Omdat hij met muziek productie bezig is voor z`n opleiding, en hij had geen goede koptelefoon meer.quote:
Zit je weer in de knoop met je schizofrenen zelf Blondje?quote:Op zondag 15 december 2013 11:46 schreef Blondje_93 het volgende:
Is dit topic nou door een 10-jarige geschreven?
Ga eens even spelen langs de A27.quote:Op zondag 15 december 2013 12:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Braddie die opmerkingen maakt over de psychische gesteldheid van anderen.
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topicsquote:Op zondag 15 december 2013 12:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zit je weer in de knoop met je schizofrenen zelf Blondje?
Maar tóch blijf je reageren.quote:Op zondag 15 december 2013 13:59 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ben je gek, ik word gewoon schijtziek van jou en je topics
Ja. Gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar tóch blijf je reageren.
"Its allright, Its allright, Its Allright, She Moves In Mysterious Ways"
Je wordt schijntziek van mij en mijn topics, maar je blijft er zélf in reageren dus maak je het voor jezelf ook niet geloofwaardig als je zegt "Ik word gewoon schijt ziek van jou en je topics" Doe mij (en jezelf) dan een lol, en blijf dan ook weg van mijn topics.quote:
Ok, doei.quote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je wordt schijntziek van mij en mijn topics, maar je blijft er zélf in reageren dus maak je het voor jezelf ook niet geloofwaardig als je zegt "Ik word gewoon schijt ziek van jou en je topics" Doe mij (en jezelf) dan een lol, en blijf dan ook weg van mijn topics.
Ik vind het wel aandoenlijk dat Braddie eindelijk iemand heeft waar hij enigszins verbaal tegen op gewassen is.quote:Op zondag 15 december 2013 14:05 schreef Braddie het volgende:
Nee, nou heb je al je geloofwaardigheid weer terug hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |