quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er was geloof ik wel een website om rechtstreeks te kopen, maar dat was niet echt wat als ik het goed herinner. Je hebt wel verschillende wallets nodig ja, een Bitcoin wallet is voor bitcoins en een Litecoin wallet is voor litecoins
http://www.litecoins.nl/quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?En gebruik ik dezelfde wallet voor BTC en LTC? Ik moet mij daar nog even op inlezen hoor, dus als ik nu domme vragen stel dan hoor ik het wel
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:39 schreef µ het volgende:
BIT / Nederlandse advocaat laat zich betalen met bitcoins
dit is niet edwin emieladres beetje raar hoor groetjes jeroenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
167
Hmmmz. Gaat toch wel een keer stijgenToch??!?!?!?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
167
Hmmmz. Gaat toch wel een keer stijgenToch??!?!?!?
Oh, wat schattig. Je denkt aan mequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
er was een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
Droom je weer over TIPS?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
er was een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
quote:
en toen heb je mij misschienquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:19 schreef Toto69 het volgende:
er was een donder
een bliksem
een slag toen ik je zag
quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
en toen heb je mij misschien
niet eens gezien
Ze houden de prijs van bitstamp aan voor verkoop - xxx procent.quote:
Vergeet dat maar, want als jij het zegt dan gaat hij zo crashenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:17 schreef roislecxe het volgende:
Het lijkt heel lichtjes te stijgen nu volgens mijAls het op deze manier nu eens een week doorgaat is het prima,
Op btc-e krijg je 620eur/BTC, op bitonic 617eur/BTC. valt best mee toch. ik cash altijd via bitonic dan heb ik het binnen 2 dagen op mn rekening.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:33 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ze houden de prijs van bitstamp aan voor verkoop - xxx procent.
Maar vind het nogal wat schelen.
Alleen geen idee of dat direct naar je rekening laten sturen een beetje werkt.
Vandaag niet!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, want als jij het zegt dan gaat hij zo crashen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |