SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik geen drank voor haar gehaald tot op heden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:35 schreef Seconde het volgende:
tevens gebruikt ze je om drank te halen anders was ze nooit aardig tegen je geweest
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef moddermonster het volgende:
Alchoholisten![]()
17-jarige alchoholisten![]()
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet dat ook per pint drinken, dan merk je er minder van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Ik drink liever gewoon een biertjequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je moet dat ook per pint drinken, dan merk je er minder van.
Edit: van dat branden dus he.
haha dit dacht ik ook meteen maar daarna maakte ik gelijk een correctie in mijn hoofd want ik zou zoiets natuurlijk nooit doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Seconde het volgende:
en wat is nou de klacht? haal die vodka en neuk haar
ze gaat je binnenkort afstoten want ze heeft niks aan jequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen drank voor haar gehaald tot op heden.
Ze vraagt het constant, ook aan andere mensen die ze net kent ()
Mijn antwoord is altijd "Nee sorry, ik heb geen geld ""Vraag maar aan *insert naam* "
Dat kan ook, maar dat duurt langer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink liever gewoon een biertje
Dan is dat helemaal niet erg, want ik laat me niet gebruikenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Seconde het volgende:
[..]
ze gaat je binnenkort afstoten want ze heeft niks aan je
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkquote:
Dat vind ik dan wel netjes van jequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan_
Maar ik ben dan weer wel zo respectvol dat ik dat nooit van z`n levensdagen over m`n hart kan verkrijgen. Dan maak je misbruik van iemand.
Maar je opent wel een topic over haar waarin je haar uitlacht. Respectvol heur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan_
Maar ik ben dan weer wel zo respectvol dat ik dat nooit van z`n levensdagen over m`n hart kan verkrijgen. Dan maak je misbruik van iemand.
Oké, chapeau. Eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goede jongen jij, Bradley.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
nee, je maakt misbruik als je dr eerst die fles laat leegdrinken en dan haar dan pas neukt als ze passed out isquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Is misschien je enige kans om ontmaagd te worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitlachen is nog altijd een stuk respectvoller dan iemand neuken in ruil voor drank, of niet dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Maar je opent wel een topic over haar waarin je haar uitlacht. Respectvol heur.
Nee, ik vind het tamelijk achterbaks, Maar ach, meningen zullen daarover verschillen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitlachen is nog altijd een stuk respectvoller dan iemand neuken in ruil voor drank, of niet dan?
Mwoa, iemand chanteren door in haar verslaving te voorzien met als doel je stinkende worst erin te proppen is op zich wel een vorm van misbruik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, je maakt misbruik als je dr eerst die fles laat leegdrinken en dan haar dan pas neukt als ze passed out is
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dan is dat helemaal niet erg, want ik laat me niet gebruiken
Dat denk ik eerlijk gezegd ook, of hij durft misschien nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Rectum het volgende:
[..]
9/10 dat ie het wel heeft voorgesteld maar waarschijnlijk is hij haar type niet qua gewicht
Trouwens, het is maar wat je uitlachen vind.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, ik vind het tamelijk achterbaks, Maar ach, meningen zullen daarover verschillen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:46 schreef Rectum het volgende:
[..]
9/10 dat ie het wel heeft voorgesteld maar waarschijnlijk is hij haar type niet qua gewicht
Prima dan toch? Dan is jouw geweten schoon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Trouwens, het is maar wat je uitlachen vind.
Ik vind het tamelijk sneu voor de meid in kwestie, uitlachen zal ik niet doen, aangezien ik zelf ook mensen in m`n familie had met een drank probleem, en dat is echt verschrikkelijk rot, wat die mensen allemaal moeten doormaken.
Je deed het inderdaad erg goed! Tot hier.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Trouwens, het is maar wat je uitlachen vind.
Ik vind het tamelijk sneu voor de meid in kwestie, uitlachen zal ik niet doen, aangezien ik zelf ook mensen in m`n familie had met een drank probleem, en dat is echt verschrikkelijk rot, wat die mensen allemaal moeten doormaken.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijkdat ze dat wel eens had gedaan)
Nee, dat is geen uitlachen he, dat zou Braddie nooit doen namelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef jogy het volgende:
Op woensdag 8 januari 2014 14:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ze dat nog doet ook (Vertelde ze me namelijk dat ze dat wel eens had gedaan)
.
Je weet helemaal niet of ze dat bij jou überhaupt zou doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Uitlachen is nog altijd een stuk respectvoller dan iemand neuken in ruil voor drank, of niet dan?
Nee, zo is onze Bradster niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, dat is geen uitlachen he, dat zou Braddie nooit doen namelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |