Met radiofragment.quote:Nederlandse advocaat laat zich betalen met bitcoins
Nieuws - Strafrechtadvocaat Peter Plasman accepteert bitcoins als betaling voor zijn juridische werk. 'Praktisch en heel snel', aldus de Hollandse raadsman.
Bitcoin zet opnieuw een stap. De frappant fluctuerende cryptomunt heeft zijn weg gevonden naar de rechtszaal. Het is strafrechtadvocaat Peter Plasman, onder meer bekend van de strafzaken rond de moord op Theo van Gogh en de vuurwerkramp in Enschede, die als eerste Nederlandse pleiter bitcoins accepteert als betaling.
meer
leuk fragmentquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef µ het volgende:
Dat fragment vind ik best goed. Voor het algemene publiek.
criminelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hoeveel mensen hebben bitcoins? en genoeg om een plasman te betalen?
Die mensen waarvoor de bitcoin ideaal is . DrugsDealers en Criminelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zelf nog nooit een advocaat nodig gehad?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Die mensen waarvoor de bitcoin ideaal is . DrugsDealers en Criminelen.
Zeker wel , voor een scheiding.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zelf nog nooit een advocaat nodig gehad?
Maar. hoeveel mensen hebben genoeg bitcoins om een advocaat te kunnen betalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Die mensen waarvoor de bitcoin ideaal is . DrugsDealers en Criminelen.
Ik denk dat er wel een aantal zijn die enkele 10 duizenden in bitcoins hebben , maar inderdaad het zal geen groep van 200 clienten zijn momenteel gok ik.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar. hoeveel mensen hebben genoeg bitcoins om een advocaat te kunnen betalen.
Ligt er aan waarvoor natuurlijk, noem eens een bedrag?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar. hoeveel mensen hebben genoeg bitcoins om een advocaat te kunnen betalen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
- "Heeft u er zelf al gebruik van gemaakt?"
- "Ik ben een fan van Bitcoin, dus ligt het voor de hand dat ik zelf over bitcoins beschik"
- "En wat doet u daarmee?"
- "Vooral lachen!"
- "Lachen?"
- "Vooral als ik naar de koersontwikkeling kijk, dan krijg ik een heel vrolijk gevoel"
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moet je wel zwijgen over je andere investeringen op dit gebied.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
- "Ik ben een fan van Bitcoin, dus ligt het voor de hand dat ik zelf over bitcoins beschik"
- "Vooral lachen!"
- "Lachen?"
- "Vooral als ik naar de koersontwikkeling kijk, dan krijg ik een heel vrolijk gevoel"
quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
- "Vooral lachen!"
- "Lachen?"
Tja..je kon er op wachten. Je moet zoals het heet wel in de pas blijven lopen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef µ het volgende:
BIT / [Nieuws] Advocatenorde steekt stokje voor Bitcoin-gage Plasman
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |