SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Champy op 07-01-2014 10:29:08 ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Ik heb die nu, heb laatst een MX7000 gekocht voor retro gaming (haters (JB) get at me)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 08:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
precies jah goed geraden![]()
Van dit type toen nog:
[ afbeelding ]
Ik zweer je, er zijn geen betere ab's
ja de nieuwe
[ afbeelding ]
Liggen heerlijk in de hand, doen het van onder je dekentje op de bank zonder te richten![]()
![]()
En als die valt dan vliegen de stukken van je plavuizen af
iets kopen alleen daarvoor fookin nerdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
heb laatst een MX7000 gekocht voor retro gaming
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:23 schreef seto het volgende:
[..]
Ik heb die nu, heb laatst een MX7000 gekocht voor retro gaming (haters (JB) get at me)
Originele bon zat er nog bij
[ afbeelding ]
¤75 voor betaald, geluid is inderdaad super
ff CCleaner doen en die de troep van je pc laten opruimenquote:
Laatst nog gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:56 schreef Champy het volgende:
[..]
ff CCleaner doen en die de troep van je pc laten opruimen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef fathank het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met die dieetclub OP-steal?
Te moeilijk met een cpu op 100% zekerquote:
Hier, dit was emquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:51 schreef fathank het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met die dieetclub OP-steal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een stealBEASTMODE
quote:eet calorierijk voedsel (zoals pinda's, ze zijn klein, dus je wordt er niet dik van
Ik dacht dat jij het geschreven hadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij had ik dat echt ooit gelezen
Ik ga hem niet stealenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Te moeilijk met een cpu op 100% zeker
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:06 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hier, dit was emWow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een steal
Skype app is bagger, lees ik ook op Tweakers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:55 schreef Klokov het volgende:
Skype gebruikt >50% van mijn cpu, is this the real life?
Voor het betere gevoel met je doos op een (werkende) powerplate gaan zitten (zijn die dingen ook nog ergens goed voor).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:49 schreef JackieBrown het volgende:
masturbation or crossfit?
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:52 schreef RaymondK het volgende:
Die voorste heeft ook wel eens gesquat zo te zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat meid, lekker genieten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef IrCute het volgende:
Vanavond meteen een frikandel speciaal en broodje kroket eten![]()
GODVER.quote:
Slick als je ook meteen een Dutchland workout komt zetten met CY, mij en de rest van guerilla Amsterdam. Beetje curlen met Etha en JB, assisted pullups met Yuri, Weissman die een beetje awkward om ons heen scharrelt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:32 schreef IrCute het volgende:
Vanavond meteen een frikandel speciaal en broodje kroket eten![]()
Vandaag?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVER.
[..]
Slick als je ook meteen een Dutchland workout komt zetten met CY, mij en de rest van guerilla Amsterdam. Beetje curlen met Etha en JB, assisted pullups met Yuri, Weissman die een beetje awkward om ons heen scharrelt.Met een beetje geluk komt Raymond ook nog even kijken.
Komt die befaamde gym meet er ook nog van.
[..]
Hier, dit was emJezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een steal![]()
Morgenmiddag kan ik dabei zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is niet eens onrealistisch. Gewoon allemaal 'even een keer proberen' bij die gym bij de UvA.
Hoe kun je dat nou vergeten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef IrCute het volgende:
Ik heb niet eens sportkleding/schoenen bij me
Bewust niet meegenomen omdat er veel mee terug moet en het teveel gedoe is om naar een gym te komen hier. Heb het druk de komende 2 weken, ga wel weer sporten alsi k terug ben in de VS.quote:
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef IrCute het volgende:
Ik heb niet eens sportkleding/schoenen bij me
Niets daarvan, gewoon yoga pants en sokken lenen. Desnoods ga je maar op je normale schoenen trainen, ik loop al maanden op dezelfde afgetrapte Vans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bewust niet meegenomen omdat er veel mee terug moet en het teveel gedoe is om naar een gym te komen hier. Heb het druk de komende 2 weken, ga wel weer sporten alsi k terug ben in de VS.
Nice, nog meer mensen nodig.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.
[..]
Hier, dit was emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben te traag voor een steal![]()
![]()
Hij heet Cor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
CarbonC, ik heb een vraag die me al lange tijd prikkelt. Desondanks dat het niet politiek correct is om te vragen wil ik benadrukken dat ik geen onderscheid maak. Heb je black of white genetics?
Maar dat is een neger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb gegooled op Cor, de eerste persoon die ik tegenkwam was deze:
[ afbeelding ]
Sowieso heb ik wel wat sportgear voor haar, mijn sportkleding is evenveel als normale kleding bijnaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niets daarvan, gewoon yoga pants en sokken lenen. Desnoods ga je maar op je normale schoenen trainen, ik loop al maanden op dezelfde afgetrapte Vans.
[..]
Nice, nog meer mensen nodig.
[..]![]()
Zit nu in adam oost bij mijn broerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NOOH! Waar zit je nu dushi? Je gaat aankomen op mijn verjaardag! Bulk zetten dit dat.
Nice, stick it to her. Ik kan zelf ook nog wel wat sport-gear gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso heb ik wel wat sportgear voor haar, mijn sportkleding is evenveel als normale kleding bijna.
heb je miss zand gegete en worme? laa t het checkequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb echt de hele godsganse dag honger.
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gezellig! Blijf je daar de komende 2 weken?
Het antwoord:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef Klokov het volgende:
CarbonC, ik heb een vraag die me al lange tijd prikkelt. Desondanks dat het niet politiek correct is om te vragen wil ik benadrukken dat ik geen onderscheid maak. Heb je black of white genetics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bezoekje aan Haefland kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broer
Een uur en 20min met het OV om daar te komen vanuit Weert, no thx jeffquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een bezoekje aan Haefland kan geen kwaad.
Onder toezicht mag ik alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
Doe gewoon een ghettoworkout met Panzer, cops, guns blazing, alles
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het antwoord:Deze bigblackcocktease.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Druk dus. Hoe wild zijn de plannen inhoudelijk? Zo van God los in het land waar alles mag en wiet legaal is? Je hebt hier vast naar uitgekeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, morgen richting limburg om dingen in te pakken die naar de VS moeten en vrienden bezoeken/uitgaan, zaterdag weer terug naar adam en familie bezoeken. Woensdag donderdag naar utrecht bij mijn nichtje slapen/uitgaan en de rest allemaal in Adam bij mijn broer
Stick to your vows, woman.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het antwoord:Ooit op een dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Morgenmiddag USC (als ik het goed begrepen heb kun je daar als buitenstaander ook sorten).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef Jahr00n het volgende:
wanneer is de topic meet dan
??
wil graag komen
Ach, toen ik nog jong was. Veel plezier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:28 schreef IrCute het volgende:
De pillen en paddenstoelen liggen al klaar in Weert voor me.
Lekker quicksorten op Guido van Rossum's heilige gronden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Morgenmiddag USC (als ik het goed begrepen heb kun je daar als buitenstaander ook sorten).
Eerste keer voor mij. Virgin alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog jong was. Veel plezier.
"Toen ik nog jong was" Laat Cor of Snakey dit niet horenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ach, toen ik nog jong was. Veel plezier.
Gewoon lekker dit.quote:
Yep, ben zelf al weer creatine aan het spuiten om goed voor de dag te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
Hey ik hoorde dat er een gymmeet komt in Amsterdam?
Each to their own, padawan!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
"Toen ik nog jong was" Laat Cor of Snakey dit niet horen
Met zn allen sushi bij de sumo. Bulk 4 lyfequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:34 schreef JackieBrown het volgende:
Hey ik hoorde dat er een gymmeet komt in Amsterdam?
G.R.S. heeft gisteren couscous voor Yuri gemaakt, nom'sayin?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef IrCute het volgende:
Ik en yuri hebben een date maar hij slaapt nog ofzo
hij durft niet meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef IrCute het volgende:
Pff. Kom naar station Zuid dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef IrCute het volgende:
gvdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
G.R.S. heeft gisteren couscous voor Yuri gemaakt, nom'sayin?
Daar was ik 2 uur geleden nog om over te stappen op de metroquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pff. Kom naar station Zuid dan.
[..]
gvd
Leuk geprobeerd, ik moet nog eten halen en je gaat maar mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daar was ik 2 uur geleden nog om over te stappen op de metro
Ik heb nog een yogapants van bjorn borg voor je die van mijn reet afzakt als ik squat? Interesse?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nice, stick it to her. Ik kan zelf ook nog wel wat sport-gear gebruiken.
Ik heb roadkill gegeten, het was een duif.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb je miss zand gegete en worme? laa t het checke
Druk schema bby! Niet teveel snoepen he..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
cu tonite @ snackbar 't snorretjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, ik moet nog eten halen en je gaat maar mee.
ik doelde op supplementen bbyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb nog een yogapants van bjorn borg voor je die van mijn reet afzakt als ik squat? Interesse?
sry ma ben nachtschuw en dan kan ik niet :squote:
Ik heb al 24 uur niet geslapen, doe jij maar eens moeite.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ik doelde op supplementen bby
Overigens al 1.5 maand off de whey. Mis het totaal niet. Laat je niet gek maken, boys.
[..]
sry ma ben nachtschuw en dan kan ik niet :s
Kalm aan, voor je het weet heb ik een US-hired hitman op mijn dak. Het was een aanbod.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb al 24 uur niet geslapen, doe jij maar eens moeite.
Ik word zo overvallen door een paar joegos. RIP IrCute 7/1/2014quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kalm aan, voor je het weet heb ik een US-hired hitman op mijn dak. Het was een aanbod.
Handtam die jongen, handtam. Enjoy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:57 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik word zo overvallen door een paar joegos. RIP IrCute 7/1/2014
skkl met whey zou je veel meer massa gainenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Overigens al 1.5 maand off de whey. Mis het totaal niet. Laat je niet gek maken, boys.
[..]
sry ma ben nachtschuw en dan kan ik niet :s
Whey is overrated.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Whey is overrated.je vrouwtje is ook btje overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |