Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzoquote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topics
Daar nu pas achterkomenquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzo
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezetquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:32 schreef vera166 het volgende:
[..]
Elke keer als Braddie een topic opent zie ik jou er in verschijnen. Wtf is dit, zijn jullie 1 en dezelfde persoon ofzo
ja dan ga je toch gwn niet meer aandacht van elkaar zoeken op een nietszeggend forum waar iedereen je vies hard uitlacht en je belachelijk maaktquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezet
Blijkbaar wel, er gaan ook nudes rond enzo dus ze zal zich wel beledigd voelen ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:50 schreef vera166 het volgende:
[..]
ja dan ga je toch gwn niet meer aandacht van elkaar zoeken op een nietszeggend forum waar iedereen je vies hard uitlacht en je belachelijk maakt![]()
??
Dit ja. En je hebt gewoon met je poten an andermans spullen af te blijven.quote:
Nee, koptelefoon is nog niet gefixt, Het snoer is nu +- 60cm langquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Dit ja. En je hebt gewoon met je poten an andermans spullen af te blijven.
Begrijp er zelf ook geen drol van.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, er gaan ook nudes rond enzo dus ze zal zich wel beledigd voelen ofzo
Dat wordt geen nachtelijkse tosti's maken onder begeleiding van Rod Steward.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, koptelefoon is nog niet gefixt, Het snoer is nu +- 60cm lang(naja, kort dus)
Het plugje is wel te maken.
Het enige wat klopt aan deze zin is Rod Stewart, die is gewoon hartstikke goedquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt geen nachtelijkse tosti's makenonder begeleiding van Rod Steward.
Probeer nu eens 1 topic te maken waarbij je je aan je woord kan houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
maar ik vind het wel best, ga er zelf geen aandacht meer aan besteden..
Dat ik Blondje geen aandacht meer ga geven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer nu eens 1 topic te maken waarbij je je aan je woord kan houden.
Ik heb liever goed geluid dan een verwisselbaar snoer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:26 schreef CarltonBanks het volgende:
Als je beats had gehad, dan had je het snoertje kunnen wisselen
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:16 schreef Nikmans het volgende:
Als het een gat heeft is het goed genoeg voor 100% hier
Alsof ik daar wakker van lig xDquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze hebben iets gehad ofzo en Bradster heeft haar opzij gezet
Je blijft wel nonstop reageren en onze Bradster dissen dus blijkbaar betekent het wel ietsquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Alsof ik daar wakker van lig xD
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je blijft wel nonstop reageren mij dissen dus blijkbaar betekent het wel iets
Ja, maar wees nu eerlijk dat doen we allemaal toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef Nikmans het volgende:
Je blijft wel nonstop reageren en onze Bradster dissen dus blijkbaar betekent het wel iets
Klopt maar niet zo persoonlijk, komt een beetje butthurt over zoquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar wees nu eerlijk dat doen we allemaal toch?
Ben het wel volledig met je eens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:05 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Klopt maar niet zo persoonlijk, komt een beetje butthurt over zo
quote:Op zondag 15 december 2013 12:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie die opmerkingen maakt over de psychische gesteldheid van anderen.
Aha. Goed van je...quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Begrijp er zelf ook geen drol van.
Blijkbaar wilt ze nogsteeds aandacht van me, anders reageert ze hier niet meer op of uberhaupt op mijn berichtjes/topics.... maar ik vind het wel best, ga er zelf geen aandacht meer aan besteden..
Al voornemens voor 2014 die zeker weten wèl gaan lukken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
+ Dat het ironisch is dat ze kwaad is op mij omdat ik naaktfoto`s had doorgestuurd naar Fokkers.
Maar van wat ik had begrepen stuurt ze nu zelf ook allemaal naaktfoto`s en zelfs filmpjes door naar fokkers...
Deze ctrl+c ik even en bewaar ik zorgvuldig in een .txt'tje. Kom vast nog van pas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Braddie het volgende:
Ik ga geen aandacht aan haar posts en haar persona meer besteden.
Heb de stopwatch ingedrukt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef Braddie het volgende:
Ik ga geen aandacht aan haar posts en haar persona meer besteden.
Dus jij bent zo iemand die naaktfotos gaat doorsturen nadat de relatie voorbij is?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
+ Dat het ironisch is dat ze kwaad is op mij omdat ik naaktfoto`s had doorgestuurd naar Fokkers.
Maar van wat ik had begrepen stuurt ze nu zelf ook allemaal naaktfoto`s en zelfs filmpjes door naar fokkers...
Dan draaien we uit op negatieve cijfersquote:
Jij spoort echt niet he Braddie?!quote:Dat het ironisch is dat ze kwaad is op mij omdat ik naaktfoto`s had doorgestuurd naar Fokkers.
Jouw posthistorie is legendarisch.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet he Braddie?!
Dat blondje zo stom is om naaktfoto's door te sturen is nog altijd haar eigen keus.
Geen verstandige m.i., maar ze kiest er voor om ze ZELF door te sturen.
Dat geeft jou absoluut niet het recht ze ook door te sturen naar Jan en alleman. Dan gaat het namelijk buiten het medeweten van blondje om en is het dus ook niet meer haar eigen keus.
Vreselijk aandachtsgeil en onbetrouwbaar mannetje ben je. Dan kan je natuurlijk wel weer gaan janken dat niemand je hier echt kent, maar je gedrag op het forum geeft toch een heel aardig beeld denk ik.
Overigens is het topic natuurlijk wel weer een pareltje in de "Braddie en zijn "vrienden" reeks en ik verheug me nu al op de volgende.
Dat pohiquote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet he Braddie?!
Dat blondje zo stom is om naaktfoto's door te sturen is nog altijd haar eigen keus.
Geen verstandige m.i., maar ze kiest er voor om ze ZELF door te sturen.
Dat geeft jou absoluut niet het recht ze ook door te sturen naar Jan en alleman. Dan gaat het namelijk buiten het medeweten van blondje om en is het dus ook niet meer haar eigen keus.
Vreselijk aandachtsgeil en onbetrouwbaar mannetje ben je. Dan kan je natuurlijk wel weer gaan janken dat niemand je hier echt kent, maar je gedrag op het forum geeft toch een heel aardig beeld denk ik.
Overigens is het topic natuurlijk wel weer een pareltje in de "Braddie en zijn "vrienden" reeks en ik verheug me nu al op de volgende.
Dit is een échte Braddie spotter. Fan van het eerste uur.quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef gelepino het volgende:
e. Dan kan je natuurlijk wel weer gaan janken dat niemand je hier echt kent, maar je gedrag op het forum geeft toch een heel aardig beeld denk ik.
Wat een mongool ben je ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:12 schreef Braddie het volgende:
LOLquote:Op zondag 15 december 2013 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Tevens, waarom gebruikte die tjap niet gewoon zo'n ding:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |