What goed down, must come upquote:
Zolang BTC niet stijgt zal LTC dat ook niet doen. Ze volgen elkaars spoort altijd vrijwel precies.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:10 schreef GTAnoob het volgende:
Die groene dildo's bij LTC blijven wel uit zeg... Kom op LTC, ff terug naar 29-31
ALs ze dat altijd deden, zou LTC nog steeds 0.01 zijn ;Pquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zolang BTC niet stijgt zal LTC dat ook niet doen. Ze volgen elkaars spoort altijd vrijwel precies.
Whut.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ALs ze dat altijd deden, zou LTC nog steeds 0.01 zijn ;P
Ben je weer in de val gelokt?quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:16 schreef Stryder het volgende:
Heb op 800 ingekocht, dus iets omhoog zou ik wel fijn vinden.
Alle vertrouwen weg -> blinde paniek -> major sell offs -> BTC dood -> alle crypto's dood -> centjes kwijt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:18 schreef GTAnoob het volgende:
Zal ik alles verkopen voor dollars? LOL.
Wat gebeurt er als het 51% wordt?!
Hahaha, nee had mn buy order er ook op staan, maar hij brak door de support heenquote:
Leg de grafieken van 30min van beide maar es naast elkaar bijvoorbeeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:13 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
ALs ze dat altijd deden, zou LTC nog steeds 0.01 zijn ;P
Het is nu weer 39%.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alle vertrouwen weg -> blinde paniek -> major sell offs -> BTC dood -> alle crypto's dood -> centjes kwijt.
En daarna goedkoop inkopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Alle vertrouwen weg -> blinde paniek -> major sell offs -> BTC dood -> alle crypto's dood -> centjes kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Ik zou dan gewoon verkopen als het bijna 51% is want dan zullen meer mensen dat doen = crash zelfs als 51% niet komt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de chaos die zou ontstaan bij 51%verlies ik wel geld, maar het zou wel wat zijn zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |