Ben je echt van 1985 ...... ?????quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
Jullie zijn er allebei nog maar kort
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
Jullie zijn er allebei nog maar kort
Waar was je dan?quote:
Over het geheel genomen op Fok bedoelde ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet was
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet was
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben je echt van 1985 ...... ?????
Maar hij mag sherlock nog niet eens gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over het geheel genomen op Fok bedoelde ik
Leuk, en waarom heet je Stryder?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Stryder het volgende:
Lekker aan het reizen door Centraal Amerika, stuk beter dan NL
Please, ik had m'n eigen groepje op ICQ over bitcoins en hoe we het zouden gaan ontwikkelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinner
quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinner
Dat is bijnaam van Aragorn, jajaja <-- fanboy alertquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leuk, en waarom heet je Stryder?
Had je ook nog CU2 dan??quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Please, ik had m'n eigen groepje op ICQ over bitcoins en hoe we het zouden gaan ontwikkelen
Kijk met sherlock tover je zo deze pareltjes boven water:quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Behoed me er een beetje voor aub, en stuur me tijdig naar bed, Dank.
Hahaha dat dacht ik wel, kon niet missenquote:
Haha godverquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Kijk met sherlock tover je zo deze pareltjes boven water:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |