Doe eens even normaal tegen mijquote:Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
tyf op uit mijn topic kut kind.
Ik mag jou echt niet, manwijf
Nu hoop ik dat je kinderachtige koptelefoon ontploft terwijl hij op je hoofd zit.quote:Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat TS zich voortplant?quote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat je kinderachtige koptelefoon ontploft terwijl hij op je hoofd zit schoot ligt.
eensquote:Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Ben jij werkelijk zo zielig dat als een van jou beste vrienden iets van jou kapot maakt, dat je hem daarvoor laat betalen?quote:Op zondag 15 december 2013 10:50 schreef Syntos het volgende:
[..]
Je wilt toch niet dat TS zich voortplant?
Niet gewoon de kosten verhalen op je vriend die ze blijkbaar stuk heeft gemaakt![]()
Doe eens liev tegen nikonquote:Op zondag 15 december 2013 10:46 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
En ditquote:Op zondag 15 december 2013 10:52 schreef Geralt het volgende:
De klacht had moeten zijn dat je Beats gekocht had.
Eens, ik probeerde ze 2 weken nadat ik ze had gekocht ook te verkopen.quote:Op zondag 15 december 2013 10:52 schreef Geralt het volgende:
De klacht had moeten zijn dat je Beats gekocht had.
Heb jij werkelijk zulke slechte vrienden dat ze je spullen kapot maken en niet eens moeite doen voor een vervanging?quote:Op zondag 15 december 2013 10:52 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Ben jij werkelijk zo zielig dat als een van jou beste vrienden iets van jou kapot maakt, dat je hem daarvoor laat betalen?
Dankjewel dat je het voor mij opneemtquote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat je kinderachtige koptelefoon ontploft terwijl hij op je hoofd zit.
Ja..jammer genoeg wel hé.quote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
Heb jij werkelijk zulke slechte vrienden dat ze je spullen kapot maken en niet eens moeite doen voor een vervanging?
tis voor mij geen beste vriend als hij spullen kapot maakt, dan maak ik hem kapot, effe met z'n gezicht over de straat heen schuren, dan betaalt hij welquote:Op zondag 15 december 2013 10:52 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Ben jij werkelijk zo zielig dat als een van jou beste vrienden iets van jou kapot maakt, dat je hem daarvoor laat betalen?
jajaquote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
Eens, ik probeerde ze 2 weken nadat ik ze had gekocht ook te verkopen.
Zonde van t geld.
Hjb gewoonquote:Op zondag 15 december 2013 10:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het voor mij opneemt
quote:Op zondag 15 december 2013 10:54 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
tis voor mij geen beste vriend als hij spullen kapot maakt, dan maak ik hem kapot, effe met z'n gezicht over de straat heen schuren, dan betaalt hij wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |