Ben je echt van 1985 ...... ?????quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
Jullie zijn er allebei nog maar kort
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:51 schreef roislecxe het volgende:
Jullie zijn er allebei nog maar kort
Waar was je dan?quote:
Over het geheel genomen op Fok bedoelde ikquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet was
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinnerquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Please, ik ben er al sinds AEX toen deze sc er nog niet was
Jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ben je echt van 1985 ...... ?????
Maar hij mag sherlock nog niet eens gebruikenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over het geheel genomen op Fok bedoelde ik
Leuk, en waarom heet je Stryder?quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Stryder het volgende:
Lekker aan het reizen door Centraal Amerika, stuk beter dan NL
Please, ik had m'n eigen groepje op ICQ over bitcoins en hoe we het zouden gaan ontwikkelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinner
quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Pwease, ik postte al in die reeks in maart 2013 als ik het me goed herinner
Dat is bijnaam van Aragorn, jajaja <-- fanboy alertquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Leuk, en waarom heet je Stryder?
Had je ook nog CU2 dan??quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Please, ik had m'n eigen groepje op ICQ over bitcoins en hoe we het zouden gaan ontwikkelen
Kijk met sherlock tover je zo deze pareltjes boven water:quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef roislecxe het volgende:
Vannacht dreigt uit te lopen op een nacht zoals ergens vorige week. Zat ik ladderzat op de bank terwijl mn vriendin moest gaan werken om half 8 'sochtends.
Behoed me er een beetje voor aub, en stuur me tijdig naar bed, Dank.
Hahaha dat dacht ik wel, kon niet missenquote:
Haha godverquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Kijk met sherlock tover je zo deze pareltjes boven water:
[..]
quote:
hihihihihquote:
Ja maar dat was ook best wel erg. Is maar bij 1x gebleven dus het valt nog mee.quote:
ben niet in de stemming okquote:
Hahaha ja die vragenlijsten inderdaad :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
Daar heb nog eens flink op moeten vloeken. Had ooit zon pagina gemaakt met saaie vragenlijstjes enzo. En toen kwam ik op een geniaal idee om een nieuwe te maken, volledig in bepaalde stijl. Weken mee bezig geweest. Toen dacht ik, die andere kan dan wel weg, dus ik verwijder de zooi, was ik ingelogd op de verkeerde![]()
ik ben leuk okquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ben niet in de stemming ok
Oke dus geen straatgangster ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is bijnaam van Aragorn, jajaja <-- fanboy alert![]()
Nee maar die gebruik ik al jaren, niet behoefte om met iets nieuws te komen
Ik had de mijne helemaal Evanescence stijlquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja die vragenlijsten inderdaad :p
Mijn ex vriendin had haar hele pagina zwart gemaakt, maar als je dan de tekst selecteerde was het de tekst van Margherita
Beide nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Het is trouwens 2 uur, hebben jullie geen werk/studie of wat dan?
Late dienst morgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Hahaha verre van, ik gangsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke dus geen straatgangster ofzo
Je hebt in ieder geval TIPS, kan je vast wel wat mee kopen bij de appiequote:
Maar dat was leuk, alles ging omhoog omlaag omhoog en de koers was 1 en al lol joepie jeej gratis geld whohooquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook best wel erg. Is maar bij 1x gebleven dus het valt nog mee.
ik kom niet buitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval TIPS, kan je vast wel wat mee kopen bij de appie
De enige werkende belastingbetaler.quote:
Studie, maar morgen vrijquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn voor wie ik betaal, betalen doe ik toch welquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
De enige werkende belastingbetaler.
Ik heb ook geen werk, maar ook geen uitkering, dus je betaald niet voor mij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |