Omdat hij met muziek productie bezig is voor z`n opleiding, en hij had geen goede koptelefoon meer.quote:
Zit je weer in de knoop met je schizofrenen zelf Blondje?quote:Op zondag 15 december 2013 11:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Is dit topic nou door een 10-jarige geschreven?
Ga eens even spelen langs de A27.quote:Op zondag 15 december 2013 12:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie die opmerkingen maakt over de psychische gesteldheid van anderen.
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topicsquote:Op zondag 15 december 2013 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit je weer in de knoop met je schizofrenen zelf Blondje?
Maar tóch blijf je reageren.quote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topics
Ja. Gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar tóch blijf je reageren.
"Its allright, Its allright, Its Allright, She Moves In Mysterious Ways"
Je wordt schijntziek van mij en mijn topics, maar je blijft er zélf in reageren dus maak je het voor jezelf ook niet geloofwaardig als je zegt "Ik word gewoon schijt ziek van jou en je topics" Doe mij (en jezelf) dan een lol, en blijf dan ook weg van mijn topics.quote:
Ok, doei.quote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wordt schijntziek van mij en mijn topics, maar je blijft er zélf in reageren dus maak je het voor jezelf ook niet geloofwaardig als je zegt "Ik word gewoon schijt ziek van jou en je topics" Doe mij (en jezelf) dan een lol, en blijf dan ook weg van mijn topics.
Ik vind het wel aandoenlijk dat Braddie eindelijk iemand heeft waar hij enigszins verbaal tegen op gewassen is.quote:Op zondag 15 december 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
Nee, nou heb je al je geloofwaardigheid weer terug hoor
quote:Op zondag 15 december 2013 14:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het wel aandoenlijk dat Braddie eindelijk iemand heeft waar hij enigszins verbaal tegen op gewassen is.
Haha topic 92811737 dat 'ie aangekondigd gaat stoppenquote:Op zondag 15 december 2013 14:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
KLB / het gross van de fokkers
Braddie leeft al in 2014.
KLB / het gross van de fokkersquote:Op zondag 15 december 2013 14:09 schreef Braddie het volgende:Alleen het interesseert me vrij weinig wat er hier op dat forum allemaal tegen me gezegd word, het is het internet weetjewel.
Je gaat al janken als iemand je een sukkel noemtquote:Op zondag 15 december 2013 14:09 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik ben 23, geen 11
Verbaal tegen iemand opgewassen ben ik sowieso vaak wel
Alleen het interesseert me vrij weinig wat er hier op dat forum allemaal tegen me gezegd word, het is het internet weetjewel.
Zal mij geen ruk interesseren of je blijft of niet, alleen vrij triest dat je je woord wederom niet nakomt en alleen hoert voor aandachtquote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef Braddie het volgende:
Jammer hé, en topic 92811737 waarin ik gewoon stug blijf posten.
Wanneer komt poging 92811737 om je autotheorie te halen?quote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef Braddie het volgende:
Jammer hé, en topic 92811737 waarin ik gewoon stug blijf posten.
Zodra poging 92811737 is gekomen dat ik over m`n faalangst heen benquote:Op zondag 15 december 2013 14:16 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wanneer komt poging 92811737 om je autotheorie te halen?
Blijf noouuu oook weeegg danquote:Op zondag 15 december 2013 14:15 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je gaat al janken als iemand je een sukkel noemt
Hij was het resetten van z'n pedaal ook nog niet vergeten.quote:Op zondag 15 december 2013 14:35 schreef OEM het volgende:
Wat maakt het nou uit dat die koptelefoon gesloopt is
quote:Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef Braddie het volgende:
Dus ik kwaad "Gast, wat de fuck geeft jou het recht om aan mijn koptelefoon te gaan kloten?"
quote:Op zondag 15 december 2013 14:29 schreef Jahr00n het volgende:
braddie zullen we een keer afspreken om te jammen ik heb nu ook een tyros 4 gkocht vriend lekkkre sound vriend zit er in
Je faalt toch in alles. Hoezo heb je er dan nog angst voor.quote:Op zondag 15 december 2013 14:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zodra poging 92811737 is gekomen dat ik over m`n faalangst heen ben
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef Braddie het volgende:
Hebben er voor gezorgd dat dit mijn laatste post van 2013 was.
Tot 2014 ?
Groet
alleen een getrainde bergwandelaar zou over braddie heenlopen zal allemaal wel meevallenquote:Op maandag 16 december 2013 13:34 schreef Spuitkak het volgende:
TS laat over zich heenlopen, de zwakkeling.
Wow!!!!!! Nou, dat zal hem vast geleerd hebben, die ondeugende vlegel!quote:Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef Braddie het volgende:
Dus ik kwaad "Gast, wat de fuck geeft jou het recht om aan mijn koptelefoon te gaan kloten?"
Zegt ie "Ik vond het lange snoer vervelend"
Maar.. Maar z'n lange snoer danquote:Op maandag 16 december 2013 15:29 schreef BlueMage het volgende:
Nou dan fix je die plug toch gewoon weer? ..en leen je dus nooit meer iets aan die gast uit.
Boeit me nietquote:Op maandag 16 december 2013 15:20 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je maakt jezelf ondertussen wel stervensbelachelijk
Schizofrenie is verminderde samenhang tussen bepaalde gebieden in de hersenen, waarom je naar MPD-symptomen refereert is mij een raadsel.quote:Op zondag 15 december 2013 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit je weer in de knoop met je schizofrenen zelf Blondje?
Deze chick is aan aiiiiquote:
Boude uitspraak, ben wel benieuwd naar Braddie zijn weerwoord hierop.quote:
Ik heb nieuws voor je; Dat heeft hij niet, hij weet dat ik gelijk hebquote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bonte uitspraak, ben wel benieuwd naar Braddie zijn weerwoord hierop.
Dat maakt jou wel heel erg dan btwquote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je; Dat heeft hij niet, hij weet dat ik gelijk heb
Jammer genoeg had ik dat toen niet doorquote:Op maandag 16 december 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maakt jou wel heel erg dan btwsmeken om aandacht en pics sturen naar iemand die geen vrienden waard is
Helaas idd. Feiten blijven.quote:Op maandag 16 december 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg had ik dat toen niet door
Zou kunnen want ik sluit niets uit maar ik zou het graag van Braddie zelf willen horen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je; Dat heeft hij niet, hij weet dat ik gelijk heb
Waar heeft die bolle dat voor nodig dan? Hij zit toch de hele dag?quote:Op maandag 16 december 2013 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar.. Maar z'n lange snoer dan
Het is "Boude"quote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bonte uitspraak, ben wel benieuwd naar Braddie zijn weerwoord hierop.
Vandaag toch nog iets geleerd, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 16 december 2013 17:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is "Boude"
Gr gr,
BlueMage taaldeskundige
Op en neer naar de frituurpan lopen zonder koptelefoonquote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar heeft die bolle dat voor nodig dan? Hij zit toch de hele dag?
Mijn koptelefoon is in de frituurpan gevallenquote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op en neer naar de frituurpan lopen zonder koptelefoon
quote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon is in de frituurpan gevallenheb nou wel 'n vette sound zeg maar.
Lopen vanuit de schuur naar de voordeur vereist een langere kabelquote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon is in de frituurpan gevallenheb nou wel 'n vette sound zeg maar.
Sowieso niet je friet laten brengen met justeat.nl en dergelijke.![]()
Daarom heb ik nu dan ook een draadloze koptelefoon om dit soort ongemakken te voorkomen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lopen vanuit de schuur naar de voordeur vereist een langere kabel
Draadloosquote:Op maandag 16 december 2013 19:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu dan ook een draadloze koptelefoon om dit soort ongemakken te voorkomen.
Niet van koptelefoon (met draad naar draadloos) wisselen als je bestelling met friet aankomt.quote:Op maandag 16 december 2013 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Draadloos
Kwaliteitsverlies op het keyboardgeluid
TS moet gewoon weten wanneer het genoeg isquote:Op maandag 16 december 2013 18:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor iemand die geen neuk geeft ben je best drammerig
jij ookquote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
TS moet gewoon weten wanneer het genoeg is
Op de plaats marcheren is ook zo saai.quote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef BlueMage het volgende:
Waar heeft die bolle dat voor nodig dan? Hij zit toch de hele dag?
Nee!quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
TS moet gewoon weten wanneer het genoeg is
Waarom?quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jammer dat Braddie quotes verboden zijn.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jammer dat Braddie quotes verboden zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Ah, dank. Droeftoeter.quote:Op maandag 16 december 2013 20:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat we dan weer 'n dramatopic van 'm krijgen dat ie nu toch echt stopt met FOK!
Het antwoord heb ik al, maar ben wel benieuwd waarom jij het jammer vindt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom ze verboden zijn of waarom ik het jammer vind?
Hahahaha!quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha!En maar zeggen dat niemand op internet hem boeit.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Serieus, dit soort dingen maken mij zó kwaad.
Mensen die denken op basis van internet meteen een oordeel over mij te kunnen vellen. En denken hoe ik in het echt ben.
Donderstraal op zeg.
quote:
Sommige mensen houden van aandacht, of het nu positief of negatief is. En als Braddie iets krijgt hier op Fok!, dan is het wel aandacht. Hij hoeft niet eens in zijn eigen topic te reageren om tot 7+ pagina's te komen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Is Braddie zwakzinnig of zo? Hij heeft totaal niet door dat hij hiermee enkel meer aanleiding geeft tot bashen.
Tsja hij heeft die Wajong uitkering niet voor niks denk ik...quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Is Braddie zwakzinnig of zo? Hij heeft totaal niet door dat hij hiermee enkel meer aanleiding geeft tot bashen.
Dat is waar, maar ik geloof dat hij dit ontkracht had?quote:Op maandag 16 december 2013 20:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja hij heeft die Wajong uitkering niet voor niks denk ik...
Dan ga ik de soos in Hilversum maar eens even bellen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geloof dat hij dit ontkracht had?
quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan ga ik de soos in Hilversum maar eens even bellen.
Nee, maar hij is lelijkquote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een oogje op hem of zo?
quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geloof dat hij dit ontkracht had?
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een uitkering, al 4 jaar nu... ben afgekeurd voor m`n ogen, toch vond ik het raar en heb aan het begin van dit jaar even na laten kijken hoe en wat (Ik heb/had een oogafwijking, Nystagmus) Nou, ze hebben mij verteld " De Nystagmus doet zich niet meer voor, in het dossier staat inderdaad dat u het gehad heeft, maar het is zo goed als verdwenen"
Nou is er al een hele discussie ontstaan op Fok omdat ik m`n uitkering nu gebruik voor m`n rijbewijs... Terwijl ik daar ook bij heb gezegd dat "Zodra ik m`n rijbewijs heb, laat ik m`n uitkering stoppen, want ik weet dat ik nu weer gewoon aan de bak kan ondanks wat lichte fysieke probleempjes" Maar dat vond niemand kunnen, en ik moest maar tegen een boom aanrijden met m`n auto want ik was een "Kankermongool" en zoKLBers
Maargoed, Als je een uitkering hebt, en je doet niks.. dan mag ie van mij wel afgepakt worden, maar ben je ook opzoek naar werk en doe je ook echt wat aan je problemen etc, dan vind ik dat je er wel het recht op hebt. een Wajong uitkering is voor levensbehoeften, met alle respect... daar vind ik een rijbewijs ook onder vallen.
Mijn Braddiedossier doet het altijd goed op feesten en partijen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd jij een compleet logboek bij van die vent?
Haha, zou heel goed kunnen ja. Tevens, rijbewijs als levensbehoefte zien.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mijn Braddiedossier doet het altijd goed op feesten en partijen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, het is elke maand weer schrikken hoeveel geld ik aan de belastingdienst afdraag, maar ik ben blij dat het goed wordt besteed.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha!En maar zeggen dat niemand op internet hem boeit.
Zijn hoofdquote:Op maandag 16 december 2013 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zijn nogal harde uitspraken. Wat vind je precies lelijk?
Nee, gatver. Maar ik wil hem ook niet té depri makenquote:Op maandag 16 december 2013 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn lichaam vind je goddelijk? Lijkt me sterk.
Jullie waren toch vriendenquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, gatver. Maar ik wil hem ook niet té depri maken
quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nu ik dit zo lees denk ik dat Braddie een kloon is.
Wat heel fijn is voor de wereld
Gelukkig ben jij fucking lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, gatver. Maar ik wil hem ook niet té depri maken
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Inderdaad vreemd dat je daar geen ban voor hebt gekregen. De mods/admins zullen ook wel rekening houden met je gesteldheid.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef Braddie het volgende:
Altijd leuk,
ik leen een een koptelefoon uit, raakt die gast hem kwijt, heb ik er 4-5 maanden op moeten wachtenVervolgens krijg ik hem terug, is het snoer 2,5 meter korter gemaakt en zit er een of ander heel lomp plugje aan gesoldeerd waardoor ik hem nu niet meer in de telefoon kan steken
Zegt ie "Ik vond het lange snoer vervelend"
Dus vervolgens "Ja, maar IK vond het snoer wél fijn! en het is ook MIJN koptelefoon "
Zegt ie "Je moet niet zo kanker zielig doen, ik ben ook niet vergeten dat jij mijn gitaarpedaal hebt gereset "
Serieus.. dat is zijn argument..
Ik reset per ongeluk een gitaar pedaal, maar hij maakt mijn koptelefoon snoer omdat hij het vervelend vond maar even 2,5 meter korter én soldeert er een mono plugje aan
Klacht: Iets uitlenen en het kapot/verkloot terugkrijgen.
goedzoquote:
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topics
Daar nu pas achterkomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzo
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzo
ja dan ga je toch gwn niet meer aandacht van elkaar zoeken op een nietszeggend forum waar iedereen je vies hard uitlacht en je belachelijk maaktquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezet
Blijkbaar wel, er gaan ook nudes rond enzo dus ze zal zich wel beledigd voelen ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja dan ga je toch gwn niet meer aandacht van elkaar zoeken op een nietszeggend forum waar iedereen je vies hard uitlacht en je belachelijk maakt![]()
??
Dit ja. En je hebt gewoon met je poten an andermans spullen af te blijven.quote:
Nee, koptelefoon is nog niet gefixt, Het snoer is nu +- 60cm langquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dit ja. En je hebt gewoon met je poten an andermans spullen af te blijven.
Begrijp er zelf ook geen drol van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, er gaan ook nudes rond enzo dus ze zal zich wel beledigd voelen ofzo
Dat wordt geen nachtelijkse tosti's maken onder begeleiding van Rod Steward.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, koptelefoon is nog niet gefixt, Het snoer is nu +- 60cm lang(naja, kort dus)
Het plugje is wel te maken.
Het enige wat klopt aan deze zin is Rod Stewart, die is gewoon hartstikke goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt geen nachtelijkse tosti's makenonder begeleiding van Rod Steward.
Probeer nu eens 1 topic te maken waarbij je je aan je woord kan houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
maar ik vind het wel best, ga er zelf geen aandacht meer aan besteden..
Dat ik Blondje geen aandacht meer ga geven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer nu eens 1 topic te maken waarbij je je aan je woord kan houden.
Ik heb liever goed geluid dan een verwisselbaar snoer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef CarltonBanks het volgende:
Als je beats had gehad, dan had je het snoertje kunnen wisselen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Nikmans het volgende:
Als het een gat heeft is het goed genoeg voor 100% hier
Alsof ik daar wakker van lig xDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezet
Je blijft wel nonstop reageren en onze Bradster dissen dus blijkbaar betekent het wel ietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alsof ik daar wakker van lig xD
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je blijft wel nonstop reageren mij dissen dus blijkbaar betekent het wel iets
Ja, maar wees nu eerlijk dat doen we allemaal toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Nikmans het volgende:
Je blijft wel nonstop reageren en onze Bradster dissen dus blijkbaar betekent het wel iets
Klopt maar niet zo persoonlijk, komt een beetje butthurt over zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar wees nu eerlijk dat doen we allemaal toch?
Ben het wel volledig met je eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt maar niet zo persoonlijk, komt een beetje butthurt over zo
quote:Op zondag 15 december 2013 12:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie die opmerkingen maakt over de psychische gesteldheid van anderen.
Aha. Goed van je...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Begrijp er zelf ook geen drol van.
Blijkbaar wilt ze nogsteeds aandacht van me, anders reageert ze hier niet meer op of uberhaupt op mijn berichtjes/topics.... maar ik vind het wel best, ga er zelf geen aandacht meer aan besteden..
Al voornemens voor 2014 die zeker weten wèl gaan lukken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
+ Dat het ironisch is dat ze kwaad is op mij omdat ik naaktfoto`s had doorgestuurd naar Fokkers.
Maar van wat ik had begrepen stuurt ze nu zelf ook allemaal naaktfoto`s en zelfs filmpjes door naar fokkers...
Deze ctrl+c ik even en bewaar ik zorgvuldig in een .txt'tje. Kom vast nog van pas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Braddie het volgende:
Ik ga geen aandacht aan haar posts en haar persona meer besteden.
Heb de stopwatch ingedrukt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Braddie het volgende:
Ik ga geen aandacht aan haar posts en haar persona meer besteden.
Dus jij bent zo iemand die naaktfotos gaat doorsturen nadat de relatie voorbij is?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
+ Dat het ironisch is dat ze kwaad is op mij omdat ik naaktfoto`s had doorgestuurd naar Fokkers.
Maar van wat ik had begrepen stuurt ze nu zelf ook allemaal naaktfoto`s en zelfs filmpjes door naar fokkers...
Dan draaien we uit op negatieve cijfersquote:
Jij spoort echt niet he Braddie?!quote:Dat het ironisch is dat ze kwaad is op mij omdat ik naaktfoto`s had doorgestuurd naar Fokkers.
Jouw posthistorie is legendarisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet he Braddie?!
Dat blondje zo stom is om naaktfoto's door te sturen is nog altijd haar eigen keus.
Geen verstandige m.i., maar ze kiest er voor om ze ZELF door te sturen.
Dat geeft jou absoluut niet het recht ze ook door te sturen naar Jan en alleman. Dan gaat het namelijk buiten het medeweten van blondje om en is het dus ook niet meer haar eigen keus.
Vreselijk aandachtsgeil en onbetrouwbaar mannetje ben je. Dan kan je natuurlijk wel weer gaan janken dat niemand je hier echt kent, maar je gedrag op het forum geeft toch een heel aardig beeld denk ik.
Overigens is het topic natuurlijk wel weer een pareltje in de "Braddie en zijn "vrienden" reeks en ik verheug me nu al op de volgende.
Dat pohiquote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet he Braddie?!
Dat blondje zo stom is om naaktfoto's door te sturen is nog altijd haar eigen keus.
Geen verstandige m.i., maar ze kiest er voor om ze ZELF door te sturen.
Dat geeft jou absoluut niet het recht ze ook door te sturen naar Jan en alleman. Dan gaat het namelijk buiten het medeweten van blondje om en is het dus ook niet meer haar eigen keus.
Vreselijk aandachtsgeil en onbetrouwbaar mannetje ben je. Dan kan je natuurlijk wel weer gaan janken dat niemand je hier echt kent, maar je gedrag op het forum geeft toch een heel aardig beeld denk ik.
Overigens is het topic natuurlijk wel weer een pareltje in de "Braddie en zijn "vrienden" reeks en ik verheug me nu al op de volgende.
Dit is een échte Braddie spotter. Fan van het eerste uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
e. Dan kan je natuurlijk wel weer gaan janken dat niemand je hier echt kent, maar je gedrag op het forum geeft toch een heel aardig beeld denk ik.
Wat een mongool ben je ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
LOLquote:Op zondag 15 december 2013 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Tevens, waarom gebruikte die tjap niet gewoon zo'n ding:
[ afbeelding ]
Dit. Braddie grafdebiel. Eindelijk iemand die je stukje halfharde worst wilde vreten en dan doe je zoiets...,quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die naaktfotos gaat doorsturen nadat de relatie voorbij is?
Godverdomme, wat een baas, idd.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Jouw posthistorie is legendarisch.
echt alleen maar braddietopic en zijn kloon floppydiskquote:Op woensdag 18 december 2013 21:42 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een baas, idd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |