Was het maar zo inderdaad dat ze die op BTC-e haddenm maar daar zijn de coins haast vastgeroets lijkt wel....quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:18 schreef Rijssi het volgende:
waar traden jullie WDC bijv. dan?
Die zie ik nie op btc-e
Of je wacht op scharmbeckquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Was het maar zo inderdaad dat ze die op BTC-e haddenm maar daar zijn de coins haast vastgeroets lijkt wel....
Dan moetje dus uitwijken naar cryptsy o.i.d.
Ik blijf gewoon op BTC-e. Altijd als ik ergens heen uitwijk wordt het niks.quote:
Als ik het goed lees mag je als Europeaan (zonder usa bankkoppeling) maar 2000 WDC's per dag verhandelen, schiet ook niet op.quote:
Komt ook wel weer een oplossing voor.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:30 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als ik het goed lees mag je als Europeaan (zonder usa bankkoppeling) maar 2000 WDC's per dag verhandelen, schiet ook niet op.
Of van Bitonic direct naar Cryptsy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef RoelerMF het volgende:
Stel ik wil 50 euro WDC kopen dan moet ik dus een WDC wallet maken, bitcoins kopen op bitonic, die naar mijn bitcoin wallet laten sturen en op cryptsy kan ik die bitcoin verhandelen voor WDC.
Voor 50 euro heb ik ongeveer 300 WDC ofzo toch?
ah, je account bij cryptsy is feitelijk natuurlijk ook een wallet? Moet nog even het traditionele denken eruit halen dat geld eerst altijd via mijzelf loopt voor ik het naar een ander stuur.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of van Bitonic direct naar Cryptsy.
Klopt, gewoon het BTC deposit adres opvragen op Cryptsy.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:39 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
ah, je account bij cryptsy is feitelijk natuurlijk ook een wallet? Moet nog even het traditionele denken eruit halen dat geld eerst altijd via mijzelf loopt voor ik het naar een ander stuur.
@450?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:54 schreef roislecxe het volgende:
Geen zorgen, hij gaat even mn buyorder halen. Dan komt het weer goed.
NEEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |