SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik geen drank voor haar gehaald tot op heden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:35 schreef Seconde het volgende:
tevens gebruikt ze je om drank te halen anders was ze nooit aardig tegen je geweest
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef moddermonster het volgende:
Alchoholisten![]()
17-jarige alchoholisten![]()
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet dat ook per pint drinken, dan merk je er minder van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Ik drink liever gewoon een biertjequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je moet dat ook per pint drinken, dan merk je er minder van.
Edit: van dat branden dus he.
haha dit dacht ik ook meteen maar daarna maakte ik gelijk een correctie in mijn hoofd want ik zou zoiets natuurlijk nooit doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Seconde het volgende:
en wat is nou de klacht? haal die vodka en neuk haar
ze gaat je binnenkort afstoten want ze heeft niks aan jequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen drank voor haar gehaald tot op heden.
Ze vraagt het constant, ook aan andere mensen die ze net kent ()
Mijn antwoord is altijd "Nee sorry, ik heb geen geld ""Vraag maar aan *insert naam* "
Dat kan ook, maar dat duurt langer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink liever gewoon een biertje
Dan is dat helemaal niet erg, want ik laat me niet gebruikenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Seconde het volgende:
[..]
ze gaat je binnenkort afstoten want ze heeft niks aan je
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkquote:
Dat vind ik dan wel netjes van jequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan_
Maar ik ben dan weer wel zo respectvol dat ik dat nooit van z`n levensdagen over m`n hart kan verkrijgen. Dan maak je misbruik van iemand.
Maar je opent wel een topic over haar waarin je haar uitlacht. Respectvol heur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan_
Maar ik ben dan weer wel zo respectvol dat ik dat nooit van z`n levensdagen over m`n hart kan verkrijgen. Dan maak je misbruik van iemand.
Oké, chapeau. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goede jongen jij, Bradley.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
nee, je maakt misbruik als je dr eerst die fles laat leegdrinken en dan haar dan pas neukt als ze passed out isquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is misschien je enige kans om ontmaagd te worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitlachen is nog altijd een stuk respectvoller dan iemand neuken in ruil voor drank, of niet dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar je opent wel een topic over haar waarin je haar uitlacht. Respectvol heur.
Nee, ik vind het tamelijk achterbaks, Maar ach, meningen zullen daarover verschillen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitlachen is nog altijd een stuk respectvoller dan iemand neuken in ruil voor drank, of niet dan?
Mwoa, iemand chanteren door in haar verslaving te voorzien met als doel je stinkende worst erin te proppen is op zich wel een vorm van misbruik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je maakt misbruik als je dr eerst die fles laat leegdrinken en dan haar dan pas neukt als ze passed out is
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan is dat helemaal niet erg, want ik laat me niet gebruiken
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, of hij durft misschien nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Rectum het volgende:
[..]
9/10 dat ie het wel heeft voorgesteld maar waarschijnlijk is hij haar type niet qua gewicht
Trouwens, het is maar wat je uitlachen vind.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik vind het tamelijk achterbaks, Maar ach, meningen zullen daarover verschillen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Rectum het volgende:
[..]
9/10 dat ie het wel heeft voorgesteld maar waarschijnlijk is hij haar type niet qua gewicht
Prima dan toch? Dan is jouw geweten schoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Trouwens, het is maar wat je uitlachen vind.
Ik vind het tamelijk sneu voor de meid in kwestie, uitlachen zal ik niet doen, aangezien ik zelf ook mensen in m`n familie had met een drank probleem, en dat is echt verschrikkelijk rot, wat die mensen allemaal moeten doormaken.
Je deed het inderdaad erg goed! Tot hier.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vind het tamelijk sneu voor de meid in kwestie, uitlachen zal ik niet doen, aangezien ik zelf ook mensen in m`n familie had met een drank probleem, en dat is echt verschrikkelijk rot, wat die mensen allemaal moeten doormaken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan)
Nee, dat is geen uitlachen he, dat zou Braddie nooit doen namelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef jogy het volgende:
Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijk dat ze dat wel eens had gedaan)
.
Je weet helemaal niet of ze dat bij jou überhaupt zou doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitlachen is nog altijd een stuk respectvoller dan iemand neuken in ruil voor drank, of niet dan?
Nee, zo is onze Bradster niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, dat is geen uitlachen he, dat zou Braddie nooit doen namelijk
Dat klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of ze dat bij jou überhaupt wel zou doen.
Hij zal haar wel in de bus hebben verzonnen, net als de rest van z'n vriendenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef Seconde het volgende:
Mag ik vragen hoe je met haar in contact bent gekomen?
Natuurlijk mag hij dat, het gaat er meer om dat hij zichzelf op de borst klopt omdat hij zo integer is, en dat niet echt strookt met dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
Hoezo mag hij er geen topics over openenhij noemt geen namen toch
Uitgaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef Seconde het volgende:
Mag ik vragen hoe je met haar in contact bent gekomen?
Op deze manier blijf je natuurlijk eeuwig maagd Braddie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
Hoezo mag hij er geen topics over openenhij noemt geen namen toch
Gast, je moest eens wetenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op deze manier blijf je natuurlijk eeuwig maagd Braddie.
Wat voor cijfer zou je haar geven op een schaal van 1 t/m 10?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat hoef ik ook niet te weten, aangezien ik van m`n levensdagen geen drank voor iemand ga halen.
Zeker niet voor iemand die er al voor in een afkickkliniek heeft gezeten.
Jouw postgedrag in iedergeval een 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou je haar geven op een schaal van 1 t/m 10?
En die van mij? #dtv #braddiezijnmeningteltquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw postgedrag in iedergeval een 2.
Mag ik ook een cijfer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het heel goed hoe je hier in staat brad, maar sommigen vragen er gewoon om en zijn niets meer waard
Braddie, de integere held op het witte paardquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Als ik nou namen zou noemen zou het een heel ander verhaal zijn.
Maar ja, braddie zijn oordeel ligt wel heel wat zwaarder natuurlijk. Hij is een fenomeen hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maak je geen zorgen chroestjov, van mij krijgt je postgedrag een 7.
Je bazuint nu wel beetje haar leven op internet. Dat is niet echt fatsoenlijk he Bradster.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ja, braddie zijn oordeel ligt wel heel wat zwaarder natuurlijk. Hij is een fenomeen hier
Groot gelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ja, braddie zijn oordeel ligt wel heel wat zwaarder natuurlijk. Hij is een fenomeen hier
Noem ik namen? Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bazuint nu wel beetje haar leven op internet. Dat is niet echt fatsoenlijk he Bradster.
Het zou me niet verbazen als zij later zelf hier komt posten of jij toch haar naam laat uitlekkenquote:
Kijk eens in de spiegel dan zie je ook een 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net als de naaktpics van Blondje en Supergirl...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als zij later zelf hier komt posten of jij toch haar naam laat uitlekken
Wat? Naaktpics van supergirl?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Net als de naaktpics van Blondje en Supergirl...
In DM gaarnequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Praat eens met je ouders over je leven, die geven je ook een 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel dan zie je ook een 2.
Hebben!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Bedankt maar nu zit ik gemiddeld nog op een 4,5.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maak je geen zorgen chroestjov, van mij krijgt je postgedrag een 7.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Praat eens met je ouders over je leven, die geven je ook een 2.
Privecollectie en zulksquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
kerel waarom zou je dat willen zien
Die wilde toch niet meer met jou praten, klikspaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Braddie het volgende:
Ze zit op een woongroep en heeft in een afkick kliniek gezeten.
supergirl is toch niet afzichtelijk? Of wel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
kerel waarom zou je dat willen zien
geen ideequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
supergirl is toch niet afzichtelijk? Of wel?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Maar die ander is walgelijk, die heb ik ook maar per abuis gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
geen idee
voor de oplettende lezer is die andere hier te vinden: KLB / "Je lijkt erg op die hond "
nou ja naakt![]()
Que? Iemand die ik nu 5 dagen ken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wilde toch niet meer met jou praten, klikspaan?
Niks gay aanquote:
Uiersquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar die ander is walgelijk, die heb ik ook maar per abuis gezien.
Trap?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Blondje93 is trap, ik weet het zeker.
Haal jij je vriendinnen uit woongroepen dan? Ik meende een topic te hebben gelezen over een vriendin op een woongroep die niet thuis was gekomen waarop jij haar verklikte bij de begeleider.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Braddie, koop die fles, eis een pijpbeurt en neuk haar. Dan ben je een echte eindbaas
Ruilhandelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef hoink581 het volgende:
Tevens is neuken en pijpen voor een fles wodka geen misbruik, maar een zakelijke transactie met gesloten beurs.
Van mij krijg je een 29 hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bedankt maar nu zit ik gemiddeld nog op een 4,5.
Die 2 hakt er vrij zwaar in.
[..]
Nee, toen was ze nuchter. Maar daar kwam snel verandering in toen zo`n gast haar mee naar huis wilde hebben en allemaal drankjes ging betalenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
Maar je hebt haar dus in de kroeg leren kennen? Was ze toen wel dronken?
Goed afgekickt dan. Groot succes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, toen was ze nuchter. Maar daar kwam snel verandering in toen zo`n gast haar mee naar huis wilde hebben en allemaal drankjes ging betalen![]()
Ja, kom op... je gaat toch geen drankjes betalen voor iemand zodat je daar misbruik van kan maken?...quote:
Ja, niet dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Goed afgekickt dan. Groot succes.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat jij met zulke mensen in aanraking komt
Klinkt vrij logisch andersquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, kom op... je gaat toch geen drankjes betalen voor iemand zodat je daar misbruik van kan maken?...
Ik trap er steeds inquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, kom op... je gaat toch geen drankjes betalen voor iemand zodat je daar misbruik van kan maken?...
Ze zát in een kliniek, nu niet meer. Dus ze mag doen wat ze wilt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Partypoeper het volgende:
Maar Bradster, ze zit in een kliniek? Hoezo mag ze dan stappen? En hoezo mag jij op bezoek komen met drank?
Waarom niet eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
En toen werd je ontmaagd door een psychisch gestoord omdat jullie beide al dronken aan het neuken waren.
Bad Luck Braddie
Hoezo bad luck?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
En toen werd je ontmaagd door een psychisch gestoord omdat jullie beide al dronken aan het neuken waren.
Bad Luck Braddie
Saai hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik zal nooit zoveel drinken dat ik dronken word.
Ik hou het bij 2 biertjes en heel af en toe een shotje.
Meestal drink ik cola.
Ontmaagd worden1 door een psychisch gestoorde2quote:
Je zou je eigenlijk eens een stuk in je kloten moeten zuipen, gewoon om te kijken hoe het isquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik zal nooit zoveel drinken dat ik dronken word.
Ik hou het bij 2 biertjes en heel af en toe een shotje.
Meestal drink ik cola.
Ontmaagd is ontmaagd toch? En psychisch gestoord staat niet gelijk aan slecht in bed, volgens mij juist integendeelquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ontmaagd worden1 door een psychisch gestoorde2
1) hier gaat het nog goed.
2) hier gaat het helemaal fout
kkquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Vodkaparty bij Bradster thuis, Deadprez is ook uitgenodigd, panjanight
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kk
En Brad: laat die alcohol gewoon liggen. Je hebt het niet nodig om plezier te hebben. Dat onzekere 17-jarige meisje ook niet.
Die alcohol dan, haar aars kun je prima benutten.
bacardi BREEZER of LOCO van de aldiquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakken
Idd, tenzij het een lelijke trol is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakken
Je hoeft zo'n slet geen Vallure of Beluga te voeren hoor. Gewoon een goedkoper huismerk-vodka is goed genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Solo14 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je kon neuken voor een breezer
Vodka is duurder.
Je moet ook Finlandia hebben. Die is lekker zacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haan33 noemt Blondje zijn dinnetjequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
geen idee
voor de oplettende lezer is die andere hier te vinden: KLB / "Je lijkt erg op die hond "
nou ja naakt![]()
Lest Braddie überhaupt nog of gaat de WAJONG nu heel ergens anders aan op?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef Zaktabak het volgende:
Maar heb jij je theorie nu al gehaald Bradder?
Ik kom ook, neem ik gelijk Bushmill's met honing mee, fucking lekker whiskey met honing.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
En dan op het eind van de avond genomen worden door Bradsterquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kom ook, neem ik gelijk Bushmill's met honing mee, fucking lekker whiskey met honing.![]()
![]()
Oh ja tevens Braddie & vriendentopics zijn altijd toptopics.
Durf ik niet, ik ben bang voor zijn oom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Drink jezelf moed in voordat je komt danquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik ben bang voor zijn oom.
Als ik dat maar overleef.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan op het eind van de avond genomen worden door Bradster![]()
Gewoon paar lijnen vatten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Drink jezelf moed in voordat je komt dan
Ik zie dit echt helemaal voor me.quote:
Rijlesquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand misschien een Braddie-bingokaart maken? Ik noem alvast een paar dingen die er zeker op moeten
Vrienden
Woongroep
Keyboard
Overgewicht
Gradalicious
Woedeuitbarsting
Stoppen met FOK!
Bijdragen zijn welkom
Jij bent gewoon jelly.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dit echt helemaal voor me.Jij met de arm uit de kom schreeuwen alsof je familie is omgekomen bij een natuurramp en Braddie die uit pure wanhoop maar een topic op fok opent voor advies.
Ach gewoon eerst wat van dit drinken dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dit echt helemaal voor me.Jij met de arm uit de kom schreeuwen alsof je familie is omgekomen bij een natuurramp en Braddie die uit pure wanhoop maar een topic op fok opent voor advies.
Ja hoor, drink je zorgen maar weer weg, dat is nou precies hetgeen waar TS zich enorme zorgen over maakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach gewoon eerst wat van dit drinken dan komt het wel goed.
Heb jij met met Meloewa?quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja hoor, drink je zorgen maar weer weg, dat is nou precies hetgeen waar TS zich enorme zorgen over maakt.
Wel waar, deprimist is een baas.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kap hier eens mee, het is niet grappig
Tyros 3quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand misschien een Braddie-bingokaart maken? Ik noem alvast een paar dingen die er zeker op moeten
Vrienden
Woongroep
Keyboard
Overgewicht
Gradalicious
Woedeuitbarsting
Stoppen met FOK!
Bijdragen zijn welkom
al die shit die jij heelt heeft niemand last van?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
gelijkgestemden zullen elkaar altijd vindenquote:
Ik ben bang dat jij een beetje achter loopt maar geeft niet.quote:
Theoriequote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Splutje het volgende:
Vrienden
Woongroep
Keyboard
Overgewicht
Gradalicious
Woedeuitbarsting
Stoppen met FOK!
Bijdragen zijn welkom
Nu je het zegt...die ziet gewoon twee straten naar rechts en pakt de middelste en knalt de stoep op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ze altijd dronken is verklaard dat ook wel haar weinige progressie met lessen
Uitkering/Wajongquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Splutje het volgende:
Vrienden
Woongroep
Keyboard
Overgewicht
Gradalicious
Woedeuitbarsting
Stoppen met FOK!
Bijdragen zijn welkom
- Zogenaamd vriendelijk reagerenquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Splutje het volgende:
Vrienden
Woongroep
Keyboard
Overgewicht
Gradalicious
Woedeuitbarsting
Stoppen met FOK!
Bijdragen zijn welkom
Soms denk ik dat dit soort reacties ts alleen maar onzekerder maken..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
- Zogenaamd vriendelijk reageren
- Andere FOK!kers uitlachen om zijn lage zelfvertrouwen alsnog hoog uit te stralen
- Gaten in de muur door woedeuitbarsting of labiele vrienden
- Proberen een Amerikaans accent op te zetten in zijn YT-filmpjes maar ernstig faalt
daar vergis jij je in:quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:32 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Soms denk ik dat dit soort reacties ts alleen maar onzekerder maken..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 08:34 schreef Braddie het volgende:
Het is zo mooi hoe elke Braddie-Bash reactie weer erger en overdreven is dan de ander, iedereen probeert met slechtere / negatievere reacties te komen, ik vind het zo fijn![]()
quote:Ga vooral door, want ik vind het prachtig, en wat hier al gemeld werd, ook negatieve aandacht is aandachtJulie mogen van mij vinden wat julie willen, hoe ik ben, hoe ik doe, wat ik ben, wie ik ben, helemaal prima.
Dat is het juist. Ik zou ook keihard roepen dat ik jullie allemaal uitlach en dat jullie door moeten gaan zodat ik me kan vermaken. Want gaan zitten huilen erover komt al helemaal kinderachtig over, bovendien krijgt hij toch continu naar zn hoofd geslingerd dat het aan hem ligt. Dus als hij aangeeft dat hij dit niet tof vind zal er alleen maar harder gepest worden...quote:
wat een vrouwengeneuzel weer... alles wat braddie terugkrijgt komt door zijn eigen domme postgedrag en blijkbaar vindt ie het wel leuk want hij gaat maar door met het maken van achterlijke (doch vermakelijke) topicsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:00 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik zou ook keihard roepen dat ik jullie allemaal uitlach en dat jullie door moeten gaan zodat ik me kan vermaken. Want gaan zitten huilen erover komt al helemaal kinderachtig over, bovendien krijgt hij toch continu naar zn hoofd geslingerd dat het aan hem ligt. Dus als hij aangeeft dat hij dit niet tof vind zal er alleen maar harder gepest worden...
Braddie is een geval apart. Als ik zoveel over me heen had gekregen was ik hier nooit meer teruggekomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
wat een vrouwengeneuzel weer... alles wat braddie terugkrijgt komt door zijn eigen domme postgedrag en blijkbaar vindt ie het wel leuk want hij gaat maar door met het maken van achterlijke (doch vermakelijke) topics
Niemand probeert hem weg te pesten. FOK! zonder Braddie is als Bassie zonder Adriaan, Pauw zonder Witteman, Jezus zonder zijn discipelen, Fred Teeven zonder deportatiedrang, etc... Maar goed je bent net nieuw hier; kom over een jaartje maar weer terug wanneer je het een beetje begint te snappen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef Applecreampie het volgende:
iemand weg te pesten vanwege zijn postgedrag.
Ik lees hier al 7 jaar mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niemand probeert hem weg te pesten. FOK! zonder Braddie is als Bassie zonder Adriaan, Pauw zonder Witteman, Jezus zonder zijn discipelen, Fred Teeven zonder deportatiedrang, etc... Maar goed je bent net nieuw hier; kom over een jaartje maar weer terug wanneer je het een beetje begint te snappen.
Je had beter op het Viva-forum mee kunnen lezen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Iedereen is hier verantwoordelijk voor zijn eigen posts/topics en moet vooraf gewoon nadenken wat de consequenties hiervan kunnen zijn. En als iemand al gekwetst wordt door wat een of andere anonieme internetsukkel van je denkt dan moet je niet heel je privéleven online gooien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:59 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik lees hier al 7 jaar mee.
En ja, sommige topics van hem zijn grappig, en er zijn reacties waar ik ook echt wel om kan lachen. En ja, er bestaan geen groepjes zonder buitenstaanders.
Maar dat neemt niet weg dat jullie hem niet eventueel gekwetst hebben.
Zoals ik net al zei, wat als hij bijna geen aandacht krijgt, dan ben je zelfs tevreden met negatieve aandacht. Maar het geeft je niet de motivatie om je zelf te verbeteren of beter te voelen.
Als 50 users zeggen, braddie jij vetzak, jij zal nooit slagen voor je rijbewijs. Dan zal hij echt niet denken, ik ga slagen. Hij zit hier al jaren, dus het kan ook best zijn dat sommige users hem nu kunnen raken.
Het zou gewoon prettig zijn als mensen elkaar wat minder duidelijk maken wat de tekortkomingen van een ander zijn. Want bv braddie zal nooit meer hier van zijn reputatie afkomen. Zelfs een kloon mocht niet baten...
Viva is nog veel erger, die vrouwen daar zijn verbitterd, echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je had beter op het Viva-forum mee kunnen lezen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Iedereen is hier verantwoordelijk voor zijn eigen posts/topics en moet vooraf gewoon nadenken wat de consequenties hiervan kunnen zijn. En als iemand al gekwetst wordt door wat een of andere anonieme internetsukkel van je denkt dan moet je niet heel je privéleven online gooien.
Ga huilen en daarna jezelf vuistneuken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Applecreampie het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat een FOK!ker bekend staat om een zolderautist te zijn. Maar op het moment dat zo'n autist niet meegaat met de rest van de groep wordt ie gewoon gepest... Want dat je het niet recht in het gezicht van mensen doet betekend dat niet dat het de ander niet kan raken.
We claimen allemaal zo autistisch te zijn hier, maar de mensen die juist niet mainstream zijn worden belachelijk gemaakt.
Er klopt iets niet...
had jij niet eerst een konijntje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ga huilen en daarna jezelf vuistneuken.
Awh meisje toch, ben je ook zo gepest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Applecreampie het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat een FOK!ker bekend staat om een zolderautist te zijn. Maar op het moment dat zo'n autist niet meegaat met de rest van de groep wordt ie gewoon gepest... Want dat je het niet recht in het gezicht van mensen doet betekend dat niet dat het de ander niet kan raken.
We claimen allemaal zo autistisch te zijn hier, maar de mensen die juist niet mainstream zijn worden belachelijk gemaakt.
Er klopt iets niet...
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Awh meisje toch, ben je ook zo gepest?
Het is op het internet. Internet. Je moet berichten op internet niet serieus nemen. En al helemaal niet in KLB of ONZ.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
wilt je in zijn broekje ofzo homoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:59 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik lees hier al 7 jaar mee.
En ja, sommige topics van hem zijn grappig, en er zijn reacties waar ik ook echt wel om kan lachen. En ja, er bestaan geen groepjes zonder buitenstaanders.
Maar dat neemt niet weg dat jullie hem niet eventueel gekwetst hebben.
Zoals ik net al zei, wat als hij bijna geen aandacht krijgt, dan ben je zelfs tevreden met negatieve aandacht. Maar het geeft je niet de motivatie om je zelf te verbeteren of beter te voelen.
Als 50 users zeggen, braddie jij vetzak, jij zal nooit slagen voor je rijbewijs. Dan zal hij echt niet denken, ik ga slagen. Hij zit hier al jaren, dus het kan ook best zijn dat sommige users hem nu kunnen raken.
Het zou gewoon prettig zijn als mensen elkaar wat minder duidelijk maken wat de tekortkomingen van een ander zijn. Want bv braddie zal nooit meer hier van zijn reputatie afkomen. Zelfs een kloon mocht niet baten...
Kom op zeg .. wie de bal kaatstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je had beter op het Viva-forum mee kunnen lezen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Iedereen is hier verantwoordelijk voor zijn eigen posts/topics en moet vooraf gewoon nadenken wat de consequenties hiervan kunnen zijn. En als iemand al gekwetst wordt door wat een of andere anonieme internetsukkel van je denkt dan moet je niet heel je privéleven online gooien.
ja en? Past goed bij je dan tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Braddie het volgende:
Sinds afgelopen weekend ken ik een meid, hartstikke aardig, en altijd gezellig om tot laat mee te whatsappen of te skypen.
However:
Ze zit op een woongroep en heeft in een afkick kliniek gezeten.
Waarom?
Alcoholiste.
Dit heeft blijkbaar niet geholpen want ze vraagt mij elke dag "Kan je voor mij misschien wat Vodka kopen? Ik heb het nodig"
Ze is 17, en het is zo verschrikkelijk zonde.
Ze zegt onzeker te zijn over hoe ze er uitziet en hoe ze doet en dus probeert ze haar innerlijke pijn te verzachten met alcohol_____!
Klacht: Aardige meid ontmoet met enorm drank probleem.
mensen die niet hoeven te werkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dadelijk ook maar eens een borrel inschenken, het is immers alweer weekend.
Nooit in het weekend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mensen die niet hoeven te werken
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef chroestjov het volgende:
Jij een eetprobleem zij een drankprobleem, moet gewoon kunnen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef chroestjov het volgende:
Jij een eetprobleem zij een drankprobleem, moet gewoon kunnen.
Wat vervelend meid, ik denk zelfs dat het Braddie niets doet. Je bent wel heel triest als je je gekwetst voelt omdat een stel kneusjes op internet lullig tegen je doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.
Ik mis het commentaar van Braddie-volger gelepinoquote:
Kijk, deze user heeft het begrepen.quote:
Dit is toch genieten geblazen,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik mis het commentaar van Braddie-volger gelepino
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik mis hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.
Edit: O hij is ook al een tijdje weg zie ik.![]()
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.
Edit: O hij is ook al een tijdje weg zie ik.![]()
Dat gevoel heb ik nou ook bij mezelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis hemOnze braadslee. Maar misschien was het sowieso niet zo goed voor die boy om hier zoveel te zitten
Braddie komt wel terug. En jij bent te lief voor KLB.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.
Ja ik wil die jongen wel helpen maar hij schenkt geen aandacht aan mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.
Ja ik mis hem ook maar idd aan de andere kant werd ie ook wel erg gepest natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis hemOnze braadslee. Maar misschien was het sowieso niet zo goed voor die boy om hier zoveel te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |