en aan het begin wél 5 jaar oud jong natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 18:06 schreef vosss het volgende:
Liefde van je leven. Laat me niet lachen mafketel.
Je was godverdomme 11![]()
Het werd pas liefde rond 10-11 jaar, Dus inprincipe heb ik een jaar met haar gehad, Maar toch...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:10 schreef sezten het volgende:
[..]
en aan het begin wél 5 jaar oud jong natuurlijkja, gewetensvol
oh, oke, nou, succes met zoeken, hé.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het werd pas liefde rond 10-11 jaar, Dus inprincipe heb ik een jaar met haar gehad, Maar toch...
Geprobeerd, Maar in hilversum vond hij er maar 3, En dat waren ze alle 3 niet, En ook toen ik Baren zocht vond hij Niks.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:11 schreef Technoviking het volgende:
Zoek haar op hyves, ouwe Casanova!
hahahahahahhahahahahahhahahahhahahhahahahhahahahahhahahahahhahahhahhaquote:Op donderdag 20 november 2008 18:21 schreef mootje1982 het volgende:
hahaha die hoer heb ik nu achter de rame staan in utreg europalaan vriend. Kom ook maar een keer langs 50 euro is ze een half uur voor jou.
zoek van heel nederland dan, wie weet waar ze wel niet woont nu.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geprobeerd, Maar in hilversum vond hij er maar 3, En dat waren ze alle 3 niet, En ook toen ik Baren zocht vond hij Niks.
Inderdaad, jij komt wel erg vaak met volslagen achterlijke topics op de proppenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:28 schreef porsche1 het volgende:
braddie braddie toch, jij hebt altijd van die apparte topics.
dat klopt ook wel, maar ik ben een mafkeezzz einsssss hihi knorr knorrr ROFLMAO ((8&.,&0&!?,?¤¤$*%}{]}*£>$?*?£LMAO knor knor.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Inderdaad, jij komt wel erg vaak met volslagen achterlijke topics op de proppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |