quote:
Omdat ze hoogstwaarschijnlijk liegen over hun statistieken. Alleen op Huobi zou er meer verhandeld worden (in Bitcoin volume per 24h) dan BTCChina, OKcoin, FxBTC, Bitstamp, Btc-E, en MtGox bij elkaar. Daar geloof ik geen reet van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef Cliffie1976 het volgende:
Over Huobi gesproken: waarom kan die nog wel een enorm volume hebben in tegenstelling tot BTCChina?
Welnee. De ergste klap uit China hebben in we in december al gehad.quote:Als Huobi wordt gesloten, schrijf dan die hele BTC maar op je buik
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:07 schreef Stryder het volgende:
Pff als ik laat uitbetalen via Bitonic verlies ik 20% van mijn geld t.o.v. direct laten uitbetalen door BTCe.
Maar hebben jullie daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?
Kon je het maar voorspellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
En weer down... zo voorspelbaar. Bijna dan
Alweer? Dat roept men al 2 jaar lang.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als Huobi wordt gesloten, schrijf dan die hele BTC maar op je buik
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alweer? Dat roept men al 2 jaar lang.
Ja is UP normaal ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Zo gaan we nu weer normaal doen LTC? up met die shit.
Gaafquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Haha, tweakers.net heeft nu ook een eigen tijdelijk cryptocurrency forum.
Ik mag eigenlijk niet meer posten totdat BTC 600USD waard isquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waar zijn onze vaste topicvervuilers gebleven? Het is zo stil hier
Vakantie is voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waar zijn onze vaste topicvervuilers gebleven? Het is zo stil hier
En toen viel de koers 3$ naar benedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Nog een beetje omlaag, dan wordt mijn buyorder aangetikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |