Ik vind het ook onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.
zal wel eerst een halfjaarcontract krijgen, kleine gokquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cisse. Je vraagt je toch af waarom ze met die jongen in zee gaan. Het is nogal een risico en hij komt niet voor een appel en een ei spelen.
Moet haast wel met zo'n cv.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:54 schreef Adames het volgende:
[..]
zal wel eerst een halfjaarcontract krijgen, kleine gok
Bedankt voor de kudosquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
verhaal voor een tweede keer gelezen, maar was de tijd zeker opnieuw waard
ik wou dat ik mezelf kon klonen en dat ik dan van een afstandje naar mezelf kon kijkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:09 schreef Typisch het volgende:
“Ik was vooral een playboy, maar eentje die wel blafte, maar nooit beet. Ik lag goed bij de vrouwen, flirtte erop los, had kansen zat het te doen, maar het bleef bij babbelen. Ik was een beetje zoals ik later als spits werd: een hoop gedoe, maar nooit scoren.”
aldus Pelle
Heerlijk man wat een enorme droogkloot.quote:
Ik denk altijd dat Smoofie er zo uitzietquote:
nee smoofie heeft kort haar en is gespierd, niet dikquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat Smoofie er zo uitziet
Ook leuk ja.quote:
op het moment dat theo maassen ook maar een beetje diepzinnig wil gaan doen, erger ik me gelijk kapot. ik vind zijn beste en eigenlijk enige leuke stukjes waarin hij de typische brabo is. de raad van elf, maak mij de pis niet lauw, mengvoeders united, etcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |