quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef chroestjov het volgende:
Jij een eetprobleem zij een drankprobleem, moet gewoon kunnen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:55 schreef chroestjov het volgende:
Jij een eetprobleem zij een drankprobleem, moet gewoon kunnen.
Wat vervelend meid, ik denk zelfs dat het Braddie niets doet. Je bent wel heel triest als je je gekwetst voelt omdat een stel kneusjes op internet lullig tegen je doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.
Ik mis het commentaar van Braddie-volger gelepinoquote:
Kijk, deze user heeft het begrepen.quote:
Dit is toch genieten geblazen,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:54 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik mis het commentaar van Braddie-volger gelepino
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:37 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik spreek wel een beetje uit ervaring ja. Middelbare schooltijd. Nu alweer 12 jaar geleden en nergens meer last van, maar ik ervaar het niet prettig als ik iemand gepest zie worden, en het kan me soms ook bezig houden.
Ik mis hemquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.
Edit: O hij is ook al een tijdje weg zie ik.![]()
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en soms is het misschien wat te. Maar braddie kan wel wat hebben. Anders kwam hij hier niet meer denk ik.
Edit: O hij is ook al een tijdje weg zie ik.![]()
Dat gevoel heb ik nou ook bij mezelf.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis hemOnze braadslee. Maar misschien was het sowieso niet zo goed voor die boy om hier zoveel te zitten
Braddie komt wel terug. En jij bent te lief voor KLB.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.
Ja ik wil die jongen wel helpen maar hij schenkt geen aandacht aan mij.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:06 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het kwam omdat hij weinig aandacht krijgt, dan is iedere vorm, ook de negatieve ''prettig'' om te hebben. We willen allemaal erkent worden, ook Braddie, ik begrijp het wel dat hij niet meer terugkomt. Na een paar jaar is de lol van het negatieve over je heen krijgen er ook wel vanaf. En ga je je echt alleen maar rotter voelen.
Ja ik mis hem ook maar idd aan de andere kant werd ie ook wel erg gepest natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik mis hemOnze braadslee. Maar misschien was het sowieso niet zo goed voor die boy om hier zoveel te zitten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |