kkquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Vodkaparty bij Bradster thuis, Deadprez is ook uitgenodigd, panjanight
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
kk
En Brad: laat die alcohol gewoon liggen. Je hebt het niet nodig om plezier te hebben. Dat onzekere 17-jarige meisje ook niet.
Die alcohol dan, haar aars kun je prima benutten.
bacardi BREEZER of LOCO van de aldiquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakken
Idd, tenzij het een lelijke trol is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het helpt wel en *iets* zegt me dat het in het geval van Bradster best goed uit zou kunnen pakken
Je hoeft zo'n slet geen Vallure of Beluga te voeren hoor. Gewoon een goedkoper huismerk-vodka is goed genoeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Solo14 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je kon neuken voor een breezer
Vodka is duurder.
Je moet ook Finlandia hebben. Die is lekker zacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Afgelopen weekend nog een shotje Vodka genomen, wat is dat verschrikkelijk vies in de keel brandend spul zeg
Haan33 noemt Blondje zijn dinnetjequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Rectum het volgende:
[..]
geen idee
voor de oplettende lezer is die andere hier te vinden: KLB / "Je lijkt erg op die hond "
nou ja naakt![]()
Lest Braddie überhaupt nog of gaat de WAJONG nu heel ergens anders aan op?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef Zaktabak het volgende:
Maar heb jij je theorie nu al gehaald Bradder?
Ik kom ook, neem ik gelijk Bushmill's met honing mee, fucking lekker whiskey met honing.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
En dan op het eind van de avond genomen worden door Bradsterquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik kom ook, neem ik gelijk Bushmill's met honing mee, fucking lekker whiskey met honing.![]()
![]()
Oh ja tevens Braddie & vriendentopics zijn altijd toptopics.
Durf ik niet, ik ben bang voor zijn oom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:57 schreef Nikmans het volgende:
Drink jezelf moed in voordat je komt danquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Durf ik niet, ik ben bang voor zijn oom.
Als ik dat maar overleef.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:48 schreef Nikmans het volgende:
[..]
En dan op het eind van de avond genomen worden door Bradster![]()
Gewoon paar lijnen vatten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Drink jezelf moed in voordat je komt dan
Ik zie dit echt helemaal voor me.quote:
Rijlesquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:02 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand misschien een Braddie-bingokaart maken? Ik noem alvast een paar dingen die er zeker op moeten
Vrienden
Woongroep
Keyboard
Overgewicht
Gradalicious
Woedeuitbarsting
Stoppen met FOK!
Bijdragen zijn welkom
Jij bent gewoon jelly.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dit echt helemaal voor me.Jij met de arm uit de kom schreeuwen alsof je familie is omgekomen bij een natuurramp en Braddie die uit pure wanhoop maar een topic op fok opent voor advies.
Ach gewoon eerst wat van dit drinken dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie dit echt helemaal voor me.Jij met de arm uit de kom schreeuwen alsof je familie is omgekomen bij een natuurramp en Braddie die uit pure wanhoop maar een topic op fok opent voor advies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |