Omdat ze hoogstwaarschijnlijk liegen over hun statistieken. Alleen op Huobi zou er meer verhandeld worden (in Bitcoin volume per 24h) dan BTCChina, OKcoin, FxBTC, Bitstamp, Btc-E, en MtGox bij elkaar. Daar geloof ik geen reet van.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef Cliffie1976 het volgende:
Over Huobi gesproken: waarom kan die nog wel een enorm volume hebben in tegenstelling tot BTCChina?
Welnee. De ergste klap uit China hebben in we in december al gehad.quote:Als Huobi wordt gesloten, schrijf dan die hele BTC maar op je buik
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:07 schreef Stryder het volgende:
Pff als ik laat uitbetalen via Bitonic verlies ik 20% van mijn geld t.o.v. direct laten uitbetalen door BTCe.
Maar hebben jullie daar ervaring mee? Werkt dat een beetje?
Kon je het maar voorspellenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:42 schreef Cliffie1976 het volgende:
En weer down... zo voorspelbaar. Bijna dan
Alweer? Dat roept men al 2 jaar lang.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef Cliffie1976 het volgende:
Als Huobi wordt gesloten, schrijf dan die hele BTC maar op je buik
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alweer? Dat roept men al 2 jaar lang.
Ja is UP normaal ?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef Scorpie het volgende:
Zo gaan we nu weer normaal doen LTC? up met die shit.
Gaafquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Haha, tweakers.net heeft nu ook een eigen tijdelijk cryptocurrency forum.
Ik mag eigenlijk niet meer posten totdat BTC 600USD waard isquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waar zijn onze vaste topicvervuilers gebleven? Het is zo stil hier
Vakantie is voorbijquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:30 schreef Cliffie1976 het volgende:
Waar zijn onze vaste topicvervuilers gebleven? Het is zo stil hier
En toen viel de koers 3$ naar benedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Nog een beetje omlaag, dan wordt mijn buyorder aangetikt
1) Bitcoin kopen via bitonicquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef RoelerMF het volgende:
Met het risico om in het verkeerde topic te zitten; Stel ik wil 10 LTC kopen en betalen met euro's. Waar kan ik dan nu het beste terecht?
Nep!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:54 schreef Marco001 het volgende:
Haha, tweakers.net heeft nu ook een eigen tijdelijk cryptocurrency forum.
BTC kopen op Bitonic.nlquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:31 schreef RoelerMF het volgende:
Met het risico om in het verkeerde topic te zitten; Stel ik wil 10 LTC kopen en betalen met euro's. Waar kan ik dan nu het beste terecht?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
BTC kopen op Bitonic.nl
Bitcoin naar btc-e sturen
BTC traden voor LTC
????
Profit
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
1) Bitcoin kopen via bitonic
2) Van je bitcoins litecoins kopen op btc-e
3) Profit!
Nee, nee en er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?En gebruik ik dezelfde wallet voor BTC en LTC? Ik moet mij daar nog even op inlezen hoor, dus als ik nu domme vragen stel dan hoor ik het wel
Er was geloof ik wel een website om rechtstreeks te kopen, maar dat was niet echt wat als ik het goed herinner. Je hebt wel verschillende wallets nodig ja, een Bitcoin wallet is voor bitcoins en een Litecoin wallet is voor litecoinsquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Rechtstreeks LTC kopen gaat dus nog niet?En gebruik ik dezelfde wallet voor BTC en LTC? Ik moet mij daar nog even op inlezen hoor, dus als ik nu domme vragen stel dan hoor ik het wel
Je moeder was ook saai.quote:
Wij gebruiken "je moeder" zo vaak hier in huis, dat ik het laatst tegen mn dochter zei… Je zag haar denken… "Dat ben je zelfquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wij gebruiken "je moeder" zo vaak hier in huis, dat ik het laatst tegen mn dochter zei… Je zag haar denken… "Dat ben je zelf!!!"
Er is een site waar je rechtstreeks LTC kan kopen, maar die is erg overpriced.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
Ja nu moet het wel stijgen, ik ga denk ik wat bij kopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
167
Hmmmz. Gaat toch wel een keer stijgenToch??!?!?!?
Je nierquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja nu moet het wel stijgen, ik ga denk ik wat bij kopen
Maar wat verkoop ik dan, Tips? PPC? LTC?
Misschien een helequote:Op donderdag 9 januari 2014 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoeveel BTC krijg ik daarvoor?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er was geloof ik wel een website om rechtstreeks te kopen, maar dat was niet echt wat als ik het goed herinner. Je hebt wel verschillende wallets nodig ja, een Bitcoin wallet is voor bitcoins en een Litecoin wallet is voor litecoins
http://www.litecoins.nl/quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:35 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |