SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens heb ik geen drank voor haar gehaald tot op heden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:35 schreef Seconde het volgende:
tevens gebruikt ze je om drank te halen anders was ze nooit aardig tegen je geweest
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef moddermonster het volgende:
Alchoholisten![]()
17-jarige alchoholisten![]()
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet dat ook per pint drinken, dan merk je er minder van.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Ik drink liever gewoon een biertjequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Je moet dat ook per pint drinken, dan merk je er minder van.
Edit: van dat branden dus he.
haha dit dacht ik ook meteen maar daarna maakte ik gelijk een correctie in mijn hoofd want ik zou zoiets natuurlijk nooit doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:36 schreef Seconde het volgende:
en wat is nou de klacht? haal die vodka en neuk haar
ze gaat je binnenkort afstoten want ze heeft niks aan jequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Overigens heb ik geen drank voor haar gehaald tot op heden.
Ze vraagt het constant, ook aan andere mensen die ze net kent ()
Mijn antwoord is altijd "Nee sorry, ik heb geen geld ""Vraag maar aan *insert naam* "
Dat kan ook, maar dat duurt langer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik drink liever gewoon een biertje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |