geen ideequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
supergirl is toch niet afzichtelijk? Of wel?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Maar die ander is walgelijk, die heb ik ook maar per abuis gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
geen idee
voor de oplettende lezer is die andere hier te vinden: KLB / "Je lijkt erg op die hond "
nou ja naakt![]()
Que? Iemand die ik nu 5 dagen ken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die wilde toch niet meer met jou praten, klikspaan?
Niks gay aanquote:
Uiersquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar die ander is walgelijk, die heb ik ook maar per abuis gezien.
Trap?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Blondje93 is trap, ik weet het zeker.
Haal jij je vriendinnen uit woongroepen dan? Ik meende een topic te hebben gelezen over een vriendin op een woongroep die niet thuis was gekomen waarop jij haar verklikte bij de begeleider.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Braddie, koop die fles, eis een pijpbeurt en neuk haar. Dan ben je een echte eindbaas
Ruilhandelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef hoink581 het volgende:
Tevens is neuken en pijpen voor een fles wodka geen misbruik, maar een zakelijke transactie met gesloten beurs.
Van mij krijg je een 29 hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bedankt maar nu zit ik gemiddeld nog op een 4,5.
Die 2 hakt er vrij zwaar in.
[..]
Nee, toen was ze nuchter. Maar daar kwam snel verandering in toen zo`n gast haar mee naar huis wilde hebben en allemaal drankjes ging betalenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:18 schreef Robophatt het volgende:
Maar je hebt haar dus in de kroeg leren kennen? Was ze toen wel dronken?
Goed afgekickt dan. Groot succes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, toen was ze nuchter. Maar daar kwam snel verandering in toen zo`n gast haar mee naar huis wilde hebben en allemaal drankjes ging betalen![]()
Ja, kom op... je gaat toch geen drankjes betalen voor iemand zodat je daar misbruik van kan maken?...quote:
Ja, niet dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Goed afgekickt dan. Groot succes.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat jij met zulke mensen in aanraking komt
Klinkt vrij logisch andersquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, kom op... je gaat toch geen drankjes betalen voor iemand zodat je daar misbruik van kan maken?...
Ik trap er steeds inquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, kom op... je gaat toch geen drankjes betalen voor iemand zodat je daar misbruik van kan maken?...
Ze zát in een kliniek, nu niet meer. Dus ze mag doen wat ze wilt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Partypoeper het volgende:
Maar Bradster, ze zit in een kliniek? Hoezo mag ze dan stappen? En hoezo mag jij op bezoek komen met drank?
Waarom niet eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
En toen werd je ontmaagd door een psychisch gestoord omdat jullie beide al dronken aan het neuken waren.
Bad Luck Braddie
Hoezo bad luck?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:05 schreef Zaktabak het volgende:
En toen werd je ontmaagd door een psychisch gestoord omdat jullie beide al dronken aan het neuken waren.
Bad Luck Braddie
Saai hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik zal nooit zoveel drinken dat ik dronken word.
Ik hou het bij 2 biertjes en heel af en toe een shotje.
Meestal drink ik cola.
Ontmaagd worden1 door een psychisch gestoorde2quote:
Je zou je eigenlijk eens een stuk in je kloten moeten zuipen, gewoon om te kijken hoe het isquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik zal nooit zoveel drinken dat ik dronken word.
Ik hou het bij 2 biertjes en heel af en toe een shotje.
Meestal drink ik cola.
Ontmaagd is ontmaagd toch? En psychisch gestoord staat niet gelijk aan slecht in bed, volgens mij juist integendeelquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ontmaagd worden1 door een psychisch gestoorde2
1) hier gaat het nog goed.
2) hier gaat het helemaal fout
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |