaarcontract krijgen, kleine gokquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.
Moet haast wel met zo'n cv.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Adames het volgende:
[..]
zal wel eerst een halfjaarcontract krijgen, kleine gok
Bedankt voor de kudosquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
verhaal voor een tweede keer gelezen, maar was de tijd zeker opnieuw waard
ik wou dat ik mezelf kon klonen en dat ik dan van een afstandje naar mezelf kon kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
“Ik was vooral een playboy, maar eentje die wel blafte, maar nooit beet. Ik lag goed bij de vrouwen, flirtte erop los, had kansen zat het te doen, maar het bleef bij babbelen. Ik was een beetje zoals ik later als spits werd: een hoop gedoe, maar nooit scoren.”
aldus Pelle
Heerlijk man wat een enorme droogkloot.quote:
Ik denk altijd dat Smoofie er zo uitzietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |