wat een vrouwengeneuzel weer... alles wat braddie terugkrijgt komt door zijn eigen domme postgedrag en blijkbaar vindt ie het wel leuk want hij gaat maar door met het maken van achterlijke (doch vermakelijke) topicsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:00 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Dat is het juist. Ik zou ook keihard roepen dat ik jullie allemaal uitlach en dat jullie door moeten gaan zodat ik me kan vermaken. Want gaan zitten huilen erover komt al helemaal kinderachtig over, bovendien krijgt hij toch continu naar zn hoofd geslingerd dat het aan hem ligt. Dus als hij aangeeft dat hij dit niet tof vind zal er alleen maar harder gepest worden...
Braddie is een geval apart. Als ik zoveel over me heen had gekregen was ik hier nooit meer teruggekomen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
wat een vrouwengeneuzel weer... alles wat braddie terugkrijgt komt door zijn eigen domme postgedrag en blijkbaar vindt ie het wel leuk want hij gaat maar door met het maken van achterlijke (doch vermakelijke) topics
Niemand probeert hem weg te pesten. FOK! zonder Braddie is als Bassie zonder Adriaan, Pauw zonder Witteman, Jezus zonder zijn discipelen, Fred Teeven zonder deportatiedrang, etc... Maar goed je bent net nieuw hier; kom over een jaartje maar weer terug wanneer je het een beetje begint te snappen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:30 schreef Applecreampie het volgende:
iemand weg te pesten vanwege zijn postgedrag.
Ik lees hier al 7 jaar mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:42 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niemand probeert hem weg te pesten. FOK! zonder Braddie is als Bassie zonder Adriaan, Pauw zonder Witteman, Jezus zonder zijn discipelen, Fred Teeven zonder deportatiedrang, etc... Maar goed je bent net nieuw hier; kom over een jaartje maar weer terug wanneer je het een beetje begint te snappen.
Je had beter op het Viva-forum mee kunnen lezen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Iedereen is hier verantwoordelijk voor zijn eigen posts/topics en moet vooraf gewoon nadenken wat de consequenties hiervan kunnen zijn. En als iemand al gekwetst wordt door wat een of andere anonieme internetsukkel van je denkt dan moet je niet heel je privéleven online gooien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:59 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik lees hier al 7 jaar mee.
En ja, sommige topics van hem zijn grappig, en er zijn reacties waar ik ook echt wel om kan lachen. En ja, er bestaan geen groepjes zonder buitenstaanders.
Maar dat neemt niet weg dat jullie hem niet eventueel gekwetst hebben.
Zoals ik net al zei, wat als hij bijna geen aandacht krijgt, dan ben je zelfs tevreden met negatieve aandacht. Maar het geeft je niet de motivatie om je zelf te verbeteren of beter te voelen.
Als 50 users zeggen, braddie jij vetzak, jij zal nooit slagen voor je rijbewijs. Dan zal hij echt niet denken, ik ga slagen. Hij zit hier al jaren, dus het kan ook best zijn dat sommige users hem nu kunnen raken.
Het zou gewoon prettig zijn als mensen elkaar wat minder duidelijk maken wat de tekortkomingen van een ander zijn. Want bv braddie zal nooit meer hier van zijn reputatie afkomen. Zelfs een kloon mocht niet baten...
Viva is nog veel erger, die vrouwen daar zijn verbitterd, echt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je had beter op het Viva-forum mee kunnen lezen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Iedereen is hier verantwoordelijk voor zijn eigen posts/topics en moet vooraf gewoon nadenken wat de consequenties hiervan kunnen zijn. En als iemand al gekwetst wordt door wat een of andere anonieme internetsukkel van je denkt dan moet je niet heel je privéleven online gooien.
Ga huilen en daarna jezelf vuistneuken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Applecreampie het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat een FOK!ker bekend staat om een zolderautist te zijn. Maar op het moment dat zo'n autist niet meegaat met de rest van de groep wordt ie gewoon gepest... Want dat je het niet recht in het gezicht van mensen doet betekend dat niet dat het de ander niet kan raken.
We claimen allemaal zo autistisch te zijn hier, maar de mensen die juist niet mainstream zijn worden belachelijk gemaakt.
Er klopt iets niet...
had jij niet eerst een konijntje?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ga huilen en daarna jezelf vuistneuken.
Awh meisje toch, ben je ook zo gepest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:04 schreef Applecreampie het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat een FOK!ker bekend staat om een zolderautist te zijn. Maar op het moment dat zo'n autist niet meegaat met de rest van de groep wordt ie gewoon gepest... Want dat je het niet recht in het gezicht van mensen doet betekend dat niet dat het de ander niet kan raken.
We claimen allemaal zo autistisch te zijn hier, maar de mensen die juist niet mainstream zijn worden belachelijk gemaakt.
Er klopt iets niet...
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Awh meisje toch, ben je ook zo gepest?
Het is op het internet. Internet. Je moet berichten op internet niet serieus nemen. En al helemaal niet in KLB of ONZ.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Deshain het volgende:
[..]
Net als de naaktpics van Blondje en Supergirl...
wilt je in zijn broekje ofzo homoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:59 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik lees hier al 7 jaar mee.
En ja, sommige topics van hem zijn grappig, en er zijn reacties waar ik ook echt wel om kan lachen. En ja, er bestaan geen groepjes zonder buitenstaanders.
Maar dat neemt niet weg dat jullie hem niet eventueel gekwetst hebben.
Zoals ik net al zei, wat als hij bijna geen aandacht krijgt, dan ben je zelfs tevreden met negatieve aandacht. Maar het geeft je niet de motivatie om je zelf te verbeteren of beter te voelen.
Als 50 users zeggen, braddie jij vetzak, jij zal nooit slagen voor je rijbewijs. Dan zal hij echt niet denken, ik ga slagen. Hij zit hier al jaren, dus het kan ook best zijn dat sommige users hem nu kunnen raken.
Het zou gewoon prettig zijn als mensen elkaar wat minder duidelijk maken wat de tekortkomingen van een ander zijn. Want bv braddie zal nooit meer hier van zijn reputatie afkomen. Zelfs een kloon mocht niet baten...
Kom op zeg .. wie de bal kaatstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je had beter op het Viva-forum mee kunnen lezen. Wie kaatst kan de bal verwachten. Iedereen is hier verantwoordelijk voor zijn eigen posts/topics en moet vooraf gewoon nadenken wat de consequenties hiervan kunnen zijn. En als iemand al gekwetst wordt door wat een of andere anonieme internetsukkel van je denkt dan moet je niet heel je privéleven online gooien.
ja en? Past goed bij je dan tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Braddie het volgende:
Sinds afgelopen weekend ken ik een meid, hartstikke aardig, en altijd gezellig om tot laat mee te whatsappen of te skypen.
However:
Ze zit op een woongroep en heeft in een afkick kliniek gezeten.
Waarom?
Alcoholiste.
Dit heeft blijkbaar niet geholpen want ze vraagt mij elke dag "Kan je voor mij misschien wat Vodka kopen? Ik heb het nodig"
Ze is 17, en het is zo verschrikkelijk zonde.
Ze zegt onzeker te zijn over hoe ze er uitziet en hoe ze doet en dus probeert ze haar innerlijke pijn te verzachten met alcohol_____!
Klacht: Aardige meid ontmoet met enorm drank probleem.
mensen die niet hoeven te werkenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dadelijk ook maar eens een borrel inschenken, het is immers alweer weekend.
Nooit in het weekend.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:50 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
mensen die niet hoeven te werken
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef chroestjov het volgende:
Jij een eetprobleem zij een drankprobleem, moet gewoon kunnen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef chroestjov het volgende:
Jij een eetprobleem zij een drankprobleem, moet gewoon kunnen.
Wat vervelend meid, ik denk zelfs dat het Braddie niets doet. Je bent wel heel triest als je je gekwetst voelt omdat een stel kneusjes op internet lullig tegen je doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.
Ik mis het commentaar van Braddie-volger gelepinoquote:
Kijk, deze user heeft het begrepen.quote:
Dit is toch genieten geblazen,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik mis het commentaar van Braddie-volger gelepino
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik mis hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.
Edit: O hij is ook al een tijdje weg zie ik.![]()
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.
Edit: O hij is ook al een tijdje weg zie ik.![]()
Dat gevoel heb ik nou ook bij mezelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis hemOnze braadslee. Maar misschien was het sowieso niet zo goed voor die boy om hier zoveel te zitten
Braddie komt wel terug. En jij bent te lief voor KLB.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.
Ja ik wil die jongen wel helpen maar hij schenkt geen aandacht aan mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.
Ja ik mis hem ook maar idd aan de andere kant werd ie ook wel erg gepest natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis hemOnze braadslee. Maar misschien was het sowieso niet zo goed voor die boy om hier zoveel te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |