quote:
hihihihihquote:
Ja maar dat was ook best wel erg. Is maar bij 1x gebleven dus het valt nog mee.quote:
ben niet in de stemming okquote:
Hahaha ja die vragenlijsten inderdaad :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:58 schreef roislecxe het volgende:
Daar heb nog eens flink op moeten vloeken. Had ooit zon pagina gemaakt met saaie vragenlijstjes enzo. En toen kwam ik op een geniaal idee om een nieuwe te maken, volledig in bepaalde stijl. Weken mee bezig geweest. Toen dacht ik, die andere kan dan wel weg, dus ik verwijder de zooi, was ik ingelogd op de verkeerde![]()
ik ben leuk okquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:00 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
ben niet in de stemming ok
Oke dus geen straatgangster ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is bijnaam van Aragorn, jajaja <-- fanboy alert![]()
Nee maar die gebruik ik al jaren, niet behoefte om met iets nieuws te komen
Ik had de mijne helemaal Evanescence stijlquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ja die vragenlijsten inderdaad :p
Mijn ex vriendin had haar hele pagina zwart gemaakt, maar als je dan de tekst selecteerde was het de tekst van Margherita
Beide nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Het is trouwens 2 uur, hebben jullie geen werk/studie of wat dan?
Late dienst morgenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Hahaha verre van, ik gangsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oke dus geen straatgangster ofzo
Je hebt in ieder geval TIPS, kan je vast wel wat mee kopen bij de appiequote:
Maar dat was leuk, alles ging omhoog omlaag omhoog en de koers was 1 en al lol joepie jeej gratis geld whohooquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook best wel erg. Is maar bij 1x gebleven dus het valt nog mee.
ik kom niet buitenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval TIPS, kan je vast wel wat mee kopen bij de appie
De enige werkende belastingbetaler.quote:
Studie, maar morgen vrijquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:01 schreef Stryder het volgende:
Het zal mij een rotzorg zijn voor wie ik betaal, betalen doe ik toch welquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
De enige werkende belastingbetaler.
Ik heb ook geen werk, maar ook geen uitkering, dus je betaald niet voor mij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |