quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dubbelpostquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/NuwzlIO.png?1?1336
Als ik ooit serieus zou gaan traden ga ik gewoon exact het tegenovergestelde van jou doenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
Sorry, ik stap voorlopig even niet uit, dus dat gaat nog wel even duren.
Ik roep wel als ik eruitga, dan kun je erin
Nou weet ik niet of dat een compliment is of nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik ooit serieus zou gaan traden ga ik gewoon exact het tegenovergestelde van jou doen
Zullen we gewoon doen alsof?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of dat een compliment is of niet
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:27 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, nee snap dat je nog niet uitstapt.
Op zich is mijn verwachting een daling, dus normaal gesproken is dat voor jou een stijging
Hoop het. Met die idiote pumps.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Fontas had zijn Twitter en alles toch verwijderd? Is z'n geld nu alweer op?
Ja hij is dus terug en is weer in ruil voor BTC of LTC een privepumpclub aan het oprichten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoop het. Met die idiote pumps.
Gelukkig kan hij alleen die kleine coins omhoog werken. BTC, LTC en zelfs NMC, NVC en PPC krijgt hij niet met een pump omhoog lijkt me.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja hij is dus terug en is weer in ruil voor BTC of LTC een privepumpclub aan het oprichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |