SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Champy op 07-01-2014 10:29:08 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ik heb die nu, heb laatst een MX7000 gekocht voor retro gaming (haters (JB) get at me)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
precies jah goed geraden![]()
Van dit type toen nog:
[ afbeelding ]
Ik zweer je, er zijn geen betere ab's
ja de nieuwe
[ afbeelding ]
Liggen heerlijk in de hand, doen het van onder je dekentje op de bank zonder te richten![]()
![]()
En als die valt dan vliegen de stukken van je plavuizen af
iets kopen alleen daarvoor fookin nerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
heb laatst een MX7000 gekocht voor retro gaming
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb die nu, heb laatst een MX7000 gekocht voor retro gaming (haters (JB) get at me)
Originele bon zat er nog bij
[ afbeelding ]
¤75 voor betaald, geluid is inderdaad super
ff CCleaner doen en die de troep van je pc laten opruimenquote:
Laatst nog gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Champy het volgende:
[..]
ff CCleaner doen en die de troep van je pc laten opruimen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef fathank het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met die dieetclub OP-steal?
Te moeilijk met een cpu op 100% zekerquote:
Hier, dit was emquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef fathank het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met die dieetclub OP-steal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een stealBEASTMODE
quote:eet calorierijk voedsel (zoals pinda's, ze zijn klein, dus je wordt er niet dik van
Ik dacht dat jij het geschreven hadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat echt ooit gelezen
Ik ga hem niet stealenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Te moeilijk met een cpu op 100% zeker
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier, dit was emWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een steal
Skype app is bagger, lees ik ook op Tweakers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:55 schreef Klokov het volgende:
Skype gebruikt >50% van mijn cpu, is this the real life?
Voor het betere gevoel met je doos op een (werkende) powerplate gaan zitten (zijn die dingen ook nog ergens goed voor).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:49 schreef JackieBrown het volgende:
masturbation or crossfit?
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:52 schreef RaymondK het volgende:
Die voorste heeft ook wel eens gesquat zo te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat meid, lekker genieten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef IrCute het volgende:
Vanavond meteen een frikandel speciaal en broodje kroket eten![]()
GODVER.quote:
Slick als je ook meteen een Dutchland workout komt zetten met CY, mij en de rest van guerilla Amsterdam. Beetje curlen met Etha en JB, assisted pullups met Yuri, Weissman die een beetje awkward om ons heen scharrelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef IrCute het volgende:
Vanavond meteen een frikandel speciaal en broodje kroket eten![]()
Vandaag?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVER.
[..]
Slick als je ook meteen een Dutchland workout komt zetten met CY, mij en de rest van guerilla Amsterdam. Beetje curlen met Etha en JB, assisted pullups met Yuri, Weissman die een beetje awkward om ons heen scharrelt.Met een beetje geluk komt Raymond ook nog even kijken.
Komt die befaamde gym meet er ook nog van.
[..]
Hier, dit was emJezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een steal![]()
Morgenmiddag kan ik dabei zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is niet eens onrealistisch. Gewoon allemaal 'even een keer proberen' bij die gym bij de UvA.
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef IrCute het volgende:
Ik heb niet eens sportkleding/schoenen bij me
Bewust niet meegenomen omdat er veel mee terug moet en het teveel gedoe is om naar een gym te komen hier. Heb het druk de komende 2 weken, ga wel weer sporten alsi k terug ben in de VS.quote:
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef IrCute het volgende:
Ik heb niet eens sportkleding/schoenen bij me
Niets daarvan, gewoon yoga pants en sokken lenen. Desnoods ga je maar op je normale schoenen trainen, ik loop al maanden op dezelfde afgetrapte Vans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bewust niet meegenomen omdat er veel mee terug moet en het teveel gedoe is om naar een gym te komen hier. Heb het druk de komende 2 weken, ga wel weer sporten alsi k terug ben in de VS.
Nice, nog meer mensen nodig.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.
[..]
Hier, dit was emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een steal![]()
![]()
Hij heet Cor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
CarbonC, ik heb een vraag die me al lange tijd prikkelt. Desondanks dat het niet politiek correct is om te vragen wil ik benadrukken dat ik geen onderscheid maak. Heb je black of white genetics?
Maar dat is een neger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb gegooled op Cor, de eerste persoon die ik tegenkwam was deze:
[ afbeelding ]
Sowieso heb ik wel wat sportgear voor haar, mijn sportkleding is evenveel als normale kleding bijnaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets daarvan, gewoon yoga pants en sokken lenen. Desnoods ga je maar op je normale schoenen trainen, ik loop al maanden op dezelfde afgetrapte Vans.
[..]
Nice, nog meer mensen nodig.
[..]![]()
Zit nu in adam oost bij mijn broerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.
Nice, stick it to her. Ik kan zelf ook nog wel wat sport-gear gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso heb ik wel wat sportgear voor haar, mijn sportkleding is evenveel als normale kleding bijna.
heb je miss zand gegete en worme? laa t het checkequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb echt de hele godsganse dag honger.
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gezellig! Blijf je daar de komende 2 weken?
Het antwoord:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
CarbonC, ik heb een vraag die me al lange tijd prikkelt. Desondanks dat het niet politiek correct is om te vragen wil ik benadrukken dat ik geen onderscheid maak. Heb je black of white genetics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bezoekje aan Haefland kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broer
Een uur en 20min met het OV om daar te komen vanuit Weert, no thx jeffquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een bezoekje aan Haefland kan geen kwaad.
Onder toezicht mag ik alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
Doe gewoon een ghettoworkout met Panzer, cops, guns blazing, alles
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het antwoord:Deze bigblackcocktease.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk dus. Hoe wild zijn de plannen inhoudelijk? Zo van God los in het land waar alles mag en wiet legaal is? Je hebt hier vast naar uitgekeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broer
Stick to your vows, woman.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het antwoord:Ooit op een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Morgenmiddag USC (als ik het goed begrepen heb kun je daar als buitenstaander ook sorten).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef Jahr00n het volgende:
wanneer is de topic meet dan
??
wil graag komen
Ach, toen ik nog jong was. Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef IrCute het volgende:
De pillen en paddenstoelen liggen al klaar in Weert voor me.
Lekker quicksorten op Guido van Rossum's heilige gronden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Morgenmiddag USC (als ik het goed begrepen heb kun je daar als buitenstaander ook sorten).
Eerste keer voor mij. Virgin alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog jong was. Veel plezier.
"Toen ik nog jong was" Laat Cor of Snakey dit niet horenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog jong was. Veel plezier.
Gewoon lekker dit.quote:
Yep, ben zelf al weer creatine aan het spuiten om goed voor de dag te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
Hey ik hoorde dat er een gymmeet komt in Amsterdam?
Each to their own, padawan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
"Toen ik nog jong was" Laat Cor of Snakey dit niet horen
Met zn allen sushi bij de sumo. Bulk 4 lyfequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
Hey ik hoorde dat er een gymmeet komt in Amsterdam?
G.R.S. heeft gisteren couscous voor Yuri gemaakt, nom'sayin?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef IrCute het volgende:
Ik en yuri hebben een date maar hij slaapt nog ofzo
hij durft niet meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef IrCute het volgende:
Pff. Kom naar station Zuid dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef IrCute het volgende:
gvdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
G.R.S. heeft gisteren couscous voor Yuri gemaakt, nom'sayin?
Daar was ik 2 uur geleden nog om over te stappen op de metroquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pff. Kom naar station Zuid dan.
[..]
gvd
Leuk geprobeerd, ik moet nog eten halen en je gaat maar mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daar was ik 2 uur geleden nog om over te stappen op de metro
Ik heb nog een yogapants van bjorn borg voor je die van mijn reet afzakt als ik squat? Interesse?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, stick it to her. Ik kan zelf ook nog wel wat sport-gear gebruiken.
Ik heb roadkill gegeten, het was een duif.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je miss zand gegete en worme? laa t het checke
Druk schema bby! Niet teveel snoepen he..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
cu tonite @ snackbar 't snorretjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, ik moet nog eten halen en je gaat maar mee.
ik doelde op supplementen bbyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb nog een yogapants van bjorn borg voor je die van mijn reet afzakt als ik squat? Interesse?
sry ma ben nachtschuw en dan kan ik niet :squote:
Ik heb al 24 uur niet geslapen, doe jij maar eens moeite.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik doelde op supplementen bby
Overigens al 1.5 maand off de whey. Mis het totaal niet. Laat je niet gek maken, boys.
[..]
sry ma ben nachtschuw en dan kan ik niet :s
Kalm aan, voor je het weet heb ik een US-hired hitman op mijn dak. Het was een aanbod.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al 24 uur niet geslapen, doe jij maar eens moeite.
Ik word zo overvallen door een paar joegos. RIP IrCute 7/1/2014quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kalm aan, voor je het weet heb ik een US-hired hitman op mijn dak. Het was een aanbod.
Handtam die jongen, handtam. Enjoy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik word zo overvallen door een paar joegos. RIP IrCute 7/1/2014
skkl met whey zou je veel meer massa gainenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Overigens al 1.5 maand off de whey. Mis het totaal niet. Laat je niet gek maken, boys.
[..]
sry ma ben nachtschuw en dan kan ik niet :s
Whey is overrated.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whey is overrated.je vrouwtje is ook btje overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fiets nu aan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:17 schreef Ethanolic het volgende:
Faka boys, meet bij Miller Sports @ Noord Gestoord! Ik en JB zullen er zijn.
expres in een week dat ik niet kan he, lulquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVER.
[..]
Slick als je ook meteen een Dutchland workout komt zetten met CY, mij en de rest van guerilla Amsterdam. Beetje curlen met Etha en JB, assisted pullups met Yuri, Weissman die een beetje awkward om ons heen scharrelt.Met een beetje geluk komt Raymond ook nog even kijken.
Komt die befaamde gym meet er ook nog van.
quote:
Alsof Henk Westbroek en pipi langkous een kind hebben gekregen dat zeven maanden te vroeg geboren was.quote:
Zou je tatjana vandaag de dag nog steeds geven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
Even throwback tuesday post met de mascotte van m'n gym
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:29 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Alsof Henk Westbroek en pipi langkous een kind hebben gekregen dat zeven maanden te vroeg geboren was.
Met losse flodders bby..iig niet met scherp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
Pls stay safe.
Inb4 "ik post dit vanaf guantanamo bay"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef Klokov het volgende:
Tip van mijn zus: kettlebells van 2 kilo voor 2 euro bij de Action.Je hebt ze ook van 4 en 6 kg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je net zo goed met je penis gaan swingenquote:
Hij Is baas. In mn tienerjaren nog in zn gym getraind. @yuri, cordia is van hemquote:
paintball patronen FTWquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met losse flodders bby..iig niet met scherp.
Het schijnt dat met scherpe ammunitie schieten een stimulerend effect heeft op de vijand, renprestaties schieten omhoog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met losse flodders bby..iig niet met scherp.
Heb nog nooit gepaintballed maar ik moet daar echt de bom in zijn dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Met paintball besef je pas hoe belangrijk het spelen van CoD wel niet is geweest.
ECHT WAAR??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:40 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het schijnt dat met scherpe ammunitie schieten een stimulerend effect heeft op de vijand, renprestaties schieten omhoog.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer van die peuk. Zou niet raken.
VMS baby wanneer gaan we cypriotische kindjes maken ( turks/grieks mix jwz)?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een weertje buiten hè. Net herfst. Gelukkig is daar VMS met summervibez:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:59 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer van die peuk. Zou niet raken.
quote:
quote:
Jongen, check mijn bericht nog eens voor dat je me hier zo publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Deze onoplettendheid is precies de reden waarom je nu die awkwardness hebt met die inloggen.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whey is overrated.Ofdat vitamine D meehelpt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Ze lijkt 15 maar damn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:52 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dem crush
met paint all gebruik je die balletjes. Bij o.a. Politie trainingen gebruiken ze paintballpatronen in normale dienstwapen met andere loop en lichtere kruitlading. Als je dan geraakt wordt blijf je echt liggenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:04 schreef Ethanolic het volgende:
Met paintball besef je pas hoe belangrijk het spelen van CoD wel niet is geweest.
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
Triple cheeseburger voor 3 euro bij d mac
viespeukjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef kaasplankje het volgende:
met een griek is dat lastig zwanger raken eh
Lekker politieagentje oefenen, tot je in het echt in je hoofd geraakt wordt. Alles weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
met paint all gebruik je die balletjes. Bij o.a. Politie trainingen gebruiken ze paintballpatronen in normale dienstwapen met andere loop en lichtere kruitlading. Als je dan geraakt wordt blijf je echt liggen
Dat was ook mijn redenatie inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbij
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:17 schreef seto het volgende:
je neukt toch ook liever een chick met dubbel D ipv twee chicks met B
is toch logisch
Dit inderdaad, denken dat je bespaartquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
je kan toch beter 3 single burgers halen want dan heb je meer broodjes en beleg erbij
4 big macs, 2 grote patat, 2 grote milkshake, 1 bakje saus anders ga i niet...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef fathank het volgende:
Triple cheeseburger voor 3 euro bij d mac
Cheeseburgers waren ¤1,50 toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit inderdaad, denken dat je bespaart.
foreveralone.jpgquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Volgens mij wist ze dat ik het alleen op ging eten thuis![]()
lijkt me ook veel lastiger etenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit inderdaad, denken dat je bespaart.
Ik xag t in een flits op een reclamebord langs de snelweg, maar als dat net zo duur is kun je dat idd beter doen. Kun je evt nog een broodje weggooie. Om zo meer vlees op eem broodje te mikken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wel eens langs een kaaswinkel gelopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
moet jij zeggen wat stinkt er harder kaasplank of stinkie
gebruik googlequote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bad grandpa beetje grappig?
Ik vertrouw slechts op mijn gabbers en Chuck Norris.quote:
crap film, lekker je tijd besparenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Bad grandpa beetje grappig?
Dank.quote:
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef stinkie het volgende:
![]()
om 7 uur denken even snel wat afmaken. En dan is het ineens 9 uur en heb je alweer de helft voor morgen gedaan. Had beter in de gym kunnen zitten
Jij weet niet vriend. Meeste lui hier fokken alleen tussen de setjes door. Kun je nagaan wat voor beesten!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hier
Morgenochtend nog een keer gaan. Enige dag deze week dat ik voor 11 uur op kantoor zou zijn, valt niemand op als ik daar alsnog 11.00 van maakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja ik denk dat 75% van dit topic niet tot nauwelijks in de gym komt zoveel zitten ze hier
Jij altijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden ik ben nieuw hier, ben ik welkom?
Ik heb geen hubster meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zit je hubster nu ook op de foks?
Ik zou denken aan goede sportscholen, maar nevermind maatje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beste Frikandel, wat snap jij niet aan centrum?
Ik keek vandaag zoals elke dag weer in je Fotoboek en daar werd wel degelijk een hubster vermeld. What's up?quote:
Ah ja, dat moet ik nog ff wijzigenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik keek vandaag zoals elke dag weer in je Fotoboek en daar werd wel degelijk een hubster vermeld. What's up?
quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jongen, check mijn bericht nog eens voor dat je me hier zo publiekelijk aan de schandpaal nagelt. Deze onoplettendheid is precies de reden waarom je nu die awkwardness hebt met die inloggen.
zeker om anoniem je kut in kpd te laten zien he??quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een nieuw account gemaakt. Ben GRS zat geworden
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat het tussen jou en dat Turks meisje?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
zeker om anoniem je kut in kpd te laten zien he??![]()
I'm not your friend, palquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:27 schreef Herqules het volgende:
Hey vrienden ik ben nieuw hier, ben ik welkom?
niet JB in ieder gevalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laat ons niet langer in spanning Leks!
"kijk mij eens hardcore zijn en jullie niet"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey JB, wij gaan ook echt way back he
nu voel ik me viesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef Herqules het volgende:
Nee geintje natuurlijk, ik houd jullie al langer in de gaten
jmf wats met jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha goede kombek wel herqules.
Ik mag jou wel!!
haat liefde allesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hey JB, wij gaan ook echt way back he
en als ik zeg dat ik voor ajax ben?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha goede kombek wel herqules.
Ik mag jou wel!!
Wat is er met mij?quote:
Dan sterf maar een pijnlijke dood.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Herqules het volgende:
[..]
en als ik zeg dat ik voor ajax ben?
en beetje voor groningen danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat is er met mij?
[..]
Dan sterf maar een pijnlijke dood.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan sterf maar een pijnlijke dood.
Ja dat is wel goed mattie die zijn ook anti fct. Boks!quote:
ohoho nee ben niet voor ajaks hoor is goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef no1uknow het volgende:
na fc groningen mag maar geen ajaks snapje
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Herqules het volgende:
ik weet wat jullie denken, die nieuwe is niet welkom maar over een jaar zullen jullie mij smeken of ik nooit meer weg wil gaan. kwote dit maar
Heb hetzelfde JMF, het maakt helemaal niet uit of je nu lift of niet. Als het gros van de mensen waarmee je om gaat (ONZ > de gym) maar denken dat je lift. Ja toch, niet dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha jongens voelt goed om weer terug te zijn. Terug bij mijn vrienden, terug in de gym.... Voel me weer echte lifter. ARGGH ARGHRR!
moesr beetje lachenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
I'm not your amigo, muchacho
oh wacht
Echte kracht komt van binnen weetje. Ik ken mensen die bankdrukken 239 kg /8 reps. Maar die kan ik met een gevatte zin breken. Dan denk ik van ja ja oke wat is nu kracht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb hetzelfde JMF, het maakt helemaal niet uit of je nu lift of niet. Als het gros van de mensen waarmee je om gaat (ONZ > de gym) maar denken dat je lift. Ja toch, niet dan?
maar 239 stelt dan ook niks voorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Echte kracht komt van binnen weetje. Ik ken mensen die bankdrukken 239 kg /8 reps. Maar die kan ik met een gevatte zin breken. Dan denk ik van ja ja oke wat is nu kracht.
Wauwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Echte kracht komt van binnen weetje. Ik ken mensen die bankdrukken 239 kg /8 reps. Maar die kan ik met een gevatte zin breken. Dan denk ik van ja ja oke wat is nu kracht.
Heeft ze je gedumpt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:54 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
haha jongens voelt goed om weer terug te zijn. Terug bij mijn vrienden, terug in de gym.... Voel me weer echte lifter. ARGGH ARGHRR!
Raad maar. Maar alles wat je raad is sowieso foutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
Ik weet denk ik ook wie herqules is lol
Haha ja in mijn vriendengroep ben ik ook echt een huillachenmaker...quote:
quote:
Niet zo he velgenboer...quote:
'nieuw'. Sowieso zitten hier maar 3 mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:10 schreef Herqules het volgende:
[..]
Raad maar. Maar alles wat je raad is sowieso fout
ben gwn nieuw
DAS WAR EIN WITZ.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
[..]
Niet zo he velgenboer...
ok nieuw was niet het juiste woordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'nieuw'. Sowieso zitten hier maar 3 mensen.
Hey Cake-man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:56 schreef Herqules het volgende:
ik weet wat jullie denken, die nieuwe is niet welkom maar over een jaar zullen jullie mij smeken of ik nooit meer weg wil gaan. kwote dit maar
Wat? Je kent mij nog steeds niet?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wat moet die blauwe hier?
die verdwaalt af en toe en komt ons dan lastig vallen, beetje als Gollemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Jongens wat moet die blauwe hier?
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die verdwaalt af en toe en komt ons dan lastig vallen, beetje als Gollem
Dat is geen Cake-Man, kan ik je garanderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
Even een hersenspinsel van mij:
Toen Cake-Man een permban kreeg zou dat in principe betekenen dat diegene niet onder een andere account terug mag komen.
Dus
OF Weissman is Cake-Man niet.
OF Cake-Man heeft geen permban en keert wanneer de tijd rijp is terug
!?!
Jij gaf Etha die ban voor de pizzapenis toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.
Ik geef geen bans, behalve op de Frontpage.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij gaf Etha die ban voor de pizzapenis toch?
Ethan? Is dit zo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef geen bans, behalve op de Frontpage.
"ik geef geen neuk"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Awesome_ het volgende:
Als je iemand bant Lompe, hoe zou je dat gevoel dan omschrijven wat er dan door je heen gaat?
jij seint een FA in, dat is minstens zo erg, zo niet ergerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef geen bans, behalve op de Frontpage.
Ik heb een wereld tournee gemaakt. Onder mijn alias djbabbel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Je kent mij nog steeds niet?
Hmm, ik zou me wel echt het mannetje voelen denk ik. Zou ik het niet een dagje kunnen proberen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"ik geef geen neuk"
Zo voelt het ongeveer.
Cake-man is Weissman en Weissman heeft zich ingelikt bij Danny oidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:14 schreef VMSDKR het volgende:
Even een hersenspinsel van mij:
Toen Cake-Man een permban kreeg zou dat in principe betekenen dat diegene niet onder een andere account terug mag komen.
Dus
OF Weissman is Cake-Man niet.
OF Cake-Man heeft geen permban en keert wanneer de tijd rijp is terug
!?!
Snakey dan denk ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cake-man is Weissman en Weissman heeft zich ingelikt bij Danny oid
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit wel ja, maar ik ben dan wel de aardige variant, Weissman kan daarover meepraten.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Snakey had laatst nog mijn notes gelezen, het was inderdaad LomeHork.
Een FA post hier meer mee dan mij, beter let je gewoon opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij seint een FA in, dat is minstens zo erg, zo niet erger
Ja wellicht, moet ik je wel screenen enzo, is zo'n gedoe, duurt lang. AIVD enzo, NSA ook nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, ik zou me wel echt het mannetje voelen denk ik. Zou ik het niet een dagje kunnen proberen?
Mss verwar je mij met Cake-Man. Kan me niet herinneren dat wij contact hebben gehad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook ja, dat ligt meer voor de handquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Snakey dan denk ik.
Beetje bij elkaar in de broek gezeten toen ze samen gingen trainen laatst.
dikke niet na 10 uur weet je tochquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou jongens ik ben even brood smeren. Pindakaas en kipfilet only hoor!
Is plaatjes van Hitler posten tegen de policy in?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een FA post hier meer mee dan mij, beter let je gewoon op
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Konkoleugens, mods kunnen niet eens bannen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jij seint een FA in, dat is minstens zo erg, zo niet erger
IRL welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss verwar je mij met Cake-Man. Kan me niet herinneren dat wij contact hebben gehad.
Is toch voor morgen droefnek! Of mag smeren ook niet?quote:
Gaat dit heen waar ik denk dat dit heengaat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Is plaatjes van Hitler posten tegen de policy in?
wow je bent sneller dan mijn editquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Is toch voor morgen droefnek! Of mag smeren ook niet?
Hmm, kut. Denk wel dat ik er geschikt voor zou zijn. Streng, maar rechtvaardig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Ja wellicht, moet ik je wel screenen enzo, is zo'n gedoe, duurt lang. AIVD enzo, NSA ook nog.
Relax, we gaan puur voor die casuals.quote:
Je vergeet de mayonaise.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nou jongens ik ben even brood smeren. Pindakaas en kipfilet only hoor!
Heb je d'r geraakt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die hoofdtelefoon is gangster as fuck. Ben er echt superblij mee. Goed geluid, zit goed, echt nice.
En van wie is Herqules nou weer een kloon?
Toegegeven, je hebt minder notes dan mij en schokkend is het ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hmm, kut. Denk wel dat ik er geschikt voor zou zijn. Streng, maar rechtvaardig.
Kun je niet gewoon ff mijn notes doorlezen? Ben eigenlijk superbraaf.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die hoofdtelefoon is gangster as fuck. Ben er echt superblij mee. Goed geluid, zit goed, echt nice.
ESF / [FOK! kroegsjoelclub] (#2) - volgende 8 april, DOE MEE!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
IRL weliets met sjoelbakken enzo.
altijd maar die achterdochtigheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze baas weet! Geen schande ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ESF / [FOK! kroegsjoelclub] (#2) - volgende 8 april, DOE MEE!
hangt af van het antwoord van LompeHorkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Gaat dit heen waar ik denk dat dit heengaat?
Hij DM'de mij dat plaatjes van Hitler mogen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hangt af van het antwoord van LompeHork
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toegegeven, je hebt minder notes dan mij en schokkend is het ook niettering.
BAN VOOR OPENBAAR MAKEN VAN DM'S!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij DM'de mij dat plaatjes van Hitler mogen.
dus het komt wel goed?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Ach, ze dachten dat ik een kloon was van Marokkaanse
Wow. Gewoon rustig aan no1uknow. Iedereen in zijn waarde laten alsjeblieftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
BAN VOOR OPENBAAR MAKEN VAN DM'S!!!!
Jij gaat het nog ver schoppen op dit online internetpraatplatform.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow. Gewoon rustig aan no1uknow. Iedereen in zijn waarde laten alsjeblieft
Is dit een beetje goed, LH?
Nee, dit is beter:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wow. Gewoon rustig aan no1uknow. Iedereen in zijn waarde laten alsjeblieft
Is dit een beetje goed, LH?
Rot op mongool. Groetjes en kusjes.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
BAN VOOR OPENBAAR MAKEN VAN DM'S!!!!
krijg gifkikkereczeem engnek xoxoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, dit is beter:
[..]
Rot op mongool. Groetjes en kusjes.
Het regent kloontjes vandaag hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:23 schreef Henk_van_Ingrid het volgende:
Ik hoorde dat jullie ook allemaal sjoele?
Oh fuck man, door change of plans ben ik nog in Roffaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ben je klaar om ingemaakt te worden? Of ben je faggot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |