Een aantal reacties slaan de spijker op de kop, ik vind de aandacht echt super fijn, ik lig van 99% van de reacties in een deuk constant.
En dan nog Blondje die op mij loopt te zeiken dat ik geen vrienden waard ben en dat ik er niet uitzie terwijl ze zelf zo naief is om aan half fok naaktfoto`s te sturen en daarmeee meteen laat zien dat ook Blondje qua uiterlijke aspecten flinke afwijkingen heeft en het ook niet helemaal klopt.
Want ik heb begrepen via via dat jij ook naar andere Fok users naakt foto`s gestuurd had?

Dat ik een troll ben wil ik niet zeggen, maar open ik topics zodat ik aandacht heb en zodat ik kan lachen om alle reacties? Ja, topics overdrijven doe ik ook, want precies... aandacht

Het is zo mooi hoe elke Braddie-Bash reactie weer erger en overdreven is dan de ander, iedereen probeert met slechtere / negatievere reacties te komen, ik vind het zo fijn
Wat mij vooral zo boeit is dat julie mijn leven (Althans, *leven* ) Zo verschrikkelijk boeiend vinden, elk topic wat ik open komt wel uit op mijn rijbewijs, of op de Playstation 3 die ik gestolen zou hebben, of op de Fiat die verkocht is voor te veel geld etc etc etc
En het lijkt wel alsof iedereen een kladblok document heeft open staan met daarin links naar mijn foto`s/video`s/quotes.
Ga vooral door, want ik vind het prachtig, en wat hier al gemeld werd, ook negatieve aandacht is aandacht

Julie mogen van mij vinden wat julie willen, hoe ik ben, hoe ik doe, wat ik ben, wie ik ben, helemaal prima.
Maaar, zolang niemand van julie mij in het echt kent schieten julie toch niks op met dit soort speculaties.
Ik voel me net een BNer op dit forum

Nou, gr gr.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 08:36:31 ]