Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topics
Daar nu pas achterkomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzo
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzo
ja dan ga je toch gwn niet meer aandacht van elkaar zoeken op een nietszeggend forum waar iedereen je vies hard uitlacht en je belachelijk maaktquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezet
Blijkbaar wel, er gaan ook nudes rond enzo dus ze zal zich wel beledigd voelen ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja dan ga je toch gwn niet meer aandacht van elkaar zoeken op een nietszeggend forum waar iedereen je vies hard uitlacht en je belachelijk maakt![]()
??
Dit ja. En je hebt gewoon met je poten an andermans spullen af te blijven.quote:
Nee, koptelefoon is nog niet gefixt, Het snoer is nu +- 60cm langquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dit ja. En je hebt gewoon met je poten an andermans spullen af te blijven.
Begrijp er zelf ook geen drol van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, er gaan ook nudes rond enzo dus ze zal zich wel beledigd voelen ofzo
Dat wordt geen nachtelijkse tosti's maken onder begeleiding van Rod Steward.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, koptelefoon is nog niet gefixt, Het snoer is nu +- 60cm lang(naja, kort dus)
Het plugje is wel te maken.
Het enige wat klopt aan deze zin is Rod Stewart, die is gewoon hartstikke goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt geen nachtelijkse tosti's makenonder begeleiding van Rod Steward.
Probeer nu eens 1 topic te maken waarbij je je aan je woord kan houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
maar ik vind het wel best, ga er zelf geen aandacht meer aan besteden..
Dat ik Blondje geen aandacht meer ga geven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer nu eens 1 topic te maken waarbij je je aan je woord kan houden.
Ik heb liever goed geluid dan een verwisselbaar snoer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef CarltonBanks het volgende:
Als je beats had gehad, dan had je het snoertje kunnen wisselen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Nikmans het volgende:
Als het een gat heeft is het goed genoeg voor 100% hier
Alsof ik daar wakker van lig xDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezet
Je blijft wel nonstop reageren en onze Bradster dissen dus blijkbaar betekent het wel ietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alsof ik daar wakker van lig xD
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je blijft wel nonstop reageren mij dissen dus blijkbaar betekent het wel iets
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |