quote:Op maandag 16 december 2013 20:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zo jammer dat Braddie quotes verboden zijn.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Ah, dank. Droeftoeter.quote:Op maandag 16 december 2013 20:10 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat we dan weer 'n dramatopic van 'm krijgen dat ie nu toch echt stopt met FOK!
Het antwoord heb ik al, maar ben wel benieuwd waarom jij het jammer vindt.quote:Op maandag 16 december 2013 20:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom ze verboden zijn of waarom ik het jammer vind?
Hahahaha!quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha!En maar zeggen dat niemand op internet hem boeit.
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:43 schreef Braddie het volgende:
Serieus, dit soort dingen maken mij zó kwaad.
Mensen die denken op basis van internet meteen een oordeel over mij te kunnen vellen. En denken hoe ik in het echt ben.
Donderstraal op zeg.
quote:
Sommige mensen houden van aandacht, of het nu positief of negatief is. En als Braddie iets krijgt hier op Fok!, dan is het wel aandacht. Hij hoeft niet eens in zijn eigen topic te reageren om tot 7+ pagina's te komen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Is Braddie zwakzinnig of zo? Hij heeft totaal niet door dat hij hiermee enkel meer aanleiding geeft tot bashen.
Tsja hij heeft die Wajong uitkering niet voor niks denk ik...quote:Op maandag 16 december 2013 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Is Braddie zwakzinnig of zo? Hij heeft totaal niet door dat hij hiermee enkel meer aanleiding geeft tot bashen.
Dat is waar, maar ik geloof dat hij dit ontkracht had?quote:Op maandag 16 december 2013 20:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja hij heeft die Wajong uitkering niet voor niks denk ik...
Dan ga ik de soos in Hilversum maar eens even bellen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geloof dat hij dit ontkracht had?
quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dan ga ik de soos in Hilversum maar eens even bellen.
Nee, maar hij is lelijkquote:Op maandag 16 december 2013 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je een oogje op hem of zo?
quote:Op maandag 16 december 2013 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik geloof dat hij dit ontkracht had?
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een uitkering, al 4 jaar nu... ben afgekeurd voor m`n ogen, toch vond ik het raar en heb aan het begin van dit jaar even na laten kijken hoe en wat (Ik heb/had een oogafwijking, Nystagmus) Nou, ze hebben mij verteld " De Nystagmus doet zich niet meer voor, in het dossier staat inderdaad dat u het gehad heeft, maar het is zo goed als verdwenen"
Nou is er al een hele discussie ontstaan op Fok omdat ik m`n uitkering nu gebruik voor m`n rijbewijs... Terwijl ik daar ook bij heb gezegd dat "Zodra ik m`n rijbewijs heb, laat ik m`n uitkering stoppen, want ik weet dat ik nu weer gewoon aan de bak kan ondanks wat lichte fysieke probleempjes" Maar dat vond niemand kunnen, en ik moest maar tegen een boom aanrijden met m`n auto want ik was een "Kankermongool" en zoKLBers
Maargoed, Als je een uitkering hebt, en je doet niks.. dan mag ie van mij wel afgepakt worden, maar ben je ook opzoek naar werk en doe je ook echt wat aan je problemen etc, dan vind ik dat je er wel het recht op hebt. een Wajong uitkering is voor levensbehoeften, met alle respect... daar vind ik een rijbewijs ook onder vallen.
Mijn Braddiedossier doet het altijd goed op feesten en partijen.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd jij een compleet logboek bij van die vent?
Haha, zou heel goed kunnen ja. Tevens, rijbewijs als levensbehoefte zien.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Mijn Braddiedossier doet het altijd goed op feesten en partijen.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, het is elke maand weer schrikken hoeveel geld ik aan de belastingdienst afdraag, maar ik ben blij dat het goed wordt besteed.
quote:Op maandag 16 december 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahaha!En maar zeggen dat niemand op internet hem boeit.
Zijn hoofdquote:Op maandag 16 december 2013 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zijn nogal harde uitspraken. Wat vind je precies lelijk?
Nee, gatver. Maar ik wil hem ook niet té depri makenquote:Op maandag 16 december 2013 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zijn lichaam vind je goddelijk? Lijkt me sterk.
Jullie waren toch vriendenquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, gatver. Maar ik wil hem ook niet té depri maken
quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nu ik dit zo lees denk ik dat Braddie een kloon is.
Wat heel fijn is voor de wereld
Gelukkig ben jij fucking lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, gatver. Maar ik wil hem ook niet té depri maken
quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER.
Ga alsjeblieft DOOD.
Inderdaad vreemd dat je daar geen ban voor hebt gekregen. De mods/admins zullen ook wel rekening houden met je gesteldheid.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef Braddie het volgende:
Altijd leuk,
ik leen een een koptelefoon uit, raakt die gast hem kwijt, heb ik er 4-5 maanden op moeten wachtenVervolgens krijg ik hem terug, is het snoer 2,5 meter korter gemaakt en zit er een of ander heel lomp plugje aan gesoldeerd waardoor ik hem nu niet meer in de telefoon kan steken
Dus ik kwaad "Gast, wat de fuck geeft jou het recht om aan mijn koptelefoon te gaan kloten?"
Zegt ie "Ik vond het lange snoer vervelend"
Dus vervolgens "Ja, maar IK vond het snoer wél fijn! en het is ook MIJN koptelefoon "
Zegt ie "Je moet niet zo kanker zielig doen, ik ben ook niet vergeten dat jij mijn gitaarpedaal hebt gereset "
Serieus.. dat is zijn argument..
Ik reset per ongeluk een gitaar pedaal, maar hij maakt mijn koptelefoon snoer omdat hij het vervelend vond maar even 2,5 meter korter én soldeert er een mono plugje aan
Klacht: Iets uitlenen en het kapot/verkloot terugkrijgen.
goedzoquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |