https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Huobi is de chinese btce zeg maar.quote:
Ik sync wel lekkerquote:
Zit je weer te syncen, hoe vaak heb ik al gezegd dat dat niet netjes is.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit je weer te syncen, hoe vaak heb ik al gezegd dat dat niet netjes is.
Ik niet echt. Kom hier om te klagen, dus ik stap op de meest onmogelijke momenten in om hier het topic vol te spammen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:04 schreef tralalala het volgende:
Ik verlang toch wel terug naar november, toen kon je gewoon geen fouten maken omdat alles toch wel steeg.
En je bent er ook nog goed in ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik niet echt. Kom hier om te klagen, dus ik stap op de meest onmogelijke momenten in om hier het topic vol te spammen.
Stel je voor dat ik m'n best ga doen. Ben ik zo rijk denk. Maar dan is de lol er zo snel af he...quote:
Sorry ik ben 12. Hopelijk ben ik binnenkort ongesteld. Ik DM wel dan okequote:
Hmm... maar als ik toevallig een sellorder in die range had was ie wel verkocht, al vaker gehad. Ook een keer met een buyorder op BTC met een gigantische pijl omlaag van 60 punten in 1x. Die was toch mooi aangetikt toen, terwijl de koers nog niet eens in de buurt was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:18 schreef Stryder het volgende:
Het heeft volgens mij de maken met de prijsselectie van degene die de buy order plaatst, maar denk dat het niet helemaal goed weergegeven wordt. Weet t ook niet zeker
Oh die zit er nog kortbij ook. Ja ik hou nog wel even vastquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:23 schreef Stryder het volgende:
Blijf je hodlen? Ik wel, als huobi door de 5000 gaat gaan we hopelijk naar de maan
Kan je die niet opzoeken in de slowchat reeks?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Er was toch zo'n plaatje van µ die dat allemaal uitlegt? Alleen geen idee waar die is
Ja klopt wel. Heb ik wel eens gezien, 100 topics terug ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Er was toch zo'n plaatje van µ die dat allemaal uitlegt? Alleen geen idee waar die is
En zelf ben ik te lui om te zoeken nu. 164 topics a 300 reacties, nah...quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:30 schreef Stryder het volgende:
Oke, nou dan moet Rois maar even wachten. Die moet toch straks naar bed toe.
Je moet met sherlock zoekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En zelf ben ik te lui om te zoeken nu. 164 topics a 300 reacties, nah...
Ken ik niet eensquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je moet met sherlock zoeken
http://fok.nl/sherlock/quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik niet eens![]()
Ben je black beauty aan het kijken? Mooie film he
Hoe kom je erbij dat ik dat zit te kijken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:37 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ken ik niet eens![]()
Ben je black beauty aan het kijken? Mooie film he
<------ Noobtrappedquote:
Ben je er nog maar zo kortquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:42 schreef Stryder het volgende:
Je moet minstens 14 dagen geregistreerd zijn om deze functie te kunnen gebruiken.![]()
Talented Mr Ripley, goede film
Ben je echt van 1985 ...... ?????quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
Jullie zijn er allebei nog maar kort
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
Jullie zijn er allebei nog maar kort
Waar was je dan?quote:
Over het geheel genomen op Fok bedoelde ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet was
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet was
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben je echt van 1985 ...... ?????
Maar hij mag sherlock nog niet eens gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over het geheel genomen op Fok bedoelde ik
Leuk, en waarom heet je Stryder?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Stryder het volgende:
Lekker aan het reizen door Centraal Amerika, stuk beter dan NL
Please, ik had m'n eigen groepje op ICQ over bitcoins en hoe we het zouden gaan ontwikkelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinner
quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinner
Dat is bijnaam van Aragorn, jajaja <-- fanboy alertquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leuk, en waarom heet je Stryder?
Had je ook nog CU2 dan??quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Please, ik had m'n eigen groepje op ICQ over bitcoins en hoe we het zouden gaan ontwikkelen
Kijk met sherlock tover je zo deze pareltjes boven water:quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Behoed me er een beetje voor aub, en stuur me tijdig naar bed, Dank.
Hahaha dat dacht ik wel, kon niet missenquote:
Haha godverquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Kijk met sherlock tover je zo deze pareltjes boven water:
[..]
quote:
hihihihihquote:
Ja maar dat was ook best wel erg. Is maar bij 1x gebleven dus het valt nog mee.quote:
ben niet in de stemming okquote:
Hahaha ja die vragenlijsten inderdaad :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
Daar heb nog eens flink op moeten vloeken. Had ooit zon pagina gemaakt met saaie vragenlijstjes enzo. En toen kwam ik op een geniaal idee om een nieuwe te maken, volledig in bepaalde stijl. Weken mee bezig geweest. Toen dacht ik, die andere kan dan wel weg, dus ik verwijder de zooi, was ik ingelogd op de verkeerde![]()
ik ben leuk okquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ben niet in de stemming ok
Oke dus geen straatgangster ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is bijnaam van Aragorn, jajaja <-- fanboy alert![]()
Nee maar die gebruik ik al jaren, niet behoefte om met iets nieuws te komen
Ik had de mijne helemaal Evanescence stijlquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja die vragenlijsten inderdaad :p
Mijn ex vriendin had haar hele pagina zwart gemaakt, maar als je dan de tekst selecteerde was het de tekst van Margherita
Beide nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Het is trouwens 2 uur, hebben jullie geen werk/studie of wat dan?
Late dienst morgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Hahaha verre van, ik gangsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke dus geen straatgangster ofzo
Je hebt in ieder geval TIPS, kan je vast wel wat mee kopen bij de appiequote:
Maar dat was leuk, alles ging omhoog omlaag omhoog en de koers was 1 en al lol joepie jeej gratis geld whohooquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook best wel erg. Is maar bij 1x gebleven dus het valt nog mee.
ik kom niet buitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval TIPS, kan je vast wel wat mee kopen bij de appie
De enige werkende belastingbetaler.quote:
Studie, maar morgen vrijquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn voor wie ik betaal, betalen doe ik toch welquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
De enige werkende belastingbetaler.
Ik heb ook geen werk, maar ook geen uitkering, dus je betaald niet voor mij hoor
Dat is waar en dat zal de komende jaren ook niet minder gaan wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn voor wie ik betaal, betalen doe ik toch wel
Oh ik heb het nodige al gezien hoor ben geen doorsnee studentquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
Studie, het echte leven. Wordt alleen maar minder daarna als je niet uitkijkt
Heb je 10000 bitcoins ofzo dan, of stiekem toch wel straatgangsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
De enige werkende belastingbetaler.
Ik heb ook geen werk, maar ook geen uitkering, dus je betaald niet voor mij hoor
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit nu serieus mn CU2 bij te werken
iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit nu serieus mn CU2 bij te werken
Ja was ook geen serieuze vraagquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:11 schreef Stryder het volgende:
Had ik er maar 10.000 hahaha, helaas.
Nee laat me niet zo graag uit over financiële zaken, maar niets illegaals (al zou iemand die dat deed, waarschijnlijk dit zeggen)
Dat kan ik alleen maar verstandig noemen, maar ik ga nu geen preek houden over wat allemaal juist is in het leven. Zo oud ben ik gelukkig ook weer niet (denk ik)quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh ik heb het nodige al gezien hoor ben geen doorsnee student
Drugscrimineel, inb4 banquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:11 schreef Stryder het volgende:
Had ik er maar 10.000 hahaha, helaas.
Nee laat me niet zo graag uit over financiële zaken, maar niets illegaals (al zou iemand die dat deed, waarschijnlijk dit zeggen)
Kuch.... Silk Road, maar ik heb ze mijn munten gegevenquote:
banquote:
Maxbet is vrij nieuw, volgens mij was het op de eerste dag al maxquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:24 schreef roislecxe het volgende:
Mooi trouwens, de naam Roislecxe gebruik ik al sinds 1998
En das heel snel Rois geworden.
Kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maxbet is vrij nieuw, volgens mij was het op de eerste dag al max
redyrtS daarentegen is wat lastig...quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:27 schreef Stryder het volgende:
Mensen hebben nogal de behoeft om alles achterstevoren te schrijven
Maar Rois is idd een stuk makkelijker.
Gewoon Redquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
redyrtS daarentegen is wat lastig...
Bij mij is er allang trolletje van gemaaktquote:
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
En nu is het bedtijd.
Truste kinderen!
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
En nu is het bedtijd.
Truste kinderen!
laat dan uitbetalen door btcequote:Op donderdag 9 januari 2014 03:07 schreef Stryder het volgende:
Pff als ik laat uitbetalen via Bitonic verlies ik 20% van mijn geld t.o.v. direct laten uitbetalen door BTCe.
Maar hebben jullie daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?
Au!quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:17 schreef lainke het volgende:
Pff wanneer stijgt die btc nog eens, heb veel te hoog ingekocht. Was op 961 :s
En dan deze nog:quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
Interessant artikel
http://www.coindesk.com/c(...)tcoin-threat-dollar/
quote:
Omdat ze hoogstwaarschijnlijk liegen over hun statistieken. Alleen op Huobi zou er meer verhandeld worden (in Bitcoin volume per 24h) dan BTCChina, OKcoin, FxBTC, Bitstamp, Btc-E, en MtGox bij elkaar. Daar geloof ik geen reet van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef Cliffie1976 het volgende:
Over Huobi gesproken: waarom kan die nog wel een enorm volume hebben in tegenstelling tot BTCChina?
Welnee. De ergste klap uit China hebben in we in december al gehad.quote:Als Huobi wordt gesloten, schrijf dan die hele BTC maar op je buik
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:07 schreef Stryder het volgende:
Pff als ik laat uitbetalen via Bitonic verlies ik 20% van mijn geld t.o.v. direct laten uitbetalen door BTCe.
Maar hebben jullie daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?
Kon je het maar voorspellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
En weer down... zo voorspelbaar. Bijna dan
Alweer? Dat roept men al 2 jaar lang.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als Huobi wordt gesloten, schrijf dan die hele BTC maar op je buik
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alweer? Dat roept men al 2 jaar lang.
Ja is UP normaal ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Zo gaan we nu weer normaal doen LTC? up met die shit.
Gaafquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Haha, tweakers.net heeft nu ook een eigen tijdelijk cryptocurrency forum.
Ik mag eigenlijk niet meer posten totdat BTC 600USD waard isquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waar zijn onze vaste topicvervuilers gebleven? Het is zo stil hier
Vakantie is voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waar zijn onze vaste topicvervuilers gebleven? Het is zo stil hier
En toen viel de koers 3$ naar benedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Nog een beetje omlaag, dan wordt mijn buyorder aangetikt
1) Bitcoin kopen via bitonicquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef RoelerMF het volgende:
Met het risico om in het verkeerde topic te zitten; Stel ik wil 10 LTC kopen en betalen met euro's. Waar kan ik dan nu het beste terecht?
Nep!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Haha, tweakers.net heeft nu ook een eigen tijdelijk cryptocurrency forum.
BTC kopen op Bitonic.nlquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef RoelerMF het volgende:
Met het risico om in het verkeerde topic te zitten; Stel ik wil 10 LTC kopen en betalen met euro's. Waar kan ik dan nu het beste terecht?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BTC kopen op Bitonic.nl
Bitcoin naar btc-e sturen
BTC traden voor LTC
????
Profit
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1) Bitcoin kopen via bitonic
2) Van je bitcoins litecoins kopen op btc-e
3) Profit!
Nee, nee en er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?En gebruik ik dezelfde wallet voor BTC en LTC? Ik moet mij daar nog even op inlezen hoor, dus als ik nu domme vragen stel dan hoor ik het wel
Er was geloof ik wel een website om rechtstreeks te kopen, maar dat was niet echt wat als ik het goed herinner. Je hebt wel verschillende wallets nodig ja, een Bitcoin wallet is voor bitcoins en een Litecoin wallet is voor litecoinsquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?En gebruik ik dezelfde wallet voor BTC en LTC? Ik moet mij daar nog even op inlezen hoor, dus als ik nu domme vragen stel dan hoor ik het wel
Je moeder was ook saai.quote:
Wij gebruiken "je moeder" zo vaak hier in huis, dat ik het laatst tegen mn dochter zei… Je zag haar denken… "Dat ben je zelfquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij gebruiken "je moeder" zo vaak hier in huis, dat ik het laatst tegen mn dochter zei… Je zag haar denken… "Dat ben je zelf!!!"
Er is een site waar je rechtstreeks LTC kan kopen, maar die is erg overpriced.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Ja nu moet het wel stijgen, ik ga denk ik wat bij kopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
167
Hmmmz. Gaat toch wel een keer stijgenToch??!?!?!?
Je nierquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu moet het wel stijgen, ik ga denk ik wat bij kopen
Maar wat verkoop ik dan, Tips? PPC? LTC?
Misschien een helequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel BTC krijg ik daarvoor?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er was geloof ik wel een website om rechtstreeks te kopen, maar dat was niet echt wat als ik het goed herinner. Je hebt wel verschillende wallets nodig ja, een Bitcoin wallet is voor bitcoins en een Litecoin wallet is voor litecoins
http://www.litecoins.nl/quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef µ het volgende:
BIT / Nederlandse advocaat laat zich betalen met bitcoins
dit is niet edwin emieladres beetje raar hoor groetjes jeroenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
167
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
167
Oh, wat schattig. Je denkt aan mequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
er was een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
Droom je weer over TIPS?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
er was een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
quote:
en toen heb je mij misschienquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
er was een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
en toen heb je mij misschien
niet eens gezien
Ze houden de prijs van bitstamp aan voor verkoop - xxx procent.quote:
Vergeet dat maar, want als jij het zegt dan gaat hij zo crashenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef roislecxe het volgende:
Het lijkt heel lichtjes te stijgen nu volgens mijAls het op deze manier nu eens een week doorgaat is het prima,
Op btc-e krijg je 620eur/BTC, op bitonic 617eur/BTC. valt best mee toch. ik cash altijd via bitonic dan heb ik het binnen 2 dagen op mn rekening.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ze houden de prijs van bitstamp aan voor verkoop - xxx procent.
Maar vind het nogal wat schelen.
Alleen geen idee of dat direct naar je rekening laten sturen een beetje werkt.
Vandaag niet!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, want als jij het zegt dan gaat hij zo crashen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Nee, nee en er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.
Bedankt voor de antwoorden. Vanavond eerst maar eens een wallet aanmaken voor bitcoin en litecoin op mijn eigen computer en daar verder op inlezen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er was geloof ik wel een website om rechtstreeks te kopen, maar dat was niet echt wat als ik het goed herinner. Je hebt wel verschillende wallets nodig ja, een Bitcoin wallet is voor bitcoins en een Litecoin wallet is voor litecoins
Ja ik wacht meestal tot bitstamp ruim boven btce staat, maar ligt het nogal dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:37 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Op btc-e krijg je 620eur/BTC, op bitonic 617eur/BTC. valt best mee toch. ik cash altijd via bitonic dan heb ik het binnen 2 dagen op mn rekening.
edit: dit zijn koopprijzen, dat scheelt idd meer.
Er is echt extreem veel informatie te vinden, lees je rustig in. Kijk of je er in gelooft en besluit dan wat je gaat doen. Heel veel succesquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de antwoorden. Vanavond eerst maar eens een wallet aanmaken voor bitcoin en litecoin op mijn eigen computer en daar verder op inlezen.
190quote:
Uhm als ik mijn bitcoins allemaal verkoop nu hebben we een crash hoorquote:
Denk dat die 2.5 BTC geen verschil zal makenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Uhm als ik mijn bitcoins allemaal verkoop nu hebben we een crash hoor
Thanks. Ik geloof wel in het concept, en denk ook wel dat in de toekomst deze manier van betalen meer gebruiksgoed gaat worden. Maar ik kan en wil geen duizenden euro's momenteel investeren, maar met 200 euro inleg zou ik het best eens willen proberen. Dat voelt hetzelfde als een paar keer naar het casino gaan zegmaarquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Er is echt extreem veel informatie te vinden, lees je rustig in. Kijk of je er in gelooft en besluit dan wat je gaat doen. Heel veel succes
Als je houdt van een gokje nemen zou ik sowieso 50 eu op WDC inleggen. Misschien niet gelijk, maar hij staat nu laag. Hij zal nog dalen maar dat gaat veranderen in de loop van deze maand verwacht ik gezien 14 februari.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:57 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Thanks. Ik geloof wel in het concept, en denk ook wel dat in de toekomst deze manier van betalen meer gebruiksgoed gaat worden. Maar ik kan en wil geen duizenden euro's momenteel investeren, maar met 200 euro inleg zou ik het best eens willen proberen. Dat voelt hetzelfde als een paar keer naar het casino gaan zegmaar
Ik zou aanraden om klein te beginnen en in CENT te gaan handelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als je houdt van een gokje nemen zou ik sowieso 50 eu op WDC inleggen. Misschien niet gelijk, maar hij staat nu laag. Hij zal nog dalen maar dat gaat veranderen in de loop van deze maand verwacht ik gezien 14 februari.
waar zie jij de prijs heen gaan? hij heeft al op 1$ gestaan meen ik. je hebt ook scharmbeck aandelen? de prijs ervan gaat door het dak laatste dagen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als je houdt van een gokje nemen zou ik sowieso 50 eu op WDC inleggen. Misschien niet gelijk, maar hij staat nu laag. Hij zal nog dalen maar dat gaat veranderen in de loop van deze maand verwacht ik gezien 14 februari.
Doe datquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
Dit is wel echt slaapverwekkend. Zet een ordertje en ga wel wat nuttigs doen ofzo.
WDC heb ik ook naar gekeken, maar waarom zou ik die moeten doen en wat gebeurd op 14 februari? Heeft het met de SEPA invoering te maken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:02 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Goede tip, thanksquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:16 schreef Stryder het volgende:
Nee 14 februari gaat onderstaande site online, veel mensen anticiperen op een stijging.
https://scharmbeck.com/
Dit was mijn volgende vraagquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef Rijssi het volgende:
waar traden jullie WDC bijv. dan?
Die zie ik nie op btc-e
Was het maar zo inderdaad dat ze die op BTC-e haddenm maar daar zijn de coins haast vastgeroets lijkt wel....quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef Rijssi het volgende:
waar traden jullie WDC bijv. dan?
Die zie ik nie op btc-e
Of je wacht op scharmbeckquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was het maar zo inderdaad dat ze die op BTC-e haddenm maar daar zijn de coins haast vastgeroets lijkt wel....
Dan moetje dus uitwijken naar cryptsy o.i.d.
Ik blijf gewoon op BTC-e. Altijd als ik ergens heen uitwijk wordt het niks.quote:
Als ik het goed lees mag je als Europeaan (zonder usa bankkoppeling) maar 2000 WDC's per dag verhandelen, schiet ook niet op.quote:
Komt ook wel weer een oplossing voor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als ik het goed lees mag je als Europeaan (zonder usa bankkoppeling) maar 2000 WDC's per dag verhandelen, schiet ook niet op.
Of van Bitonic direct naar Cryptsy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef RoelerMF het volgende:
Stel ik wil 50 euro WDC kopen dan moet ik dus een WDC wallet maken, bitcoins kopen op bitonic, die naar mijn bitcoin wallet laten sturen en op cryptsy kan ik die bitcoin verhandelen voor WDC.
Voor 50 euro heb ik ongeveer 300 WDC ofzo toch?
ah, je account bij cryptsy is feitelijk natuurlijk ook een wallet? Moet nog even het traditionele denken eruit halen dat geld eerst altijd via mijzelf loopt voor ik het naar een ander stuur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of van Bitonic direct naar Cryptsy.
Klopt, gewoon het BTC deposit adres opvragen op Cryptsy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
ah, je account bij cryptsy is feitelijk natuurlijk ook een wallet? Moet nog even het traditionele denken eruit halen dat geld eerst altijd via mijzelf loopt voor ik het naar een ander stuur.
@450?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:54 schreef roislecxe het volgende:
Geen zorgen, hij gaat even mn buyorder halen. Dan komt het weer goed.
NEEquote:
What goed down, must come upquote:
Zolang BTC niet stijgt zal LTC dat ook niet doen. Ze volgen elkaars spoort altijd vrijwel precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef GTAnoob het volgende:
Die groene dildo's bij LTC blijven wel uit zeg... Kom op LTC, ff terug naar 29-31
ALs ze dat altijd deden, zou LTC nog steeds 0.01 zijn ;Pquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zolang BTC niet stijgt zal LTC dat ook niet doen. Ze volgen elkaars spoort altijd vrijwel precies.
Whut.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ALs ze dat altijd deden, zou LTC nog steeds 0.01 zijn ;P
Ben je weer in de val gelokt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Stryder het volgende:
Heb op 800 ingekocht, dus iets omhoog zou ik wel fijn vinden.
Alle vertrouwen weg -> blinde paniek -> major sell offs -> BTC dood -> alle crypto's dood -> centjes kwijt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef GTAnoob het volgende:
Zal ik alles verkopen voor dollars? LOL.
Wat gebeurt er als het 51% wordt?!
Hahaha, nee had mn buy order er ook op staan, maar hij brak door de support heenquote:
Leg de grafieken van 30min van beide maar es naast elkaar bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ALs ze dat altijd deden, zou LTC nog steeds 0.01 zijn ;P
Het is nu weer 39%.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alle vertrouwen weg -> blinde paniek -> major sell offs -> BTC dood -> alle crypto's dood -> centjes kwijt.
En daarna goedkoop inkopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alle vertrouwen weg -> blinde paniek -> major sell offs -> BTC dood -> alle crypto's dood -> centjes kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik zou dan gewoon verkopen als het bijna 51% is want dan zullen meer mensen dat doen = crash zelfs als 51% niet komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de chaos die zou ontstaan bij 51%verlies ik wel geld, maar het zou wel wat zijn zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |