Dat klopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet of ze dat bij jou überhaupt wel zou doen.
Hij zal haar wel in de bus hebben verzonnen, net als de rest van z'n vriendenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef Seconde het volgende:
Mag ik vragen hoe je met haar in contact bent gekomen?
Natuurlijk mag hij dat, het gaat er meer om dat hij zichzelf op de borst klopt omdat hij zo integer is, en dat niet echt strookt met dit topic.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
Hoezo mag hij er geen topics over openenhij noemt geen namen toch
Uitgaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef Seconde het volgende:
Mag ik vragen hoe je met haar in contact bent gekomen?
Op deze manier blijf je natuurlijk eeuwig maagd Braddie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan_
Maar ik ben dan weer wel zo respectvol dat ik dat nooit van z`n levensdagen over m`n hart kan verkrijgen. Dan maak je misbruik van iemand.
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:55 schreef BozeHaas het volgende:
Hoezo mag hij er geen topics over openenhij noemt geen namen toch
Gast, je moest eens wetenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Op deze manier blijf je natuurlijk eeuwig maagd Braddie.
Wat voor cijfer zou je haar geven op een schaal van 1 t/m 10?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar dat hoef ik ook niet te weten, aangezien ik van m`n levensdagen geen drank voor iemand ga halen.
Zeker niet voor iemand die er al voor in een afkickkliniek heeft gezeten.
Jouw postgedrag in iedergeval een 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat voor cijfer zou je haar geven op een schaal van 1 t/m 10?
En die van mij? #dtv #braddiezijnmeningteltquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jouw postgedrag in iedergeval een 2.
Mag ik ook een cijfer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Vind het heel goed hoe je hier in staat brad, maar sommigen vragen er gewoon om en zijn niets meer waard
Braddie, de integere held op het witte paardquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
Als ik nou namen zou noemen zou het een heel ander verhaal zijn.
Maar ja, braddie zijn oordeel ligt wel heel wat zwaarder natuurlijk. Hij is een fenomeen hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maak je geen zorgen chroestjov, van mij krijgt je postgedrag een 7.
Je bazuint nu wel beetje haar leven op internet. Dat is niet echt fatsoenlijk he Bradster.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Trouwens, het is maar wat je uitlachen vind.
Ik vind het tamelijk sneu voor de meid in kwestie, uitlachen zal ik niet doen, aangezien ik zelf ook mensen in m`n familie had met een drank probleem, en dat is echt verschrikkelijk rot, wat die mensen allemaal moeten doormaken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ja, braddie zijn oordeel ligt wel heel wat zwaarder natuurlijk. Hij is een fenomeen hier
Groot gelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar ja, braddie zijn oordeel ligt wel heel wat zwaarder natuurlijk. Hij is een fenomeen hier
Noem ik namen? Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bazuint nu wel beetje haar leven op internet. Dat is niet echt fatsoenlijk he Bradster.
Het zou me niet verbazen als zij later zelf hier komt posten of jij toch haar naam laat uitlekkenquote:
Kijk eens in de spiegel dan zie je ook een 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Net als de naaktpics van Blondje en Supergirl...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als zij later zelf hier komt posten of jij toch haar naam laat uitlekken
Wat? Naaktpics van supergirl?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Net als de naaktpics van Blondje en Supergirl...
In DM gaarnequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Praat eens met je ouders over je leven, die geven je ook een 2.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel dan zie je ook een 2.
Hebben!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Bedankt maar nu zit ik gemiddeld nog op een 4,5.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maak je geen zorgen chroestjov, van mij krijgt je postgedrag een 7.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Praat eens met je ouders over je leven, die geven je ook een 2.
Privecollectie en zulksquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
kerel waarom zou je dat willen zien
Die wilde toch niet meer met jou praten, klikspaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Braddie het volgende:
Ze zit op een woongroep en heeft in een afkick kliniek gezeten.
supergirl is toch niet afzichtelijk? Of wel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
kerel waarom zou je dat willen zien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |