NMC NVC en PPC wel hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij alleen die kleine coins omhoog werken. BTC, LTC en zelfs NMC, NVC en PPC krijgt hij niet met een pump omhoog lijkt me.
Ja wat Robin, Michael en Toto met TIPS probeerden te doen.... scammersquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig kan hij alleen die kleine coins omhoog werken. BTC, LTC en zelfs NMC, NVC en PPC krijgt hij niet met een pump omhoog lijkt me.
Tot nog toe deed hij het alleen met coins met een hele zwerm nullen voor de komma toch?quote:
Net weggehaald omdat ik hem te laag vond. Had 25.25 staan, maar denk dat ie er vannacht wel overheen kan.quote:
Op BTC-E zijn genoeg pumps met NMC en PPC geweest, of ze van hem kwamen weet ik nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tot nog toe deed hij het alleen met coins met een hele zwerm nullen voor de komma toch?
Nouja, hij doet zn best maar lekker![]()
Ik ga er echt niet meer in mee.
1x gedaan, en dat was goed stom.
Ik trapte in XPM ofzo toen, weet het niet eens meer. Had nog nooit van hem gehoord en was net een dag of 3 bezig ermee, dus ik dacht jaaaaaa erin!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Op BTC-E zijn genoeg pumps met NMC en PPC geweest, of ze van hem kwamen weet ik niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik trapte in XPM ofzo toen, weet het niet eens meer. Had nog nooit van hem gehoord en was net een dag of 3 bezig ermee, dus ik dacht jaaaaaa erin!!
Neeeeee eruit!!!! Te laat
wat is dezequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja wat Robin, Michael en Toto met TIPS probeerden te doen.... scammers
Dat was Rois op mijn accountquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja toto, nu heb je het voor elkaar.
Huobi?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:57 schreef Stryder het volgende:
Ik zit alleen maar naar Huobi te kijken, vertrouw er niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |