Dat is waar en dat zal de komende jaren ook niet minder gaan wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn voor wie ik betaal, betalen doe ik toch wel
Oh ik heb het nodige al gezien hoor ben geen doorsnee studentquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:06 schreef Stryder het volgende:
Studie, het echte leven. Wordt alleen maar minder daarna als je niet uitkijkt
Heb je 10000 bitcoins ofzo dan, of stiekem toch wel straatgangsterquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
De enige werkende belastingbetaler.
Ik heb ook geen werk, maar ook geen uitkering, dus je betaald niet voor mij hoor
Bestaat dat nogquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit nu serieus mn CU2 bij te werken
iddquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
Ik zit nu serieus mn CU2 bij te werken
Ja was ook geen serieuze vraagquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:11 schreef Stryder het volgende:
Had ik er maar 10.000 hahaha, helaas.
Nee laat me niet zo graag uit over financiële zaken, maar niets illegaals (al zou iemand die dat deed, waarschijnlijk dit zeggen)
Dat kan ik alleen maar verstandig noemen, maar ik ga nu geen preek houden over wat allemaal juist is in het leven. Zo oud ben ik gelukkig ook weer niet (denk ik)quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh ik heb het nodige al gezien hoor ben geen doorsnee student
Drugscrimineel, inb4 banquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:11 schreef Stryder het volgende:
Had ik er maar 10.000 hahaha, helaas.
Nee laat me niet zo graag uit over financiële zaken, maar niets illegaals (al zou iemand die dat deed, waarschijnlijk dit zeggen)
Kuch.... Silk Road, maar ik heb ze mijn munten gegevenquote:
banquote:
Maxbet is vrij nieuw, volgens mij was het op de eerste dag al maxquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:24 schreef roislecxe het volgende:
Mooi trouwens, de naam Roislecxe gebruik ik al sinds 1998
En das heel snel Rois geworden.
Kon niet uitblijven natuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maxbet is vrij nieuw, volgens mij was het op de eerste dag al max
redyrtS daarentegen is wat lastig...quote:Op donderdag 9 januari 2014 02:27 schreef Stryder het volgende:
Mensen hebben nogal de behoeft om alles achterstevoren te schrijven
Maar Rois is idd een stuk makkelijker.
Gewoon Redquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
redyrtS daarentegen is wat lastig...
Bij mij is er allang trolletje van gemaaktquote:
Trustenquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
En nu is het bedtijd.
Truste kinderen!
slaap lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
En nu is het bedtijd.
Truste kinderen!
laat dan uitbetalen door btcequote:Op donderdag 9 januari 2014 03:07 schreef Stryder het volgende:
Pff als ik laat uitbetalen via Bitonic verlies ik 20% van mijn geld t.o.v. direct laten uitbetalen door BTCe.
Maar hebben jullie daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?
Au!quote:Op donderdag 9 januari 2014 06:17 schreef lainke het volgende:
Pff wanneer stijgt die btc nog eens, heb veel te hoog ingekocht. Was op 961 :s
En dan deze nog:quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:43 schreef Happel het volgende:
Interessant artikel
http://www.coindesk.com/c(...)tcoin-threat-dollar/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |