kkquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Vodkaparty bij Bradster thuis, Deadprez is ook uitgenodigd, panjanight
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kk
En Brad: laat die alcohol gewoon liggen. Je hebt het niet nodig om plezier te hebben. Dat onzekere 17-jarige meisje ook niet.
Die alcohol dan, haar aars kun je prima benutten.
bacardi BREEZER of LOCO van de aldiquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakken
Idd, tenzij het een lelijke trol is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakken
Je hoeft zo'n slet geen Vallure of Beluga te voeren hoor. Gewoon een goedkoper huismerk-vodka is goed genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Solo14 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je kon neuken voor een breezer
Vodka is duurder.
Je moet ook Finlandia hebben. Die is lekker zacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Haan33 noemt Blondje zijn dinnetjequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
geen idee
voor de oplettende lezer is die andere hier te vinden: KLB / "Je lijkt erg op die hond "
nou ja naakt![]()
Lest Braddie überhaupt nog of gaat de WAJONG nu heel ergens anders aan op?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef Zaktabak het volgende:
Maar heb jij je theorie nu al gehaald Bradder?
Ik kom ook, neem ik gelijk Bushmill's met honing mee, fucking lekker whiskey met honing.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
En dan op het eind van de avond genomen worden door Bradsterquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kom ook, neem ik gelijk Bushmill's met honing mee, fucking lekker whiskey met honing.![]()
![]()
Oh ja tevens Braddie & vriendentopics zijn altijd toptopics.
Durf ik niet, ik ben bang voor zijn oom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Drink jezelf moed in voordat je komt danquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik ben bang voor zijn oom.
Als ik dat maar overleef.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan op het eind van de avond genomen worden door Bradster![]()
Gewoon paar lijnen vatten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Drink jezelf moed in voordat je komt dan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |