Dat maakt jou wel heel erg dan btwquote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je; Dat heeft hij niet, hij weet dat ik gelijk heb
Jammer genoeg had ik dat toen niet doorquote:Op maandag 16 december 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat maakt jou wel heel erg dan btwsmeken om aandacht en pics sturen naar iemand die geen vrienden waard is
Helaas idd. Feiten blijven.quote:Op maandag 16 december 2013 16:50 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg had ik dat toen niet door
Zou kunnen want ik sluit niets uit maar ik zou het graag van Braddie zelf willen horen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:47 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je; Dat heeft hij niet, hij weet dat ik gelijk heb
Waar heeft die bolle dat voor nodig dan? Hij zit toch de hele dag?quote:Op maandag 16 december 2013 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar.. Maar z'n lange snoer dan
Het is "Boude"quote:Op maandag 16 december 2013 16:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bonte uitspraak, ben wel benieuwd naar Braddie zijn weerwoord hierop.
Vandaag toch nog iets geleerd, had ik niet verwacht.quote:Op maandag 16 december 2013 17:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het is "Boude"
Gr gr,
BlueMage taaldeskundige
Op en neer naar de frituurpan lopen zonder koptelefoonquote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waar heeft die bolle dat voor nodig dan? Hij zit toch de hele dag?
Mijn koptelefoon is in de frituurpan gevallenquote:Op maandag 16 december 2013 17:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op en neer naar de frituurpan lopen zonder koptelefoon
quote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon is in de frituurpan gevallenheb nou wel 'n vette sound zeg maar.
Lopen vanuit de schuur naar de voordeur vereist een langere kabelquote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mijn koptelefoon is in de frituurpan gevallenheb nou wel 'n vette sound zeg maar.
Sowieso niet je friet laten brengen met justeat.nl en dergelijke.![]()
Daarom heb ik nu dan ook een draadloze koptelefoon om dit soort ongemakken te voorkomen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lopen vanuit de schuur naar de voordeur vereist een langere kabel
Draadloosquote:Op maandag 16 december 2013 19:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daarom heb ik nu dan ook een draadloze koptelefoon om dit soort ongemakken te voorkomen.
Niet van koptelefoon (met draad naar draadloos) wisselen als je bestelling met friet aankomt.quote:Op maandag 16 december 2013 19:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Draadloos
Kwaliteitsverlies op het keyboardgeluid
TS moet gewoon weten wanneer het genoeg isquote:Op maandag 16 december 2013 18:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor iemand die geen neuk geeft ben je best drammerig
jij ookquote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
TS moet gewoon weten wanneer het genoeg is
Op de plaats marcheren is ook zo saai.quote:Op maandag 16 december 2013 17:00 schreef BlueMage het volgende:
Waar heeft die bolle dat voor nodig dan? Hij zit toch de hele dag?
Nee!quote:Op maandag 16 december 2013 19:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
TS moet gewoon weten wanneer het genoeg is
Waarom?quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jammer dat Braddie quotes verboden zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |