heb vroeger guild wars gespeeld, moet wel toegeven, muziek was briljantquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het klinkt gewoon kwalitatief beter, weet niet hoe ik het moet beschrijven, ben geen echte kenner van orchestral music.
Het is een vaardigheid die je aan kunt leren. Hoeveel dingen kon je eerst niet en kun je nu wel? Zelfde met dat.quote:
Natuurlijk klinkt het beter. Er is enorm over nagedacht en het is vrij complex.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het klinkt gewoon kwalitatief beter, weet niet hoe ik het moet beschrijven, ben geen echte kenner van orchestral music.
Idd, ook de muziek van Elder scrolls, Supreme commander en meegewerkt aan die van WoW.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Adames het volgende:
[..]
heb vroeger guild wars gespeeld, moet wel toegeven, muziek was briljant
alle elder scrolls?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Idd, ook de muziek van Elder scrolls, Supreme commander en meegewerkt aan die van WoW.
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ADD brein dat ooit voor elkaar gaat krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
Het is een vaardigheid die je aan kunt leren. Hoeveel dingen kon je eerst niet en kun je nu wel? Zelfde met dat.
mee eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
Ik vind die Keet upton maar een eng lijf hebben eigenlijk. Ze onbeholpen en motorisch gestoord
flesje rood?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Smoofie, morgen moeten we hier even op verdergaan. Wat linkdumpjes etc, dan ben ik klaar met m'n tentamen en ga ik m'n flesje rood opentrekken.
Als ze plat op haar rug ligt en die tieten golven naar boven bij elke stoot, vraag ik me af of jij daar nog moeilijk over doet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Dven het volgende:
Ik vind die Keet upton maar een eng lijf hebben eigenlijk. Ze onbeholpen en motorisch gestoord
Ik vind die sessie sowieso niet tof.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus? Dan is deze sessie ineens niet meer dope?
gewoon pillen slikkenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mijn ADD brein dat ooit voor elkaar gaat krijgen.
Net zoals ik nooit profvoetballer zou kunnen worden
Sowieso ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef Elan het volgende:
WoW had wel epische muziek vroeger of niet Inso
Prima.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
Smoofie, morgen moeten we hier even op verdergaan. Wat linkdumpjes etc, dan ben ik klaar met m'n tentamen en ga ik m'n flesje rood opentrekken.
Ja, dezelfde als vorige keer. Had 'm toen maar niet opengemaakt omdat ik in m'n eentje was en niet meer dan een stevig glas wou drinken.quote:
ja ik weet totaal niet waar je het over hebt, ik denk niet dat je spa rood bedoeltquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dezelfde als vorige keer. Had 'm toen maar niet opengemaakt omdat ik in m'n eentje was en niet meer dan een stevig glas wou drinken.
Dat is weer iets heel anders. Maar als ze overeind staat en naakt rondloopt is ze volgens mij weer even eng.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze plat op haar rug ligt en die tieten golven naar boven bij elke stoot, vraag ik me af of jij daar nog moeilijk over doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |